KJay
člen KLANu
- 65
4 měsíce stará spekulace o kompletním redesignu dvojky pro přelom roku 2024-2025:
A přeložený zdroj: https://bestcarweb-jp.translate.goo..._sl=ja&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=wapp
A druhá podzimní zpráva, že v Japonsku (asi pouze tam) začali montovat do dvojky trošku větší (podlouhlejší a nižší) infotainment screen, který má jiné UI než ten starý.
A ještě jedna drobnost po které někomu z vás možná vyschne v ústech, v mexiku .. mě to tam pustilo jen přes VPN… ( https://www.mazda.mx/vehiculos/mazda-2-hatchback/versiones?version=24M2HSG&type=all&search= ) se odletoška (nebo od loňska) prodává Mazda 2 Signature Hatchback (též sedan) dvojlitr 2.0 Skyactiv-G, 141hp@6000rpm, 137@2800 torque, jen automatická 6 stupňová převodovka, emise 129, hmotnost 1146, objem kufru je jen 215L. Cenu za nejvyšší verzi jejich 1.5L s 109 koňmi mají 358.900 mex.dolarů, dvojlitr stojí 388.900 mex.dolarů.
Přeložený článek - na propagační fotce vidím 2 vejfuky
Kvůli emisím je to tu asi neprodejný.
Is the next Mazda 2 getting a rotary engine?
The next Mazda 2, reportedly due in 2024 or 2025, could offer the brand's eSkyactiv R-EV powertrain, featuring a rotary engine.
www.carexpert.com.au
A přeložený zdroj: https://bestcarweb-jp.translate.goo..._sl=ja&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=wapp
A druhá podzimní zpráva, že v Japonsku (asi pouze tam) začali montovat do dvojky trošku větší (podlouhlejší a nižší) infotainment screen, který má jiné UI než ten starý.
Mazda 2 and CX-3 get long-awaited tech upgrade in Japan, but not Australia yet
The Mazda 2 and CX-3 have received a larger infotainment screen in Japan, though Australian customers will miss out on the equipment update.
www.drive.com.au
A ještě jedna drobnost po které někomu z vás možná vyschne v ústech, v mexiku .. mě to tam pustilo jen přes VPN… ( https://www.mazda.mx/vehiculos/mazda-2-hatchback/versiones?version=24M2HSG&type=all&search= ) se odletoška (nebo od loňska) prodává Mazda 2 Signature Hatchback (též sedan) dvojlitr 2.0 Skyactiv-G, 141hp@6000rpm, 137@2800 torque, jen automatická 6 stupňová převodovka, emise 129, hmotnost 1146, objem kufru je jen 215L. Cenu za nejvyšší verzi jejich 1.5L s 109 koňmi mají 358.900 mex.dolarů, dvojlitr stojí 388.900 mex.dolarů.
Přeložený článek - na propagační fotce vidím 2 vejfuky
Mazda 2 Signature 2024 llega a México, nuevo motor 2.0 litros para el sedán y hatchback
Se trata de la nueva versión tope de gama que destaca por un motor más potente y un diseño deportivo.
noticias-autocosmos-com-mx.translate.goog
Kvůli emisím je to tu asi neprodejný.
Poslední úprava: