• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Ja mam ted v zime spotrbeu vyssi nez v lete o 0,3 az 0,5 l/100km.Mam ale naftu 2,2
 
Taky jsem malinko výš ale jezdím teď hodně po městě.

Benzin po startu necítím ale když je teď zima ráno tak mi něco vrze při startovani auta (hned po tom co zmacknu tlačítko)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja s tymto problem nemam, ale vzdy startujem z garaze. Sptrebu mam stale od 6 do 7 litrov.
 
Poslední dobou jsem si všiml, že po nastartování lze venku cítit benzín a taky mám vysokou spotřebu.
Podobný problém jsem měl asi před 3 měsíci,já ho cítil v autě,vyšší spotřebu jsem neměl,momentálně nic necítim.
 
Benzín nevím, necítím. Ale tu vyšší spotřebu jsem si taky všiml. Jak jsem za ten měsíc co mrzne vypozoroval, tak motor se zahřívá déle jako nějaké TDI a dokonce na kratší vzdálenosti má v tuto dobu vyšší spotřebu jako např. Haldexová naftová ochcávka takže zima a kratší vzdálenost mu fakt vadí. Vzdálenost myslím tak do 15 km. Včera jsem jel do Nupak a po dvou hodinách nazpět, 2* chladný motor a krátká vzdálenost, ale plynulá a stejně spotřeba letěla k 9.

Kompresní poměr 14:1, větší účinnost spalování, méně ztrátového tepla...to se pak musí někde projevit.
 
Mam otazku, je soucasti vybavy i hever kdyz mam pouze ve vybave opravnou sadu na opravu pneumatiky?
 
K aplikaci opravne sady hever nepotrebujes. Sam jsem vlastne byl prekvapeny, jak se to ma pouzivat.
 
Tak jsem dnes jel svojí starou MAZDA6 GH do servisu a musím napsat co mě štve na nové MAZDA6 GJ (jsou to tři věci) a to celkem dost a moc to nechápu jak je to možné ....
1. Příjem rádie je hrozný na GJ, zlatá GH !!!
2. Nastavování sedadla ruční je tragické na GJ, zlatá GH !!!
3. Řazení je o level horší na GJ než na GH a to má najeto 180 tisíc !!!

Veselé vánoce !!!
 
Mal som niekedy GH a mam uz druhu GJ a nic take som mezaznamenal. Prijem radia rovnaky, sedadlo mam vzdy uplne dole a radenie je take iste.
 
Tak to máš jenom štěstí že nezvedáš sedadlo, zkus to pokud vážíš více jak 90 kg. Rádio nemůže hrát stejně už jen kvůli té velikosti na skle 5-tých dveří, opět máš štěstí, asi na Slovensku máte silnější signály od vysílačů. No a řazení, tak u manuálu nafta není na stejné úrovni, je prostě horší, méně přesné .... ale je pravda že reklamuji už měsíce že mi tam něco klepe (zatím vyměněna nějaká sada).
 
Tak to máš jenom štěstí že nezvedáš sedadlo, zkus to pokud vážíš více jak 90 kg. Rádio nemůže hrát stejně už jen kvůli té velikosti na skle 5-tých dveří, opět máš štěstí, asi na Slovensku máte sil).

Mám 95 a sedadlo si nastavím úplně v pohodě. Ale např. když jsem testoval, tak na předváděčce v Jihlavě to šlo ztuha.
Rádio - příjem je úplně rovnaký, jako v koncernu kde trávím většinu služebek. Jsou ale v ČR a i v SR místa kde rádio nehraje, ale chrčí (např.v okolí Hustopečí, Moldavy nad Bodvou atd.)
Řazení - na GH jsem nikdy nejel, v GJ jej většina vychvaluje, ale na Passat z 1998 nemá (jako po másle;)). Tady je stejné, jako na mé Octávii z roku 2007
 
K aplikaci opravne sady hever nepotrebujes. Sam jsem vlastne byl prekvapeny, jak se to ma pouzivat.
Ok snad nebude potrebovat ani tu opravnou sadu...je to poprve kdy ji mam a nejak jsem to nestudoval co tam vse je a jak se to pouziva :-)
 
Jedna takova technicka otazka, mozna pro nekoho zbytecna....Jak je to s rozvodama u M6 GJ 2,0? Jsou retezem nebo remenem? Dle servinisho planu se se nemeni jenom kontroluji.....
 
Back
Top