• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika kapacita baterie

tovesely

nový člen
Zprávy
2
Mám 4 roky starou CX-60. V zimním období bývá informační dojezd EV se 100% nabitou baterií mezi 36 - 50 km při teplotách okolo 0 st.C. Zajímaly by mně zkušenosti s nabíjením, (používám buď 220 V nebo walbox 400 V), jaký vliv může mít rozdíl 2 st. C ?
 
Mám MX-30 (pouze EV), ovšem v tom dotazu jsem se trochu ztratil...
Ty dva stupně mají mít vliv na co?
 
Tam asi mělo být 20°C protože odhadovat rozdíl dojezdu 0°C oproti 2°C by bylo pomalu na elaborát :joy: Teda jestli jde vůbec o dojezd ?
 
Tam asi mělo být 20°C protože odhadovat rozdíl dojezdu 0°C oproti 2°C by bylo pomalu na elaborát :joy: Teda jestli jde vůbec o dojezd ?
V zásadě jde o to, že v zimě má baterie asi nižší kapacitu, proto je dojezd kratší, ale o kolik v závislosti na teplotě?
 
On ten dotaz je celý divný. 2°C? 4 roky stará CX-60? (první CX-60 vyjely z fabriky v březnu 2022).
 
@Max6 díky za článek..., a tím se zodpověděla de facto většina naťuknutého.

Za MX-30 jen doplním empirii; v těchto mrazech (okolo mínus 3-6st) jsem na 140 z ideálních 200 anebo spíše z reálných 180km.
Řekněme 20-30% dojezdu v háji. Obdobně lze asi dovodit CX-60, tedy pokud někdo nedoplní svá pozorování.
 
Back
Top