kiwibibo
člen KLANu
- 65
Zdravím, začala mi svietiť kontrolka palivového a emisného systému. Bol som s tým v 2 servisoch, chcel som mať istotu ešte pred výmenou dielov, že vymieňam ten naozaj pokazený Robila sa diagnostika, kód chyby P0421 Warm Up Catalyst System Right Efficiency Below Threshold . V druhom servise som nechal zmerať aj emisie, či správne funguje katalyzátor - tie vyšli v poriadku, takže tým sa (dúfam) vylúčil katalyzátor. Pozerali cez diagnostiku funkčnosť oboch lambda sond, údajne tá prvá pred katalyzátorom funguje správne, druhá vyzerá byť zlá. Na moje naliehanie, či by tie sondy nepozreli aj osciloskopom, mi servisák povedal, že to vidí aj na diagnostike... Nezostáva mi nič iné ako im veriť a začať objednávať
Takže zháňam lambda sondu, ktorá je za katalyzátorom. Od servisu mám ponuku na Denso za 220€. Na slovenskom eshope som našiel NGK za 105€. Na americkom shope som našiel údajme OEM sondu za 150€ už aj s poštovným. Viete mi poradiť, ktorú kúpiť? Oplatí sa za nejakú priplatiť? Je to jedno či NGK alebo Denso alebo Bosch? Alebo treba objednávať len cez Mazdu originál? Nechce sa mi platiť nekresťanské príplatky za to, že niečo objednávam u dealera Mazdy... Díky za rady
Takže zháňam lambda sondu, ktorá je za katalyzátorom. Od servisu mám ponuku na Denso za 220€. Na slovenskom eshope som našiel NGK za 105€. Na americkom shope som našiel údajme OEM sondu za 150€ už aj s poštovným. Viete mi poradiť, ktorú kúpiť? Oplatí sa za nejakú priplatiť? Je to jedno či NGK alebo Denso alebo Bosch? Alebo treba objednávať len cez Mazdu originál? Nechce sa mi platiť nekresťanské príplatky za to, že niečo objednávam u dealera Mazdy... Díky za rady
Poslední úprava: