Mazdar všem. Tak už je doma, holka. Celou dobu jsem si myslel, že koupím trojku G120 a všem jsem říkal, že můj model trojky se ještě nezačal vyrábět (sky X). Pak jsem si vyzkoušel jednu trojku a zděsil jsem se, jak je uvnitř interiér těsný se špatným výhledem vzad oproti 323. ( a to 323 je na tom o poznání hůře než Corolla E10). Co mě pak hodně znechutilo byla aktuální spotřeba na rovině při ustálené rychlosti - nedostal jsem se pod 4,8. Říkal jsem si OK, ještě je tu dvojka a za zkoušku nic nedám. Takže abych měl "živé" srovnání dva dny na to jsem se projel ve dvojce. Posadím se za volant a co to? Místa stejně jak ve trojce. No dobře, abych nekecal, o 1cm menší šířka v loktech. Na zadních sedadlech už to tak růžové není, ale pořád to není nic, co by se nedalo přežít. Navíc děti jsou ještě malé, takže pohoda. Kufr..., ten jo, ten je malej. Je možná trošku hlubší, ale poloviční, než má trojka. Ale golfáč(kočárek) a nějakej ten nákup z Kauflandu se tam vejde. Takže zase pohoda. Jedu si to 85 po rovince a koukám, že aktuální spotřeba na mě doslova křičí cifrou 3,8. Je rozhodnuto. ( ještě pak zkouším trojku G100 - ten motor spolu s podvozkem ladí nejlépe, ale spotřeba se pod 4,5 nechce přikrčit )
No, a teď bych měl dotaz. Je nějaká možnost ztlumení hlasitosti těch pípání při řazení zpátečky, a pak hlavně té vazby od park. senzorů? Protože to mi tak rve uši, že se na samotný úkon nedá pořádně soustředit. Takže krom rady zacouvávat někam, kde není překážka, je nějaké řešení na ztlumení těch pípanců?