Ja mel jednou velmi podobne problemy s podobnym najezdem...vzdycky, kdyz jsem jel ve vyssich otackach, auto prestalo tahnout, musel jsem zastavit, vypnout motor, zapnout a jelo se zase chvilku dal ? Pricinou bylo nakonec "velke turbo". Je tam takovy zkurveny nýtek, který se časem uklepe a upadne buď v tom lepším případě do sání nebo v tom horším do lopatek turba. Vlastně se mi to stalo už na dvou motorech kolem 130tkm. Stejny problem. Vetsi turbo spina tusim kolem 2600rpm nebo tak nejak. Tzn. to pak odpovida tem vyssim otackam. Zanesena klapka se mi projevovala naopak cukanim v nizsich otackach. To jsou moje "laicke" zkusenosti. Na vsechno ostatni mam svagra, ktery dela v Mazde a primo se specializuje na Sky-D motory a vyresi behem "chvilky" cokoliv, tak kdyz bude nekdo chtit kontakt, ozvete se. Ale cekaci doba je nekdy dost dlouha, ma lidi objednane treba na dva az tri mesice dopredu, tak to chce volat "lehce" v predstihu ?
Jinak podlozky pod vstriky menit max po 60tkm, hlavne tam nedavat ty stary medeny sracky, co se vymackaj, ale to uz se snad ani koupit neda.Ted mam na 6ce 2.2 najeto 65tkm, tak jsem zvedavej, kdy se zase vysere nytek na turbu ? Jestli nekdo mate kontakt na nekoho, kdo dokaze ten nytek nahradit nejakym kvalitnejsim, dejte vedet, skoro by se vyplatilo to nechat vzdycky udelat preventivne, nez to zase vyčeše lopatky turba ?
Případně jestli je to KE s nájezdem cca 130tkm, intervaly vymeny oleje 20tkm a ještě nebyly dělaný vačky, tipuji, že bude problém na 99% tam.