Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To je nesmysl SkyG pouze "nejede" spotřebu má výbornou... A teď do mě Ale klid nechme toho.. S mojí 6GJ jsem maximálně spokojen, kdo chce silný benzín holt musí jít jinam a u Mazdy nepochodí... I tak má Mazda co nabídnout a koupím si ji zase znovaKazdopadne, cely to zacalo tim, ze Mazda 6 nejede a zere
Nevím, zda je to dobou, nebo čím, ale auto na zábavu bylo vždy to, které se rádo nechalo vytočit a táhlo až k omezovači, člověk řadil a s autem si hrál ... a člověk měl právě z toho rohlík na puse ... evidentně se stává pro spoustu lidí auto zábavné tím, že tam dají šestku a dupnou na plyn. Nic ve zlém, ale pak doporučuji elektromobil, nebo alespoň automat, který tu "zábavu"/"neskutečně namáhavou práci" - dle úhlu pohledu - převezme PEACEBohužel mi z toho vyplývá, že to moc není auto na zábavu, ale spíš takový rodinný mezek.
Já mám teda automat s 2.5l, ale předpokládám že je to defakto stejná převodovka. Předpokládám že nějaká "intelegientní" funkce tam bude, tu mají od jisté doby všechny automaty. Ta moje řadí poměrně klidně, podřazuje spíš konzervativněji (když na to pořádně šlápnu nebo si šlápnu pro kickdown). Ještě otázka, neměl jsi zaplej sport režim?Ahoj, rád by som sa tak isto zapojil do obecnej debaty o Mazde 6. Moja M6 2014 107kw benzín, manuál oslavuje tento rok jubileum 10 rokov, preto som si povedal že je najvyšší čas pozrieť sa po niečom novšom a priestrannejšiom. Po prehliadaní MPV a 7 miestnych SUV som si nakoniec povedal že mazdu nezradím a pôjdem do ďalšej, ale akej? CX5 - si priestorovo nič nepomôžem a komfortom už vôbec. CX9 tam sa bojím turba, všeobecne servisovania a spotreby. (Na mojej 6 jazdím za 6l v lete a v zime 6,5, dokonca v lete mi ju manželka vracia pravidelne so spotrebou okolo 5l.)
Nakoniec mi z toho vychádza najlepšie novšia (2020+) 6 wagon 2.0 a keď bude treba priestor prikúpim na strechu truhlu .
Ale čo je hlavná otázka, nedávno som mal zo servisu, ako náhradné vozidlo novú Mazdu 6 wagon najsilnejší 2.0 automat, benzín.
Celú cestu zo servisu domov do ČR cca 130 km radenie ako v závodom aute, neskutočne podraďovala a vytáčala motor. Potom som na nej jazdil asi týždeň krátke trasy a pri ceste naspäť do servisu sa prevodovka o dosť zlepšila, myslel som si že som si na ňu zvykol. V servise mi bolo povedané, že prevodovky sú inteligentné a prispôsobujú sa štýlu jazdy vodiča a predomnou musel mať auto nejaký závodník. Je to o tej inteligentnej prevodovke pravda? Ozaj sa prispôsobí? A ako podla vás funguje? Mal som ju ozaj krátko a chcel by som počuť názor niekoho kto s ňou najazdil viac ako mojich 300 km a či neje lepšie zostať pri automate? Ďakujem.
Práveže som skúšal aj šport režim, pretože mi to nešlo do hlavy a úprimne to nebol veľký rozdiel.Já mám teda automat s 2.5l, ale předpokládám že je to defakto stejná převodovka. Předpokládám že nějaká "intelegientní" funkce tam bude, tu mají od jisté doby všechny automaty. Ta moje řadí poměrně klidně, podřazuje spíš konzervativněji (když na to pořádně šlápnu nebo si šlápnu pro kickdown). Ještě otázka, neměl jsi zaplej sport režim?
Tedy za mě nebyla volba 107 kW motoru nejšťastnější, zvlášť když jsi byl zvyklý na silnější. Já měl před GLkem GHčko se 114 kW a manuálem - viz můj podpis - a to byl vyhovující výkon pro auto významně lehčí jak novější GJ/GL. Proto jsem taky v roce 2018 šel do 2,5i, protože jsem z různých důvodů volil automat. Obě akcelerují velmi příjemně a zvuk ve 4,5 tis. ot. a víc je pro mě správný beat.No jo, nechal jsem se zvyklat vidinou nižší spotřeby, i cena byla relativně přijatelná, proto jsem do toho šel. Ale nejsi jedinej, co mi tohle říká - s 2,5 bys byl spokojenější. Ty už ale byly za hranou rozpočtu.
O tom přečipování přemýšlím, co jsem tak četl, tak mi to nepřijde jak čipování turbo aut, které už v základu jsou na hraně toho, aby díly ten zvýšený výkon vydržely bez úhony. U Mazdy to na mě působí, že je se 121 kW verzí je to stejnej motor i díly, takže by to mohlo být v cajku. Nebo jsou nějaký rizika? Nicméně se do toho chci pustit až po záruce, což je půl roku.Tohle těžší auto potřebuje aspoň těch 121 kW s manuálem - ale dá se přečipovat, ne? Neváhal bych. A ano, spotřeba 8,1 je celkem dost, já ji držím obvykle na těch 7,9 pro stejné dálniční rychlosti jak uvádíš ty, a to jen proto, že jezdívám i po městě. Když jedu v létě dál za hranice, dostanu se pod 7,3, aniž bych ji šetřil.