Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ne.Znamená to, že se bude i normálně dobíjet baterka? Občas se mi stane, že napětí na baterce je po jízdě nižší, než před jízdou, a četl jsem, že to souvisí s tím, jakým způsobem auta se start-stop "chytře" nabíjí.
U CX 30 jsem to takto odpojil a už 1/2 roku fungujeZdravím, prosím jen malý dotaz k provedení vypnutí i-stopu přes kapotu, pokud se v tom někdo vyzná.
Tato varianta jednoduchého rozpojení konektoru v kapotě (pokud tam konektor je)
vlastně nahrazuje variantu pootočení pérka v kapotě na tomto youtube
a funguje to pak stejně.elektrika - i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace
Zdar. Chtel bych se podelit s moji aktualni zkusenosti. Mazda 6 2017 GH. i-Stop sem vyresil bazmekem z Ciny do OBD konektoru (https://tinyurl.com/yzm6chqt) . Funguje to presne jak ma, tzn. defaultne je i-Stop vypnuty. S krabickou se ovsem zapla jeste jedna vec - pri otevrenych dverich...www.mazdaklan.cz
Je tak?
To jen kdybys chtěl EFB baterii nabíjet s promícháním elektrolytu, odpojená, 10 A a 17 V a pak se musí nechat odstát.Osobnú skúsenosť nemám, ale dávnejšie som čítal výstrahu pred týmto spôsobom nabíjania (nabíjanie priamo v aute pri pripojených póloch). V skratke zhrnuté - robiť by sa to nemalo. Odôvodnené to bolo tým, že nabíjačka nabíja vyšším napätím ako je batéria schopná dodať a dnešnej modernej a citlivej elektronike v aute by sa to nemuselo páčiť. Jednoducho sa môže niečo poškodiť. Toto je informácia ktorú držím v hlave. Isto sa nájdu skúsenejší a fundovanejší ľudia na tomto fóre a snáď nám podajú svoj názor.
Běžně to tak nabíjím. Dokonce přes cigaretovou zásuvku (v garáži se nedostanu ke kapotě). Upravil jsem si pojistky tak, aby zásuvka byla stále "pod proudem". Schéma můžu zaslat.Osobnú skúsenosť nemám, ale dávnejšie som čítal výstrahu pred týmto spôsobom nabíjania (nabíjanie priamo v aute pri pripojených póloch). V skratke zhrnuté - robiť by sa to nemalo. Odôvodnené to bolo tým, že nabíjačka nabíja vyšším napätím ako je batéria schopná dodať a dnešnej modernej a citlivej elektronike v aute by sa to nemuselo páčiť. Jednoducho sa môže niečo poškodiť. Toto je informácia ktorú držím v hlave. Isto sa nájdu skúsenejší a fundovanejší ľudia na tomto fóre a snáď nám podajú svoj názor.
Tak servis buď nepoznal nebo neřešil. A jak se dobíjí baterie, když je start stop vypnutý? Je to pořád stejným chytrým (blbě) způsobem nebo je to klasicky postaru (plynule)?U CX 30 jsem to takto odpojil a už 1/2 roku funguje
Ve čtvrtek jedu na první servis, tak uvidím jestli to bude v servisu vadit a případně znovu zapojí ......
?
ja som vyriesil odpojenim kabla na zamku prednej kapoty. a mam uz 4 roky pokojAhoj, nenaslo by se schema elektriky na M CX-3 ?
Mam ji prvni den doma a uz jsem pevne rozhodnuty deaktivovat i-stop natrvalo, to je proste voser
Prvotni zamer - napetove rele spinajici dane tlacitko pres galvanicky oddelene kontakty tj. paralelne na tlacitkove kontakty, ale nevim jestli to vse najdu spravne ve svorkovnicich, proto by se schema aspon blokove hodilo.
Predem dekuji nejake dobre dusi
Vypnutí nebo vyřazení funkce start/stop nezmění nic na tzv. inteligentním nabíjení akumulátoru. Zanech marných nadějí, neslyšel jsem nikde, jakým trikem by šlo inteligentní nabíjení nahradit starým blbým. Brzdi motorem a ještě ušetříš destičky.A jak se dobíjí baterie, když je start stop vypnutý? Je to pořád stejným chytrým (blbě) způsobem nebo je to klasicky postaru (plynule)?