• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 2 (DJ) - obecně

4 měsíce stará spekulace o kompletním redesignu dvojky pro přelom roku 2024-2025:


A přeložený zdroj: https://bestcarweb-jp.translate.goo..._sl=ja&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=wapp

A druhá podzimní zpráva, že v Japonsku (asi pouze tam) začali montovat do dvojky trošku větší (podlouhlejší a nižší) infotainment screen, který má jiné UI než ten starý.


A ještě jedna drobnost po které někomu z vás možná vyschne v ústech, v mexiku .. mě to tam pustilo jen přes VPN… ( https://www.mazda.mx/vehiculos/mazda-2-hatchback/versiones?version=24M2HSG&type=all&search= ) se odletoška (nebo od loňska) prodává Mazda 2 Signature Hatchback (též sedan) dvojlitr 2.0 Skyactiv-G, 141hp@6000rpm, 137@2800 torque, jen automatická 6 stupňová převodovka, emise 129, hmotnost 1146, objem kufru je jen 215L. Cenu za nejvyšší verzi jejich 1.5L s 109 koňmi mají 358.900 mex.dolarů, dvojlitr stojí 388.900 mex.dolarů.

Přeložený článek - na propagační fotce vidím 2 vejfuky

Kvůli emisím je to tu asi neprodejný.
 
Poslední úprava:
Dobrý večer,
tak jsme konečně zkontroloval brzdy se stavem 40 000 Km, mám stále dostatek materiálu na deskách zhruba kolem 9mm. Můj styl jízdy je převážně 20% město 60% okresky a 20% dálnice. Osvšem rád se svezu svižněji a zase na stránku druhou kvůli baterii a né brzdám dojíždím především primárně na rychlost a poté brzdím když to situace takto umožní, aby se dobíjela baterie. Takže věřím že, životnost desek závisí z velké čísti na majiteli sám uvidím zda opravdu najedu 80 tkm na deskách nebo je budu měnit dříve rád se podělím ovšem opravdu musím kroutit hlavou jak někdo může mít desky v tahu po 20 tkm... Snad Mazda nezačala dělat desky měkčí.
 
Dobrý večer,
tak jsme konečně zkontroloval brzdy se stavem 40 000 Km, mám stále dostatek materiálu na deskách zhruba kolem 9mm. Můj styl jízdy je převážně 20% město 60% okresky a 20% dálnice. Osvšem rád se svezu svižněji a zase na stránku druhou kvůli baterii a né brzdám dojíždím především primárně na rychlost a poté brzdím když to situace takto umožní, aby se dobíjela baterie. Takže věřím že, životnost desek závisí z velké čísti na majiteli sám uvidím zda opravdu najedu 80 tkm na deskách nebo je budu měnit dříve rád se podělím ovšem opravdu musím kroutit hlavou jak někdo může mít desky v tahu po 20 tkm... Snad Mazda nezačala dělat desky měkčí.

80 tis. km pri tvojom štíle jazdy brzdové platničky ti určite vydržia. Mne vydržali 96 tis. km na jar pri výmene zimných gúm za letné a stále sú tam.
Štíl jazdy máme asi rovnaký :)
 
Back
Top