• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Strata výkonu 2.5i

este pridam jeden poznatok pred vymenou evap solenoidu pri tankovani bolo hlasne sycanie pri otvarani viecka po vymene uz ziadne sycanie som nepocul
 
este pridam jeden poznatok pred vymenou evap solenoidu pri tankovani bolo hlasne sycanie pri otvarani viecka po vymene uz ziadne sycanie som nepocul
Ahoj, neskúšal si merať koľko ohmov mal ten starý a koľko má nový? Tiež mi pri otváraní víčka zasyčí a solenoid cvaká dosť nahlas. Rozmýšlam že tiež vymením.
 
Dyť to stojí okolo 3 stovek tak není co řešit
 
Trochu to tu oživím - po 4 měsících a cca 6tkm od výměny toho EVAP ventilu musím říct, že průměrná spotřeba spadla z 9 na 8,5L , a přes 9 jsem se nedostal. Letní kola mě to zřejmě zase zvednou, ale očividně ta výměna smysl měla :)
 
To je nějak hodně... Jedu 50 km z Brna do moravského krasu, převýšení 300m takže pořád do kopce, jedu svižně a mám dlouhodobě 7,8..na zimních 18 kolech...
 
jezdím svižně, i když ne rychle,, mám ostřejší úpravu než je klasická stage 1, k tomu náporový sání, odstraněný restrikce a odstraněný VTCS klapky, takže se to někde projevit musí , a taky vždykcy se studeným motorem první kilometr jedu do kopce , ale nejvíc dělá asi ta překopaná mapa od časování
 
Jj, zmínil se že to jde ještě posunout dál než je běžná úprava a já si pak v excelu zvolil kde to jak chci přiostřit nebo naopak ubrat (není to až tolik co povoluje maximum) a to jsme zkusili :D
 
Jj, zmínil se že to jde ještě posunout dál než je běžná úprava a já si pak v excelu zvolil kde to jak chci přiostřit nebo naopak ubrat (není to až tolik co povoluje maximum) a to jsme zkusili :D
Úpravu od Shreka mám taky, ale zaujalo mě to náporové saní, je to velký rozdíl oproti normálu?
 
Těžko říct dělal jsem to dávno ještě před úpravou, mám to hlavně kvůli zvuku aby to auto znělo aspoň trochu jako 2,5 litr, vlastně je pravda že na dálnici ve vyšších rychlostech to trochu poznat bylo. Akorát si musím dávat bacha na stojatou vodu :D
 
Přemýšlím jestli to udělat, zvuk mám víc než dobrý, katy pryca ulter sport výfuk má fakt dobrý zvuk 😁
 
Já katy ještě mam i když ten první klasicky mrtvej, ale ten zvuk sání mě chyběl. Třeba Almera 1.4 a hlavně 1.6 měly sání podstatně hlasitější
 
Tak ono po úpravě od Shr3ka to reaguje hned i tak. Ten nápor má funkci až ve vyšších rychlostech řekl bych tak od 80 - 90
 
Ahojte, pred par mesiacmi som vymenil tiež EVAP ventil, šiel som autom do Prahy a vyskočila mi kontrolka motora, mal som podozrenie že ho treba vymeniť a našťastie som mal v aute náhradný z aliku a po založení kontrolka zhasla a všetko ok…teraz mi ale začalo vydávať taký chrastivi zvuk od škrtiacej klapky ako keby bolo nejaké ložisko zle/ suché… nerobí to stále, iba občas a iba chvíľku, dnes sa mi to podarilo nahrať a kuknúť odkiaľ to ide…vždy som to zatiaľ pocul iba keď som naštartoval alebo naopak keď som prišiel domov a parkoval som auto do garáže…ako vravím nerobí to ale vždy, iba občas a teraz sa mi to podarilo prví krát nahrať a zistiť odkiaľ tl ide. O dva dni mám ísť na otočku do Brna a nerad by som tam ostal s “pokazenym” autom. Neviete čo by to mohlo byt?
Klímu som mal vypnutu
(Prikladám odkaz na youtube- teraz to chrastilo asi 40 sec…potom prestalo)


**edit No_hits** - pokračování ZDE
 
Poslední úprava moderátorem:
Spojku mám dva roky, ale stále za to môže motor, len si zistil že keď ho odpojiš tak to prestane a teda to nieje niečo v prevodovke. Ostáva skúsiť meniť vstrekovaciu lištu, cievky, čerpadlo. sviečky už každý menil. Softvérové to asi nebude keď to robí aj pred chipom
Vidím, že máš prehľad kto čo menil a aj mne to tak vychádza, že tu ešte nikto nedal skúsenosť ked vymenil vstrekovanie, cievky a celé palivové čerpadlo ak sa nemýlim...na zahraničných fórach nemám nejaký extra prehľad.
 
Vidím, že máš prehľad kto čo menil a aj mne to tak vychádza, že tu ešte nikto nedal skúsenosť ked vymenil vstrekovanie, cievky a celé palivové čerpadlo ak sa nemýlim...na zahraničných fórach nemám nejaký extra prehľad.
Ja som si až teraz všimol že on riešil spojku v tomto vlákne, kde sa riešia problémy s motorom, moja chyba. Inak filter v nádrži máme tiež viacerí vymenený.
 
Ja som si až teraz všimol že on riešil spojku v tomto vlákne, kde sa riešia problémy s motorom, moja chyba. Inak filter v nádrži máme tiež viacerí vymenený.
Áno ja myslím to cukanie a výkonové problémy čo su od začiatku vo vlákne....ano filtre hej, ale čo ak to nespôsobuje filter ale čerpadlo samotné ?
 
Áno ja myslím to cukanie a výkonové problémy čo su od začiatku vo vlákne....ano filtre hej, ale čo ak to nespôsobuje filter ale čerpadlo samotné ?
Ja mám auto od zakladateľa tohto vlákna. Čo sa týka čerpadla tak to sa ja nedozviem, aktívne hľadám novšie. Napríklad na mondeu 2.0he, problémy s výkonom v rôznom spektru otáčok má často na svedomí čerpadlo.
 
Back
Top