Tak ja jeste jednou zopakuju, ze by bylo dobry si na tech videich vsimnou i podminek (+18 a zimni pneu?), dlouhyho manualniho razeni, nevypnuty stabilizace (blika prokluz), chybejicimu infu o obuti, a taky toho faktu, ze 2.0 165k ma kratkou dvojku, takze ma proti automatu znacnou nevyhodu v nutnosti radit (pomalu manualne) jedenkrat navic - a zaroven to pro realnou dynamiku na silnici neni moc dulezity, protoze to rozhoduje spis zrychlovani treba 50 - 100 nebo 80 - 130. Ostatne v amaterskych podminkach, v jakych meri i tito Polaci, nedava porovnani zrychleni 0-100 velky smysl, a daleko vymluvnejsi by byly ruzne ty ctvrtmile apod.
Ja vam nadseni z 2.5 neberu, ale vy mi zase neberte moje ridicske zkusenosti a takrka pulmilion najetych kilometru vc. nemaleho zastoupeni ostrych aut. Myslim, ze oproti drtive vetsine beznych ridicu vyuzivam uplne jiny limity auta... a tudiz ze fakt dokazu porovnat, jak to jede, nikoliv jakej mam pocit, ze to jede
. S trojkou 165k jsem dokazal na technicke trati bez extra dlouhych rovin (kde by samozrejme chybel vykon) ujet Boxsteru S i snizene Z4 se sportovnim podvozkem a trilitrem, a v obou pripadech s docela zkusenymi ridici — nakolik diky lepsi stope nebo obuti nevim, nicmene prumerna byla 147 km/h.
Porovnani na letisti kazdopadne rozhodne. A samozrejme, jak uz jsem jednou psal, i ja se muzu plest, ale neverim, ze vyznamne.