• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

O kvalitu asi tak nejde ale spíš o to co "chutná" mazdi převodovce. Na cenu bych se neohližel. Ten olej febi stojí polovinu co ravenol nebo Mazda originál, a vypadá úplně stejně, i smrdí stejně. Pokud se mění co 60, vůbec bych neřešil výrobce pokud to splňuje čistě tu specifikaci FZ. Asi bych neměl strach že ti ten jejich olej převodovku poškodí. Ale při další výměně s proplachem bych tam dal pouze ATF FZ
 
Já byl v lednu na druhou výměnu opět v APP. Ptal jsem se, zda dávají stále Ravenol, prý ano. Oproti výměně před 4-mi lety trochu zdražili a už nejsou ve Vršovicích, ale v Michli. Žádný rozdíl v řazení nepozoruji, řadí stále sametově hladce.
 
Já byl v lednu na druhou výměnu opět v APP. Ptal jsem se, zda dávají stále Ravenol, prý ano. Oproti výměně před 4-mi lety trochu zdražili a už nejsou ve Vršovicích, ale v Michli. Žádný rozdíl v řazení nepozoruji, řadí stále sametově hladce.
no zdražili celkem dost a to byl jeden z důvodu proč už jsem k nim nejel. je jedno jaký auto a převodovku zadáš do konfigurátoru ceníku, cenovka je cca o 15-20% vyšší než u konkurence
 
no zdražili celkem dost a to byl jeden z důvodu proč už jsem k nim nejel. je jedno jaký auto a převodovku zadáš do konfigurátoru ceníku, cenovka je cca o 15-20% vyšší než u konkurence
Ale přece jen si říkám, že radší si připlatit a mít jistotu, že to někdo neodfláknul, než ušetřit pár tisíc a pak si mlátit hlavou o zeď...
 
Já si vyměnil olej v převodovce sám. A to tak že jsem udělal výměnu 4x během 2 týdnu. Filtr jsem měnil při první a poslední výměně. Vyšlo mě to asi na 4tis. Za 40tis vyměním znova.
 
Ale přece jen si říkám, že radší si připlatit a mít jistotu, že to někdo neodfláknul, než ušetřit pár tisíc a pak si mlátit hlavou o zeď...
jasný souhlasím s tebou, ale ono na tom není co moc odfláknout.. sundat víko, vyměnit filtr, napojit mašinu a zmáčnout knoflík :-) pro servisy jsou výměny olejů a brzd rychlý peníze bez námahy s neskutečnou marží.. to mi přiznal sám kamarád co má auto-pneuservis. a APP má o 2K dražší výměnu než jinde, to už mi přišlo hodně
 
Máte niekto tip pre nájazdy na GL FL kvôli výmene oleju, niečo čo máte vyskúšané že auto na to vlezie? Pripadá mi že je to dosť nízke, poprípade nejaké tipy triky ako leziete pod auto vy? Dik
 
Byly doby, kdy jsem zvedal auto heverem za obě strany, ale přestalo mě to bavit, tak jsem si pořídil tyto nájezdy. Jsou dost vysoké,
takže pro nízký auta musím k nim přidat prkno pro zmenšení nájezdového úhlu.

ef26d5dd-cdd3-4bdf-bf80-a6678fe35545.jpg
 
Souhlas, vyssi najezdy a sada prken, a jeste zarazky za zadni kola, jsou asi nejlepsi reseni. Pod auto pak hazim proste starou venkovni deku, takovou tu, co ma z jedne strany klouzajici povrch, a sunu se po tom klouzavem povrchu. Samozrejme clovek musi bejt relativne hubenej, aby to slo. Ale takhle jsem napr. sundal a vycistil cely zakrytovani podvozku na nasem Citroenu, pote, co se v nem nachytala hromada pisku a kaminku po dovolene v Toskansku. A v poho, s vyskou auta uz je ten dodatecny zdvih v poho. A razove utahovaky jsou kratke, takze i ten se vejde, v nejhorsim na povolovani veci rucni racna. Na olej filtr a vypust byva maly okynko v zakrytovani, nebo je pristupny primo, takze to asi jakkoliv rucne.
 
Jen bych dodal k těm prknům. Nejsou to nějaký fošny od malty, ale mají na jedné straně takové kovové zahákování, takže si můžu libovolně volit úhel toho nájezdu a také nezklouzávaj. Když jsem měnil olej v převodovce u Hondy Civic, musel jsem demontovat celé zakrytování spodku a s těma nájezdama to bylo do jisté míry pohodlné.
 
Back
Top