Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ano, jistě, vybírám i podle spotřeby. Proto jsem pře těmi cca 5 lety vyloučil Subaru. i když bych si tam asi jinak vybral.Takze treba ja osobne jsem rad, ze se i s tou 2.5 da jezdit kolem sedmi osmi v poho. Kdyby to zralo 9 nebo 10, tak bych to zivit nechtel.
Zdravím, asi jsem trochu mimo výkon a dobu ale po hledání jsem narazil na tuhle porovnávačku...hledal jsem vlákno ohledně rozdílu mezi G145 a G165 v řazení - reálné pocity, zkušenosti, ale zatím nic, tak třeba se chytnu tady Mám G145 upravenou od Šr3ka na 121kw, takže výkon by byl, ale trochu v sobě pořád řeším delší kvalty, co mám... Bohužel jsem neměl příležitost zkusit G165 s kratšími, tak by mě zajímalo, jestli je to tak zásadní rozdíl, když tady čtu tu diskusi...asi bude záležet na stylu jízdy a trasách...v mým případě dálnice na klid, klikaté okresky mě nenechaj v klidu DíkTak ja jeste jednou zopakuju, ze by bylo dobry si na tech videich vsimnou i podminek (+18 a zimni pneu?), dlouhyho manualniho razeni, nevypnuty stabilizace (blika prokluz), chybejicimu infu o obuti, a taky toho faktu, ze 2.0 165k ma kratkou dvojku, takze ma proti automatu znacnou nevyhodu v nutnosti radit (pomalu manualne) jedenkrat navic - a zaroven to pro realnou dynamiku na silnici neni moc dulezity, protoze to rozhoduje spis zrychlovani treba 50 - 100 nebo 80 - 130. Ostatne v amaterskych podminkach, v jakych meri i tito Polaci, nedava porovnani zrychleni 0-100 velky smysl, a daleko vymluvnejsi by byly ruzne ty ctvrtmile apod.
Ja vam nadseni z 2.5 neberu, ale vy mi zase neberte moje ridicske zkusenosti a takrka pulmilion najetych kilometru vc. nemaleho zastoupeni ostrych aut. Myslim, ze oproti drtive vetsine beznych ridicu vyuzivam uplne jiny limity auta... a tudiz ze fakt dokazu porovnat, jak to jede, nikoliv jakej mam pocit, ze to jede . S trojkou 165k jsem dokazal na technicke trati bez extra dlouhych rovin (kde by samozrejme chybel vykon) ujet Boxsteru S i snizene Z4 se sportovnim podvozkem a trilitrem, a v obou pripadech s docela zkusenymi ridici — nakolik diky lepsi stope nebo obuti nevim, nicmene prumerna byla 147 km/h.
Porovnani na letisti kazdopadne rozhodne. A samozrejme, jak uz jsem jednou psal, i ja se muzu plest, ale neverim, ze vyznamne.
Ještě je třeba rozlišovat skutečnou rychlost, třeba změřenou podle GPS, a rychlost podle rychloměru, v tom může být velký rozdíl, i víc jak 5 km/h. A nevím, jaké rychlosti uvádí ty grafy od @Honzar .Dneska jsem zkoušel při cestě do práce s referenčními 3000 otáčkami (rozumný při provozu) všechny kvalty a podle budíků +- na 1ku 30km/h, 2ku 55, 3ku 80, 4ku 100, 5ku 120 a 6ku 140-150 (tady se to blbě určuje - malý rozdíl otáček a 10km/h jinak). Někde jsem četl, že s M3 165k se točilo na 6ku ve 130Km/h 3500 otáček, teda jestli si to nepletu a to je nějak velký rozdíl...ale zase to bude mít bez podřazení trochu sílu, když vezeš rodinu na dálnici
To budou jen výpočty, a ne měření. Na těch stránkách - https://www.automobile-catalog.com/#gsc.tab=0 - jsou uvedeny převodové poměry jednotlivých kvaltů i stálý převod. To pak stačí hodit do nějakého SW, který umí grafy, nějak mezi sebou vynásobit převod a RPM, a nejspíš i obvod kola, a vyjede takovýto graf rychlostí. Sice je ten web takovej nepřehlednej, ale je tam pár zajímavých informací.Ještě je třeba rozlišovat skutečnou rychlost, třeba změřenou podle GPS, a rychlost podle rychloměru, v tom může být velký rozdíl, i víc jak 5 km/h. A nevím, jaké rychlosti uvádí ty grafy od @Honzar .
Mne tech 194ps staci a automat na pohodu, jenom na tu sestku by to na dalnici mohlo tocit trosicku minMne i po tech vsech letech porad prijde, ze ta 194k je automatem dost zabita. A ze 165 nebyla vlastne skoro o nic linejsi. Ve sport modu je to s tim automatem lepsi, ale neni to moc pouzitelny na bezny jezdeni, protoze na okresce okolo legalni rychlosti nezaradi vic jak ctyrku . Rekl bych, ze manual s 165k nebo 145k a shr3kovo uprava na 165k je ideal, pokud clovek nema problem s razenim nebo nestoji casto v kolonach, coz byl muj duvod pro porizeni automatu. Cvicit kazdej den ctyricet minut se spojkou me fakt nebavilo... a ted by mi to bylo jedno, protoze od Covidu uz do kanclu kazdej den nemusim (takze porad zvazuju, ze tu 6 prodam a poridim si neco mensiho a s mensi spotrebou - a manualem; treba novou 3 ve slabsi verzi a k tomu upgrade vykonu od shr3ka).