hombre
nový člen
- 4
To netuším ale technik v servise mi niečo hovoril o roku 2019.ale neviem či v súvislosti s kódovanímNepoužívá se nový kódování od roku 2021?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To netuším ale technik v servise mi niečo hovoril o roku 2019.ale neviem či v súvislosti s kódovanímNepoužívá se nový kódování od roku 2021?
ForScan se připojí k těm BP, pro které jim pošlu ID kalibrace PCM. Plus samozřejmě reverzní engineering nepostupuje tak rychle, jako u M-MDS.@hombre Asi mě někdo zkušenější opraví/upřesní, ale ForScan si s BP moc nerozumí. Teda dokáže se připojit, ale nedokáže načíst všechny údaje. BP začalo používat i jinou originální diagnostiku (MDARS).
Čiže chapem to správne,že auto je v poriadku,len proste nepodporuje niektoré info cez ForScan?ĎakujemForScan se připojí k těm BP, pro které jim pošlu ID kalibrace PCM. Plus samozřejmě reverzní engineering nepostupuje tak rychle, jako u M-MDS.
i-stop je jen start / astop system. Eloop je kondenzator který měl umět rychle naakumulovat el.energii při brzeni motorem a tuto energii pak použít pro napájení el. spotrebičů a tím ušetřit 1g Co2. Souvisí to spolu jen vzdáleně. V realu eloop bere energii 12V akumulatoru, ktery se díky tomu nedobíjí ani při brždení motorem.asi jsem lama, ale nenašel jsem to...podle me ne... když se deaktivuje i-stop, funguje dál i-eloop? mám pocit, že to píše nepřipraveno... ono to neslouží jenom pro startování...
Jj zaklad znam diky, me zajimalo jestli je tam spojitost mezi start stopem a eloopem, uz nemam cx30 x186 ale matne si pamatuju, ze mozna joi-stop je jen start / astop system. Eloop je kondenzator který měl umět rychle naakumulovat el.energii při brzeni motorem a tuto energii pak použít pro napájení el. spotrebičů a tím ušetřit 1g Co2. Souvisí to spolu jen vzdáleně. V realu eloop bere energii 12V akumulatoru, ktery se díky tomu nedobíjí ani při brždení motorem.
ForScan Lite + příslušná OBD krabičkaMozna offtopic, ale jakou appku v telefonu k tomuto pouzivate? A jak se to napoji na data z baterie automobilu? Tohle mi hlava nebere, ale na nasi nove koupene CX-5 blika oranzove i-stop, takze predpokladam, ze baterie uz je na vymenu.
Já už na to asi kašlu. Včera dobití baterky do plna, odpojení - na několik minut. Odstati do rána. Ráno poho, modrá baterie na displeyi. Ujetí 30km do prace. Na konci modrá baterie. V práci po zaparkovani odpojení všech el zařízení z auta včetně hardwire kamery. Odpoledne po práci zas tmavá baterka a žádné zmodrani ani po jízdě domů 30km....Zdravim, snažím sa hľadať nejaký trik na stále dobíjanie batérie. Teraz keď je chladnejšie tak ani pri 30km jazdách mi na obrazovke baterka nezasvieti na modro a ani ieloop sa nedobija. Je nejaká možnosť ako donútiť auto dobíjať stále? Aspoň občas. Podobný trik ako pri istope?
Vidim ze tve auto je 2019, tj baterie ma taktez 5 let, to uz ma mozna skoro cas na to odejit do vecnych lovist.Já už na to asi kašlu. Včera dobití baterky do plna, odpojení - na několik minut. Odstati do rána. Ráno poho, modrá baterie na displeyi. Ujetí 30km do prace. Na konci modrá baterie. V práci po zaparkovani odpojení všech el zařízení z auta včetně hardwire kamery. Odpoledne po práci zas tmavá baterka a žádné zmodrani ani po jízdě domů 30km....
Původní už odešla minulý rok. Nynější baterka tam je 300 dní a pravidelně ji dobijim do plna....Vidim ze tve auto je 2019, tj baterie ma taktez 5 let, to uz ma mozna skoro cas na to odejit do vecnych lovist.
Ja se obavam, ze moje baterie take uz na tom nebude nejlepe. Nicmene posledni dobiti me baterie bylo 12hod po odpojeni 12.9V. SOC se pak srovnal na 86%, takze ji jeste davam nejakou nadeji.