Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Nějaká ty aditiva tam už budou ale přídáním vifu se nic nezkazí..navíc od loňského roku je vif vylepšený právě pro přímovstřikové motory,tak dávám pokud ho zrovna nezapomenu v garáži, tudíž ho nedávám pravidelněTy 98+ benzíny už budou aditivované dostatečně, ne? Jen mi příjde lehce kontraproduktivní do aditivovaného paliva rvát další aditiva?
Fakt nic? Mně přijde, že na Vervu 100 to líp zrychluje proti 95 oktanům nemusim tak šlapat na plyn , aby to zrychlovalo. A to jí jezdím tak šestou nádrž po sobě teprve.
Jestli tomu dobře rozumím tak stačí nechat zbytek 95 v nádrži a dotankovat až na jaře?Degraduje ti vždycky (pokud nekoupíš ten superdrahej 90,-/litr). Když zazimovávám motorky, tak na jaře vždy nastartuju. A beru jen obyčejnou 95. Samozřejmě, že tu nádrž musím pak co nejdřív vyjet, páč ten benzín nestojí za nic.
Tebe si asi příště pošlu natankovat mojí M3. Včera jsem bral Vervu 100, dojezd byl asi 50 km a já do nádrže nedostal víc jak 30 litrů. Přitom nedávno se mi při stejném dojezdu podařilo natankovat 42 litrů úplně v pohodě. Nechápu to, jestli ta Verva tak pění, že mi to furt vypíná pistol a to jsem tam stál snad 10 minut a čekal jestli klesne hladinka.....Já dávám na podzim nádrže vždy plné, jakože dokapu fakt úplně do plné +/-5 ml. Ale je to zlozvyk ještě z doby, kdy platilo že nádrž = ocelová, tak aby uvnitř nerezla. Ale teď, co se motorky dělají se vstřikováním a tudíž odpadá práce s vypouštěním karburátorů na zimu a nádrže jsou plastové, by se to nejspíš dělat už nemuselo. Ale i tak to nadále dělám, páč si myslím, že čím více vzduchu v nádrži, tím rychleji palivo degraduje. Ale třeba si to myslím špatně. Nehodlám však na tom ani nic měnit, páč to funguje a na jaře není žádný problém s nastartováním (pokud je dobrá baterie). U auta to nejspíš tak udělat ani nepůjde. Kolikrát při plné nádrži se dá dotankovat ještě třeba 2 až 3i litry a kdyby byla možnost to nějak ještě protřepat a ponaklánět, věřím že minimálně další litr by tam ještě vešel.