• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Já dříve asi 3 roky jezdil na vervu, pak jsem si v zimě všiml že auto v zimě nějak extra bíle kouří a štíplavě smrdí. Přešel jsem tedy na MaxxMotion 100 a kouřivost i zápach hned klesly na běžnou zimní úroveň. Od té doby cca 5 let dáváme MM100 do všech svých aut a bez problémů. Teď jsem do jednoho z nich co už využívám jen jako pracovní natankoval do téměř prázdné nádrže klasiku 95 na benzině a auto jelo jak kdyby s lehce zataženou ručkou. Tam kde jsem předtím do prudkýho kopce jel bez problémů na 4, tak nyní byl problém na 3ku, naštěstí jsem vzal necelou půlku nádrže takže po úmorných 250km jsem dal zas MM100, protáhl po dálnici, a už zas jede jak má. Akorát mě mrzí že i u tohohle paliva je na pistoli také nálepka E5.
Tak po 3. plne nadrzi MM 100 jsem presvedceny o tom, ze autu chutna vice, nez Verva, v tech nizkych otackach je to opravdu znatelne. Mas u me pivko ;)
 
Nemáš zač, rád jsem pomohl ;)
 
Mazdar všem. Mám dotaz. Minulý týden jsem si koupil novou plechovku VIFu do benzínu a při používání jsem si všiml, že má modrou barvu. Dříve míval takovou tu oranžovou. Změnili nějak recepturu? Víte někdo? Jinak plechovka má stále stejně naprd udělané to hrdlo
 
Jsem nový majitel 6 GH 2,5i, 2008, 125 kw. Na víčku nádrže je uvedeno min.95 okt. Znamená to, že bych tam měl dávat víceoktanový benzín ?
 
Nemusíš dávat víceoktanový benzín,stačí 95.
 
Nevim, jak se chova 2.5, ale u sve 2.0 SA jsem si po natankovani >95 okt.paliva zadne vyraznejsi zmeny nevsiml (Verva100, MaxxMotion). Ba naopak mi subjektivne ten motor prisel neklidnejsi, nevyrovnanejsi.
 
@Ruman Taky jsem zkoušel asi tři nádrže po sobě N98 ale nepoznal jsem žádný rozdíl, tak jsem se vrátil k N95 + VIF aditivum, Určitě tankováním více oktanového benzínu autu nijak neuškodíš a co se týká aditiv tak na tom bude líp :D:D
 
Jezdim trvale 100 nebo prinejhorsim 98 oktanu, uz treti auto za sebou, a kdyz obcasne nataknuju 95, protoze jiny nemaji, rozdil ve vykonu nepozoruju. Driv, nekdy s prvnima dvema autama, mi prislo, ze rozdil poznam, ale dneska to pricitam spis psychosomatice... proste jsem tenkrat mel pocit, ze kdyz natankuju V-Power, jede to lip, ale mozna to bylo tim, ze jsem s tim pak i vic "zavodil", abych si ten lepsi benzin jako uzil :). Verim, ze 95 vs 100 muze u Skyactiv udelat nejaky nepatrny rozdil ve vykonu, ale neverim, ze tenhle rozdil muze byt snadno postrehnutelny, protoze podminky se neustale meni (teplota, vitr) a lidske vnimani je dost prizpusobive. Co vsak znat po mnoha desitkach nadrzi 95 bylo, je hrubnuti chodu motoru - jenze v porovnani s novym autem... proto se drzim tech viceoktanovych, podle me u temer novyho auta to ma smysl, osobne bych to treba u petiletyho nebo sedmiletyho uz asi neresil, kdyby neslo treba o MPS nebo Rx8.
 
Nějaký lepší, pružnější pocit z jízdy vysokooktanového benzínu se nekoná ale co je mnohem lepší, tak čistota koncovek výfuku.Posledních cca 20000km tankuju 98 Eurooil+většinou přikrmím dávkou vif.Po 100km. jsou koncovky naprosto čisté, narozdíl obyč. 95ky, kdy byly koncovky už začernalé.
 
Nějaký lepší, pružnější pocit z jízdy vysokooktanového benzínu se nekoná ale co je mnohem lepší, tak čistota koncovek výfuku.Posledních cca 20000km tankuju 98 Eurooil+většinou přikrmím dávkou vif.Po 100km. jsou koncovky naprosto čisté, narozdíl obyč. 95ky, kdy byly koncovky už začernalé.
Fakt nic? Mně přijde, že na Vervu 100 to líp zrychluje proti 95 oktanům nemusim tak šlapat na plyn , aby to zrychlovalo. A to jí jezdím tak šestou nádrž po sobě teprve. :)
 
3.6 FSI jsem dopoval zasadne Vervou a Maxxmotionem....ten motor byl na 98+, jinymi slovy to 95 nikdy nevidelo. Koncovky byly cerne jak trubka od kamen...to se u BN, ktere jezdi nejvice na 95 od Benziny, nekona!
 
Fakt nic? Mně přijde, že na Vervu 100 to líp zrychluje proti 95 oktanům nemusim tak šlapat na plyn , aby to zrychlovalo. A to jí jezdím tak šestou nádrž po sobě teprve. :)
Z počátku možná jsem měl pocit že to nepatrně líp jede,ale přikládal jsem to jako placebo.Tím nechci nijak říct, že by to nemělo jet.Lítá se s tím fajn. Jsem s CX-3 naprosto spokojený;)
M3grey Nemyslím tím že na 95 to bylo nějak černé jak bota ale 98 eurooil mi příjde lepší, čistější.Kdysi jsem taky bral 95 Benzina ale bylo období, kdy měli s benzínem problém, tak jsem přešel k Eurooil kterou mam po cestě.
 
Poslední úprava:
Back
Top