• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Jazdenka cx5

mato2

nový člen
10
zdar, chcel by som sa spýtať, či by ste odporúčili kúpu/ aké máte skúsenosti s mazdou cx5 KE, 2.0 i 118kw, 4x4 , 2015
rozmýšľal som nad kúpou ale keďže nemám žiadne skúsenosti, vedeli by ste poradiť ?
mám vyhliadnutú mazdu, ktorá má najazdených 137tisíc km, v slušnom stave, po prvom majiteľovi, servisované len v autorizovanom...boli vrámci zvolávačky menené aj svetlá.
Akú by mohla mať približne cenu? a čo sa týka ešte kazivosti alebo nejakých problémov, či treba očakávať nejaké investície v blízkom čase. Poprípade či by ste odporúčili kúpu iného modelu/ alebo značky.
 
Podle mne uvaž, zda nebudeš litovat menšího výkonu. Mazdy obecně (atmosféra) mají menší krouťák, a tak větší výkon u motoru 2.5 l se hodí.
Dřív se taky psalo, že Mazdy trpí rezivěním spodku. Nech si to prohlédnout. Případně nastříkat.
 
tú silnejšiu verziu nedovezenú a v slušnom stave som zatiaľ nevidel nikde a vzhľadom na obmedzený rozpočet... Prichádza skôr do úvahy nové mitsubishi asx 110kw, 2.0i
Aká by mohla byť odhadovaná cena tej tej cx 5 vo výbave atraction? Lebo vôbec neviem, či to dotyčný neprestrelil.
 
Mitsubishi jsem měl také chvíli ve výběru, když jsem kupoval novou Mazdu. Když jsem si to porovnal, rychle mi došlo, že Mazda je několik tříd výše. Porovnávej porovnatelné.
 
on za ňu chce okolo 14 tisic € s tým že sa na cene dá ešte dohodnúť. Dosť mi to vŕta v hlave, lebo ak sú aj spoľahlivé tak by som do toho šiel....btw bolo by to moje 1. auto po fabii 1.4 čiže horšie by to snaď už byť ani nemohlo :D
 
Podľa mňa je to za výbavu Attraction dosť. Čo sa týka spoľahlivosti, tak budeš spokojný. Ja mám ten istý motor ale KF 2018 a som nadmieru spokojný. Samozrejme som hneď nové ošetrili podvozok a dutiny a na kapote je priehľadná fólia. Žiadne vypínanie valcov a podobné blbosti som nechcel. Manuál si užívam. Keď treba obehnúť, tak podradím aj o 2-3 stupne a idem. Ak si ale pretekár, tak hľadaj auto s turbom a nie atmosféru. S atmosférou treba vedieť jazdiť, respektíve sa to naučiť.

Odoslané z S61 pomocou Tapatalku
 
Taktiež preferujem manuál a nepotrebujem tým autom prekonávať rekordy :D taká normálna, trochu svižnejšia jazda...sem tam predbehnúť. Hlavne aby bol na auto spoľah... U nových áut mi práveže to turbo trochu prekáža + agregát o objeme 999 až 1,4... to by bolo na novú diskusiu...
 
Ak sa ti to auto páči a poznáš jeho servisnú históriu, tak sa choď povoziť a dohodni si cenu. Za mňa - odporúčam...

Odoslané z S61 pomocou Tapatalku
 
mam KE 2014 2.0 AWD v automate. kupoval som ho ked malo 24tis km, momentalne 90tis km. Zatial vsetko funguje ako ma, nemenil som nic okrem oleja. Co sa motorizacie tyka ako uz spominaju vyssie, je to atmosfera, cize chyba krutak. Velmi to citit na dialnici, ked si nalozeny + 4-ja ludia. Skoda, ze to neni turbo benzin, bolo by to uplne perfektne auto. Inak je to velmi pohodlne a spolahlive auto. Ak jazdis 90% medzimesto/mesto tak budes spokojny.
 
Ahoj,
koupil jsem mírně jetou (78 000 km) CX-5 v SRN před čtyřmi roky. Moje zkušenosti a doporučení (někdo může mít jiné, nehádám se) jsou tyhle:
1. důležitější než cena je nenechat se napálit, tj. odhalit všechny vady, které se prodávající případně snaží zatajit. Když se ti to nepodaří, budeš tratit daleko víc než pár set eur, co bys případně usmlouval při koupi.
2. auto se SKYACTIV-G 160 jezdí podle mne krásně, jen se nesmíš bát před předjížděním správně podřadit, jak píše výše kyblik.
3. protikorozní ochrana spodku a podvozku jen průměrná. Jestli se nechceš věnovat prevenci, asi to neskončí dobře.
4. spotřeba tě pravděpodobně mile překvapí, když nebudeš pořád lítat po dálnicích stošedesát. U mne je ø od nákupu 7 l/100 km (podle tankování, auto ukazuje o 0,2 míň).
5. motor na dnešní poměry báječně jednoduchý: žádné turbo, žádné EGR, žádný částicový filtr. Hlídat kvalitu a intervaly výměny oleje. Časté krátké trasy zřejmě zvětšují nebezpečí zakarbonování, ale to není můj případ.
6. u auta, co máš v hledáčku (137 000 km) pravděpodobně nebyl nikdy měněn olej v rozdělovací převodovce ani v zadním diferenciálu, protože servisní předpis Mazda (pokud vím) tyto výměny kupodivu vůbec neobsahuje (na rozdíl od předpisu pro USA). To vidím jako možný zdroj problému, diferenciál může být už poškozený. Ale na to jsou na fóru větší odborníci, poraď se s nimi.
7. konstrukční nepodarok jsou zadní brzdy. O nich je na fóru dlouhé vlákno. Jestli je nebudeš pravidelně preventivně řešit, necháš v servisu balík za věčné výměny destiček a kotoučů.
8. další, menší problém je "inteligentní" nabíjení baterie. Též se řeší na fóru. Pracuje tak, že baterii nikdy pořádně nenabije, což její životnosti vůbec nesvědčí. A nezáleží na tom, jestli budeš jezdit s aktivním i-stopem nebo ne. K tomu se přidává zřejmě relativně velká spotřeba proudu, když auto stojí v garáži. Dá se zřejmě řešit správným používáním vhodné nabíječky, máš-li nedaleko stání zásuvku.
 
Má vnitřní EGR pomocí časování ventilů.
 
Back
Top