• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Ak este neboli kotuce stiahnute, daj si to urobit (najlepsie v neautorizovanom servise) a poriadne vycistit. Brzdy u GJ stoja za hovno, bud kotuce su male,alebo slabo chladene. 2x ich das stocit a potom uz iba vymena. Zaruku ti uznaju max. do 20 000 km.
 
Uz jsem tam volal, pristi patek na to mrknou, rikal ze asi budou zvlnene...
 
Ako som pisal,nedorucujem autorizovane servisy na taketo zasahy. Je potrebne ist tam,kde sa na to specializuju a hlavne zhodia komplet kotuce a poriadne vycistia bordel pod nimi. Najlepsie byt pri tom a skontrolovat to.
 
Ako som pisal,nedorucujem autorizovane servisy na taketo zasahy. Je potrebne ist tam,kde sa na to specializuju a hlavne zhodia komplet kotuce a poriadne vycistia bordel pod nimi. Najlepsie byt pri tom a skontrolovat to.

Musim i tak to autorizaku, tak se na to podivaji a uvidim, stejne to vidim na nove kotouce, ale to az budu v cesku, tady bych se zichr nedoplatil ;)
 
Urcite nie su potrebne nove, daj ich stocit a mas na nejaky cas pokoj. Ja som ich na predoslom aute (GJ 2015) daval stocit 2x.
 
Na předchozí Mazdě 6 jsem je taky zvlnil když jsem jim dal pohulit a pak kaluž. Známý v servisu je stočil na předku za 600,- a to z přípravkem co se montuje na náboj. Ideální řešení.
Před tím mi je dělali na soustruhu a málem jsem si při brzdění vyrazil kolenem zuby. No děs.
 
po zkušenosti s origo brzdama v GH, které jsem utavil lehce svižnou jízdou tak, že se na nich vytvořil skelnej povlak a nebrzdily dalších 50km po vystydnutí do ošoupání té "skloviny". Taky jsem si na Gh raději kupoval tyhle brzdy .....

moje GJ brzdy zde: #112
 
mi to dělalo taky, ale jen trochu a bylo to u nové GL cca po 8 tisící jsem si toho všimnul .... jenže jsem si řekl že to nechám na garančku ať mi to opraví (vymění co je špatné) a na garančku jsem dojel cca ve 21 tisíc a tam mi řekli že kotouče jsou modré a že to nejde na záruku ale něco udělali a nevím co a od té doby to nedělá.
 
po zkušenosti s origo brzdama v GH, které jsem utavil lehce svižnou jízdou tak, že se na nich vytvořil skelnej povlak a nebrzdily dalších 50km po vystydnutí do ošoupání té "skloviny". Taky jsem si na Gh raději kupoval tyhle brzdy .....

moje GJ brzdy zde: #112

Mel bys nejaky odkaz na shop kde maji ty brzdy? Klidne posli ve zprave, pokud budes tak hodny.

mi to dělalo taky, ale jen trochu a bylo to u nové GL cca po 8 tisící jsem si toho všimnul .... jenže jsem si řekl že to nechám na garančku ať mi to opraví (vymění co je špatné) a na garančku jsem dojel cca ve 21 tisíc a tam mi řekli že kotouče jsou modré a že to nejde na záruku ale něco udělali a nevím co a od té doby to nedělá.

Mi ti na zacatku taky delalo jen trochu ale ted uz je to celkem silene, trepe se cele auto :-D
 
@Woita jj, napiš Maxovi, ať ti to nacení. Buď posílá poštou nebo se domluvte na montáži u něj u Příbrami
 
Jo a když píšeš že máš Mazdu 2017, tak to není GJ ale už GL (po druhém FC).
 
Ahoj mazďáci, rád bych měl origo hever k mé Mazdě 6 GJ rv 2017, ale nechce se mi dávat tři tisíce za nový. :)) Netušíte, zda je tento hever k mé GJ?

https://www.sbazar.cz/mazdavrak/detail/29207807-mazda-6-originalni-hever

Jde mi o to, že na podvozku je plastová lišta a já bych rád, aby skutečně hlava heveru přesně zapadla na místo, jak má a netlačila zbytečně na plast.
Ano na GJ/GL lze použít hever z GH. Taky jsem ho od Martina bral.
 
Back
Top