Ondrej
člen KLANu
- 118
To je pravda. Já to objednal a pak četl fórum. ChybaGL 2019 má víčko nádrže stále klasicky na páčku a lanko, takže tam k nějakýmu "neuzamčení" nemůže dojít.
Zobrazit přílohu 49014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To je pravda. Já to objednal a pak četl fórum. ChybaGL 2019 má víčko nádrže stále klasicky na páčku a lanko, takže tam k nějakýmu "neuzamčení" nemůže dojít.
Zobrazit přílohu 49014
Protože někdo třeba má manuální převodovku a to asi nechceš pořád stát na spojkovym pedálu, aby se neaktivoval. Někomu ten systém prostě vadí, ale přiznám se, že já ho třeba nikdy deaktivovanej neměl (pokud nepočítám záběh motoru).Upřímně já vůbec nepochopil proč se někdo s deaktivací iSTOPu babrá. Vyždyť to funguje na základě tlaku na brzdový pedál, tzn. nechci iSTOP tak mám na brzdě lehkou nohu, chci iSTOP tak na brzdu pořádně šlápnu. Nejlíp řešenej start stop systém ever. Dokonce ho dobrovolně občas i použiju když stojím na dlouhým semaforu.
Aha tak u manuálu to teda nemají vyřešený líp než ostatní výrobci, tak to chápu no.Protože někdo třeba má manuální převodovku a to asi nechceš pořád stát na spojkovym pedálu, aby se neaktivoval. Někomu ten systém prostě vadí, ale přiznám se, že já ho třeba nikdy deaktivovanej neměl (pokud nepočítám záběh motoru).
Taky jsem o tom uvažoval. Nakonec jsem si řekl, že se budu udržovat ve střehu a vypínám si to před jízdou sám. Ono není bez věci si zkontrolovat hejblata a budíky, zvlášť když se střídají řidiči. A už se mi párkrát stalo, že mi v servisu vypnuli světla. Než jsem si všiml a nahodil automatiku zpět, byl jsem ze lamu...Nechal jsem si ho u shreka deaktivovat, a je to takova pohoda. Ani bych neveril, ze to bude takovy rozdil. Navic mi ted porad nesviit oranzove na palubce... coz je o hodne prijemnejsi.
Jojo, každý máme někde tu hranici. Mě třeba víc vadí ta modrá placka dálky, kterou mám přímo uprostřed zorného pole.Tak delal jsem to tak skoro deset let na vsemoznych Mazdach... a nikdy bych neveril, jakej je to rozdil, kdyz uz to nemusim resit, a kdyz to na ty palubce nesviti. Jednak jsem obcas zapomnel, druhak ty oranzovy veci na palubce me vzdycky iritovaly (z toho duvodu i mivam zapnuty LKA, ale nastaveny tak, aby mi do niceho nehrabal).
Svetla mi v servisu vypinaji temer pokazdy, to uz je klasika zkontrolovat pri prevzeti auta .
Nepodarilo sa mi nepoužiť istop a použiť autohold zároveň. Ak som zastavil v kopci, tak mi to vždy chcíplo keď som chcel, aby to autohold podržal, boli tam asi 2mm pohybu brzdového pedálu rozdiel.Upřímně já vůbec nepochopil proč se někdo s deaktivací iSTOPu babrá. Vyždyť to funguje na základě tlaku na brzdový pedál, tzn. nechci iSTOP tak mám na brzdě lehkou nohu, chci iSTOP tak na brzdu pořádně šlápnu. Nejlíp řešenej start stop systém ever. Dokonce ho dobrovolně občas i použiju když stojím na dlouhým semaforu.