Zdravím,
mám mazdu 6, 2.0 diesel, 103 kw, rok výroby 2008. Jezdí se mi s ní velice dobře až do chvíle, když se spustí regenerace .. v danou chvíli bych se nejraději "vypařila" z auta, protože z výfuku vychází světlošedý kouř, s občas nepříjemným zápachem nafty. Když se spustí regenerace na dálnici, moc to poznat není, ale když ve městě na křižovatce, je to zcela nepříjemný a hlavně by to auto vůbec nemělo dělat. Zatím, co mazdu mám, nikdy nezasvítila kontrolka dpf filtru. V autorizovaném servisu zjistili, že vstřikovače nedosahují správné hodnoty a katalyzátor nedosahuje požadovaných teplot při regeneraci. Doporučili mi výměnu dpf filtru, který je společně jako jeden díl s katalyzátorem včetně kontroly všech vstřikovačů, což vyjde pomalu na cenu auta . Chci se zeptat, zda jste již někdo podobný problém řešili a co vám pomohlo. Již jsem to konzultovala s vícero mechaniky, ale každý řekne něco jiné, prý čistění dpf nedoporučují a mám být ráda, že mi auto regeneruje.
mám mazdu 6, 2.0 diesel, 103 kw, rok výroby 2008. Jezdí se mi s ní velice dobře až do chvíle, když se spustí regenerace .. v danou chvíli bych se nejraději "vypařila" z auta, protože z výfuku vychází světlošedý kouř, s občas nepříjemným zápachem nafty. Když se spustí regenerace na dálnici, moc to poznat není, ale když ve městě na křižovatce, je to zcela nepříjemný a hlavně by to auto vůbec nemělo dělat. Zatím, co mazdu mám, nikdy nezasvítila kontrolka dpf filtru. V autorizovaném servisu zjistili, že vstřikovače nedosahují správné hodnoty a katalyzátor nedosahuje požadovaných teplot při regeneraci. Doporučili mi výměnu dpf filtru, který je společně jako jeden díl s katalyzátorem včetně kontroly všech vstřikovačů, což vyjde pomalu na cenu auta . Chci se zeptat, zda jste již někdo podobný problém řešili a co vám pomohlo. Již jsem to konzultovala s vícero mechaniky, ale každý řekne něco jiné, prý čistění dpf nedoporučují a mám být ráda, že mi auto regeneruje.