- 867
Tak to jsem z toho jelen možná záleží i na motoru a výbavě. Já mám 2.2 d 129 kW 2013To si tam někdo připsal, aby měl krytí pro nižší rychlostní indexy. Protože jinak je tam alternativní R17 V.
Zobrazit přílohu 47030
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak to jsem z toho jelen možná záleží i na motoru a výbavě. Já mám 2.2 d 129 kW 2013To si tam někdo připsal, aby měl krytí pro nižší rychlostní indexy. Protože jinak je tam alternativní R17 V.
Zobrazit přílohu 47030
No, je to tam nešťastně formulováno. Měla by tam být i ta varianta 17", která o zimních nic neříká. Možné řešení je si to tam nechat dopsat. A nebo to třeba nikoho u STK zajímat nebude, pokud tam budeš mít letní s vyšším indexem a nebo jet na STK se zimníma.Tak to jsem z toho jelen možná záleží i na motoru a výbavě. Já mám 2.2 d 129 kW 2013
Ma nekdo skusenosti s pricniky Thule WingBar Edge (nebo Evo)? Hledam neco co bych mohl namontovat a zapomenout na to, proto hledam takove co maji aerodynamickej tvar a nedelaji velkej ramus...
Přesně tak, mám stejné příčníky ze stejných důvodů.Dobře rozmysli aj na co to chceš, Evo jsou delší a dáš nahoru víc věcí (např. box + 1-2 kola, 2 boxy, ... dle boxu a nosičů). Prostě využitelná šířka je o dost větší. Já mám Thule Wingbar (od roku 2014, tedy ne Evo). Jak na SEAT Leon, tak na Mazdě 6 spokojenost. Ale na autě je nenechávám, jen na větší dovolenou na box atd. (v destinaci ale box většinou sundavám a jezdím jen s tyčema - a 99% času o nich nevim). Samozřejmě to není jak bez nich, ale jsem spokojený, žádné hlasité pískání apod. Zvlášť aktuálně na Mazdě 6 mě nic neruší ani s boxem Thule Motion XT Sport (dálnice kolem 130, většinou do 140-150).
Edit: Ono i dost záleží na jejich umístění. Na Mazdě 6 Wagon je dávám vesměs do koncových pozic jak vepředu, tak vzadu, box. vždy co nejvíce dozadu, tak abych nenarazil 5. dveřmi při otevření a ok, ta pozice se mi osvědčila.
rovněž Thule WingBar Edge - a velká spokojenost ... Sundávám je když vím, že min měsíc nebudu na střechu dávat box, ale to spíš abych na ně zbytečně nesbíral hmyz a bordel, než že by nějak rušilyPřesně tak, mám stejné příčníky ze stejných důvodů.
Ja bych spis rekl, ze ten rozdil v akustickem komfortu "Edge vs Evo" bude danej vzdalenosti pricniku od strechy. WingBar Evo sedi *na* patkach, tudiz je mnohem vyse, dale od vzduchem obtekane plochy, kde je vyssi riziko turbulentniho prudeni. Krom toho patky u WingBar Evo nejsou tak aerodynamicky "ciste", jako u WingBar Edge...Ale jinak protoze na Citroenu Grand C4 Spacetourer mam Thule Wingbar Edge, ktere nemaji previsy, a ty prakticky neslysim (kdybych to nesrovnal primo, nevedel bych pri beznych cestovnich rychlostech jestli jedu s autem s nima nebo bez nich), moje domnenka byla, ze by ta zvysena hlucnost mohla byt prave temi previsy kolem patek. Ale taky to samozrejme asi bude i jinym tvarem auta a lepsim odhlucnenim strechy.
Diky..jj funglovka tady vse v cj vcetne navigace, jen hlas anglicky…. A v tech jazykach je mikrofon u nekolika jazyku, ale u CJ ne… takze klasicky updatnout mapu na sd?Jasně, je v češtině. To máš kupované v ČR, nebo nějaký dovoz či jak? Zkus najít v nastavení, nebo aktualizovat.
Ahoj, máš to pomotaný...hlasové ovládání (mikrofon) v češtině nefunguje, navigace hlasem ano. Ale je to taková nepříjemná syntetika.Diky..jj funglovka tady vse v cj vcetne navigace, jen hlas anglicky…. A v tech jazykach je mikrofon u nekolika jazyku, ale u CJ ne… takze klasicky updatnout mapu na sd?
Aha a aby navi navigovala/mluvila v cj a ne en?Ahoj, máš to pomotaný...hlasové ovládání (mikrofon) v češtině nefunguje, navigace hlasem ano. Ale je to taková nepříjemná syntetika.