• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

já se teď hecnul a dal jsem na reklamní akci Benziny, tzn. nechal jsem si zřídit a poslat kreditní dobíjecí kartu Tank karta Benzina a zkusím nějaký čas tankovat ten jejich nový N95 - Efecta s aditivy. Karta je dobíjecí a umožňuje slevu 0,60 na litru k dnešnímu dni :)
Na Benzine ji máš hned... Já ji už nějaký pátek používám. I do nových paliv přidávám VIF
 
No uvidime zatim jsem zaregistroval o neco delsi dojezd na plnou

Odesláno z Lenovo pomocí Tapatalk
 
Kartu používám na Benzině už od října a za tu dobu mi ušetřila asi 750kč oproti tomu, kdybych tankoval bez ní.
Jelikož do MPS musim tankovat 98+ tam je sleva 1kč na litr.
A tim jak Benzina skoupila všechny OMV v okolí, tak maj na 98čku skoro monopol :D
 
asi bych to lípnul sem http://www.autoforum.cz/technika/pr...*********************************************
 
Pred 15 rokmi som v zime natankoval na OMV, benzin do auta.
Na druhy den rano, cestou do prace som zamrzol s autom v strede krizovatky.
Bol som na smiech kazdemu, ako som odtlacal auto z krizovatky.
Odvtedy som sa zdaleka vyhybal OMV .
Pred nedavnom, som z nudze musel natankovat naftu na OMV .
Priplatil som si za " zimnu kvalitu" MaxMotion diesel .
Po odjazdeni 700 km mi mazda zacala so studenym motorom poskakovat, skackat .
Dnes po dotankovani do plna som zistil, ze s OMV premium naftou som mal spotrebu 6,3 lit./100 km.
Inokedy mam spotrebu , bezna nafta 6,0 , premium 5,7 l/100 km.
Ostava mi len dodat, ze uplne rovnaku skusenost som mal so Shell premium naftou.
Mazda R2 motor je asi velmi priebercivy motor :)
 
Pokud si dobre pamatuju ze srazu v Ostrave tak Tomcat chtel benzin , ale ten se bohuzel nenabizi se ctyrkolkou tak si koupil naftu. Jinak kdybych ja mel z nejakeho zvlastniho duvodu naftu :D tak bych cepoval Vervu diesel od Benziny.
 
Taky přidám trochu do mlejna: Tankuju převážně na MOLce (konkrétně na dálnici D4 u Obořiště) ten jejich "100" oktan a dávám do něj 1/2 doporučený dávky VIFu pro benzíny. Když to nestihnu tam,tak OMV (v PB) 100ku MaxMotiona + 1/2-2/3 VIFu a naposledy jsem byl odkázaný na Shell na Dobříši takže tam šel VIF přesně podle doporučenýho dávkování. Když zavítám do cizých krajů,tak beru od známejch stanic (Benzina,MOL,Shel,Repsol-Španělsko,OMV,Cepsa-Španělsko,Total-Francie). Dřív jsem prohnal 4x za sebou (do 1 roka) nádrží Motul Fuel System Clean,ale jak používám VIFa,tak na to prdim.
Se špatnym tankovánim mám zkušenosti hlavně na motorce,protože tam v důsledku dojezdu cca 200-250km tankuju kde se dá,ale i tak třeba právě na tý Shelce na Dobříši po natankování klasický 95 se mi rozklepal motor (+chcípání na volnoběh),takže tam ten Motul Fuel System Clean je docela pravidelná záležitost.
 
@Max6 máš pozitivní zkušenost s tím jejich MOL100 oktanem? Jinak taky něco přidám .Přes léto jsem tankoval jenom V- power po nějaké době jsem jel pro vervu.Po odjezdu z benzínky jsem zastavil na 2km vzdálené křižovatce kde jsem se skoro už nerozjel ... tupé reakce plynu.Nakonec to auto nějak překouslo a od té doby už na Shell nejezdíme.
 
Poslední úprava:
Kup si benzín a máš po problémech
Dakujem za radu, mam aj benzinove auto.
Pokud si dobre pamatuju ze srazu v Ostrave tak Tomcat chtel benzin , ale ten se bohuzel nenabizi se ctyrkolkou tak si koupil naftu. Jinak kdybych ja mel z nejakeho zvlastniho duvodu naftu :D tak bych cepoval Vervu diesel od Benziny.
Ano, Vervu mozem odporucit aj ja , ak ju mam v mazde, bezne mam bezproblem jazdu a spotrebu 5,2 l/100 km a menej.
 
@Max6 máš pozitivní zkušenost s tím jejich MOL100 oktanem? Jinak taky něco přidám .Přes léto jsem tankoval jenom V- power po nějaké době jsem jel pro vervu.Po odjezdu z benzínky jsem zastavil na 2km vzdálené křižovatce kde jsem se skoro už nerozjel ... tupé reakce plynu.Nakonec to auto nějak překouslo a od té doby už na Shell nejezdíme.
Ono, těžko říct jestli "pozitivní" . Určitě nemám negativní. Spíš bych to nazval "neutrální" . Auto na palivo funguje, žádný špatný reakce na plyn (jako se mi jednou stalo po natankování na OMV) nebo kolísání volnoběhu až tendence k chcípnutí motoru a klepání motoru (s hodně autama i na motorce po tankování na Shell od N95 po N100)
 
Poslední úprava:
No ja ted beru v podstate porad u MOLu ten lepsi Diesel. Benzinu mam hned vedle tak zkusim parkrat vzit na Benzine, jestli poznam nejaky rozdil
 
@Max6 máš pozitivní zkušenost s tím jejich MOL100 oktanem? Jinak taky něco přidám .Přes léto jsem tankoval jenom V- power po nějaké době jsem jel pro vervu.Po odjezdu z benzínky jsem zastavil na 2km vzdálené křižovatce kde jsem se skoro už nerozjel ... tupé reakce plynu.Nakonec to auto nějak překouslo a od té doby už na Shell nejezdíme.
Já u Shellu skončil,Jezdilo to bud stejně nebo hůř za ty prachy.
Takže benzina a nebo OMV
 
No ja ted beru v podstate porad u MOLu ten lepsi Diesel. Benzinu mam hned vedle tak zkusim parkrat vzit na Benzine, jestli poznam nejaky rozdil
Pre moju mazdu R2 motor, su obidve znacky pre zimu najlepsia volba.
V lednu 2017 aj pri bežných -22 °C MOL premium bola bezproblemova.
 
Ano Shell aspon u nas v ČR bych uz nehodil do sveho stroje ani zadarmo ! Moje nova M3 ho nezazila ale ta byvala M3 prvni generace se parkrat napila a nebylo to uplne ok...:confused:
 
Kdo ma rad svoje auto, mel by si to precist.
Rafinovany napad EK, jak zrychlit zruseni starsich spalovacich motoru - necha je sezrat od bio-aditiv a nemusi nic narizovat.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...*********************************************
 
Back
Top