• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Myslim, ze tuk na silentbloky nepatri. Muze je poskodit.

Kdyz uz, tak silikonovy olej. On tam navzlina.

Taky se doporucoval ridky lanolin. Mam ho doma ve spreji, ale moc me to nefungovalo. To spis ten silikon. Taky me kdysi vrzal na aute jeden silentblok a silikon ve spreji pomohl, ale chvili to trvalo, nez se tam dostal a vydrzelo to tak dva tri mesice a zacalo zase.

Jinak WDcko neni mazadlo. Ono pry spis vysusuje. Je to dobry na povoleni zarezlych sroubu atd. ale jako mazadlo ne.

A jeste jedna rada. Nez sluchem jde lepe poznat co vrze hmatem.

At ti nekdo houpe autem a ruku pokladej k ruznym pohyblivym castem a ucitis to praskani v prstech.

Je si davaj bacha kam ji davas. Aby te ji nenapadlo strcit nekam kde ti ji zlomi/skripne ;)

Musíš zatáčet jenom doprava ? vždy to hlásí, když jedu kruháč a při výjezdu zhasne. Za mě mají šestky závažnější faily ale ano, mohli se poučit od jiných…

(nebo to je naopak?) teď si nejsu jist

Jako furt si myslím, že je to skvělé auto, ale zrovna tohle je otázka několik málo řádků v kodu, který bych dokázal napsat i já a naprosto zbytečně to kazí dojem.

U vody by stačilo, aby pokud vyskočí za jízdy upozornění na hladinu ostřiků na základě signálu z plováku, tak že už má zůstat svítit trvale dokud to řidič neodmáčkne. A když to odmáčkne, aby se to už nevracelo.

Co mě na M6 vadilo víc bylo v zimě že nejdou stáhnout okýnka, protože jsou permanentně přimrzlý, že se lepí dveře na gumu že se za kola dělaj špalky námrazy až na zem. To jsem taky na žádným autě nezažil.

A kdybych měl manuál, tak bych asi kvetl z provedení středovýho panelu.
 
...a pak jsou taci, kteri jsou radi, ze je to relativne dokola upozornuje, ze ty ostrikovace dosly. Moc se mi nestava, ze by se to objevovalo a samo mizelo, a prave ta otravnost je nekdy dobra, protoze jinak bych na to zapominal, stejne jako odkliknu nedostatek paliva, a jsem rad, ze to vyskoci zas. Zaposloucham se do hudby, podcastu, nebo se zakecam se spolujezdcem... Vzhledem k tomu, ze vodu do ostrikovacu vetsinou vozim v kufru (myslim ze v Rakousku je to snad i povinny), je to jen otazkou nejblizsi moznosti zastaveni. Jinak to asi nema moc zadny vyhody, jezdit trvale se skoro prazdnou nadrzkou :).

Gumy (tesneni) mi primrzaly na starejch autech, na novych Mazdach v prvnich letech vlastnictvi s tim problemy nemam, jinak se myslim doporucuje silikonovej olej nebo glycerin. Je mozny, ze to v predprodejni priprave nekdo moc peclive otrel, nebo to dlouho bylo v suchu otevreny a prirozena mastnota toho materialu se ztratila... nebo nevim.

A jak by konstrukce auta mohla predejit tomu, aby se pri delsi jizde hlubokym snehem nedelal spalek primrzleho snehu a ledu za kolem, to teda nevim...

Stredovej panel ma za me jedinou nevyhodu, a tou je udajna neodolnost, pro toho kdo se o nej pri nejakych akcich (nevim jakych?) opira plnou vahou dospeleho tela. Kdyz byly deti male, rady pres nej prelezaly dopredu, a mel jsem strach, aby to neodnesl.
 
No kdyz rikam, ze tam ta hlaska blika furt, tak tim fakt nemyslim, ze se to po pul hodine pripomene. Vyskoci to klidne 5x za minutu. Snazit se to hlasku zlikvidovat odmack utim je boj s vetrnymi mlyny.

Ano, gumy se daji namazat, ale nikdy sem to u zadneho auta nemusel delat.
V zime jsem prakticky permanentne nemohl stahnout okenka. Pri vjezdu na placene parkoviste atd. je to pak legrace.

Kliny ledu az na zem se me nedelaji pri jizde hlubokym snehem, ale pri obycejnem jezdeni po Praze. ( 3cm a u Muzea 4...).
Vyrobce to samozrejme ovlivnit muze (tohle se me fakt taky nikdy s jinym autem nestavalo). Tvar auta ovlivnuje proudeni vzduchu a co a kam lita. (Takovy Yeti co si sam sobe haze kaminky pred auto a pak je proudy vzduchu strhavaji na dvere a omlati lak z boku by mohl vypravet - vseobecne znamy fakt kvuli kteremu vrobce zacal ve vyrobe lepit na auto folie, protoze kvili tomu rezne).
Taky vyrobce muze ovlivnit jak moc se to tam ma za co chytit.
Na me M6 combi je za zadnim kolem takovy presah cerneho plastu pres zadni naraznik a ma takovou vyraznou hranu. Zrejme diky tomu se tam ten led tak dobre drzi a muze narust na velky klin.
 
A jak by konstrukce auta mohla predejit tomu, aby se pri delsi jizde hlubokym snehem nedelal spalek primrzleho snehu a ledu za kolem, to teda nevim...
Tak nějak. Mně to dělaly všechny auta, nejen Mazda.
 
nějakou dobu se mi z podvozku vepředu ozývají různé zvuky (skřípání gumy), jelikož jelo auto na technickou bral jsem to jako možnost zjištění příčiny, v zásadě se nepřišlo na nic s tím že pravděpodoně půjde o silenbloky na ramenech. Nevíte někdo o možnosti kde je sehnat? Popřípadě kde koupit rozumně rameno? Nějak se k tomu nikde nemůžu dobrat
 
Je potřeba vyměnit celá ramena. Kde sehnat, nevím, snad někdo poradí.
 
Budu prodavat svoji prvni Mazdu. Mazda 6 GL, registrace 7/2017, 2.0L 121kW, 75tis. km., vybava Revolution. Na internetu neni moc porovnatelnych aut. Nejaky tuseni za kolik je realny to prodat? Neni to urgentni, takze bych klidne mohl cekat.
1632661938403.png1632661988140.png1632662010713.png
 
Poslední úprava:
Tak to budu muset trosku prozkoumat a uvidim. Neni to nejak extra otravne a nedelat to vzdy, ale prijemne to neni.

Kdyz uz tu byla kousek vedle rec o sedackach, co ty vase? Me obcas neco pri zabrzdeni "klepne" do zad. Myslim, ze to neni tim, ze by se hybala cela sedacka, ale mozna neco uvnitr. Mozna spiraly vyhrivani, nebo napajeci kabel vyhrivani (jestli tam tak nejak je). Nedela vam to taky?
Ono je to staršího data, ale zkušenosti se nezapomínají, tj. mělo to nějaký další vývoj, prosím?¨

###
Sedadlo řidiče mojí M6 (viz. podpis) začalo nyní (27kkm) mít nějakou vůli "vpřed/vzad".
Většinu času nic, ale jak se razantněji zabrzdí, setrvačnost hrne hmotu vpřed a po zastavení to ťukne zpět a dtto při razantnějším rozjezdu, jen opačně.
Projeví se to i přímo, když si sednu dozadu a zakvedlám s opěrou zad, vůle je malá, ale iritující.

Zatím jsem se objednal na podrobnou záruční prohlídku za cca 10 dní a rovnou byl upozorněn, že případný rám sedačky není dostupný, tak jako mnoho dalšího dnes. Pokud má někdo „čerstvé“ a podobné zkušenosti, tak uvítám nasdílení.
 
@Snake S ohledem na stav a km bych řekl že je i velce rozumně cena...ta se dlouho prodávat nebude :-) Do čeho jdeš po ní?
 
Koukal jsem, že už je vystavená za 530 000 Kč. Hezký kousek, kdybych mohl, bral bych ji.
Uz je zlevnena na 490k ;)

@Snake S ohledem na stav a km bych řekl že je i velce rozumně cena...ta se dlouho prodávat nebude :) Do čeho jdeš po ní?
Neni uplne moje. Mel jsem ji asi rok, ale pak jsem se prestehoval do zahranici, tak jsem ji prenechal tatovi. Ten ji ted prodava, protoze potrebuje 4x4, aby se v zime dostal do hor. Koupil si misto toho Octavia Scout. Ja jsem si misto ni koupil novejsi a silnejsi Mazdu 6 :D
 
Neco kolem 500 zni rozumne, ja prodal skoro to samy (2017, podobny najezd, stejna barva, vybava, motor) dvoulety za neco mezi 550 a 600, uz ani nevim presne, v 2019. Pokles o tech asi 50 rocne je podle me adekvatni, od ty doby dost stouply ceny novych i mladych ojetin, takze bych to asi zbytecne moc pod 500 nenabizel a verim, ze se proda. Jen to chce vydrzet...
 
Mě se hrozně líbí nová šestka v edici homura a šedé barvě. Jen mám pocit že nejde navolit ventilovana sedadla.
Ale zatím jsem naprosto spokojený s trojkou.

Mazda 3 BN
 
Ne, nejde to. Skousel sme to opravdu dlouho, ale je to beznadejne. Vsechna snaha byla zbytecna. Je to ostuda, ale bohuzel nic se s tim neda delat. Nejde to po dobrym, nejde to po zlym. Nepomaha premlouvani, nepomaha hruba sila, nepomaha nic. Je to marny, je to marny, je to marny. Jeste nikdy, nikdy v zivote se mi to nestalo! Takovej sem si daval pozor, ale jednou to prijit muselo. Nic se neda delat, budu se s tim muset smirit, a naucit se s tim zit. A presto vim, ze kdykoli na to prijde rec, budu se stydet za to, ze do kufru meho auta se ctyri kompletni kola nevejdou...
 
Ne, nejde to. Skousel sme to opravdu dlouho, ale je to beznadejne. Vsechna snaha byla zbytecna. Je to ostuda, ale bohuzel nic se s tim neda delat. Nejde to po dobrym, nejde to po zlym. Nepomaha premlouvani, nepomaha hruba sila, nepomaha nic. Je to marny, je to marny, je to marny. Jeste nikdy, nikdy v zivote se mi to nestalo! Takovej sem si daval pozor, ale jednou to prijit muselo. Nic se neda delat, budu se s tim muset smirit, a naucit se s tim zit. A presto vim, ze kdykoli na to prijde rec, budu se stydet za to, ze do kufru meho auta se ctyri kompletni kola nevejdou...
Tak tohle mě fakt dostalo... ?????
 
ještě že mám combi 2019..tam se vejdou..teda pokud nejde o jízdní velocipéédy :-)
 
jakto ze se ti vejdou? ja mam taky kombi, a musim vyndavat roletu (protoze jinak nevlezou dve kola na sebe na vejsku), a sklapet sedadlo abych na podlahu dal dve diagonalne. Predtim sem mel liftback, a tam se vesly 4 kola bez potizi...
 
No nedavam je na lezato ale nastojato..samozrejme bez roletky a zabalene aby nespinili zezadu sedacku..ale.na stojaka bez problemu vedle sebe. I 19" letni
 
Back
Top