• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Řešil jsem to v zimě a nakonec jsem přišel na to že slysim dva zvuky a jeden z nich byl že vrzal ten displej, když na něj zatlačím smerem do palubky tak byl klid ale ještě jeden Zvuk se mi ozývá a s tím jsem taky v koncích.. Už to neřeším. Pustím rádio a je klid.. :-)
 
Mne tiez nieco rezonuje na horsej ceste (a teda nie vzdy) a takisto to nie je tak pocut z miesta spolujazdca. Mam podorenie ze to ide zhora ako je puzdro na okuliare.
 
Jestli Ti mohu poradit, vezmi auto na cestu s dlažebními kostkami. I v automobilkách se na tomto povrchu na polygonech testují rezonance. Upřímně bych nad provedením poslední přístrojové desky v Mazdě co se týče rezonancí na nerovnostech zaplakal, jelikož jsem na to opravdu přecitlivělý. Teď mě vezl kamarád v nové verzi Octávie IV., která slouží pro testování a byla X krát rozebírána a ticho. I přesto, že to není můj šálek kávy, tak musím u poslední Mazdy 6 GL facelift 2018 konstatovat, že se Mazda opravdu neubírá dobrým směrem. Má skvělé jízdní vlastnosti, slušný motor, průměrný automat, ale kvalita zpracování kokpitu a elektroniky v autě je tristní.
 
u mě rezonují dvě věci - jednak kryt pod volantem, což lze snadno vyřešit vystláním a druhak plastový kryt tunelu vedle fofrklacku na spolujezdcově straně, což jsem ještě nezkoumal co s tím. Ale když na to zatlačím rukou, okamžitě to přestane
 
Mne tiez nieco rezonuje na horsej ceste (a teda nie vzdy) a takisto to nie je tak pocut z miesta spolujazdca. Mam podorenie ze to ide zhora ako je puzdro na okuliare.
Mně tam vždycky klepou sluneční brýle, když je tam nějak blbě usadím, asi je ta přihrádka nějak divně vycpaná, někdy to dělá, někdy ne na stejných místech po cestě do práce, kde je to hodně rozbité a opravdu má vliv "usazení" brýlí v přihrádce, prázdná přihrádka mi naštěstí neklepe :)
 
Pánové chci se zeptat.. Byl jsem na garančce 80000kma zjistil jsem že nemám ani jednou měněné svíčky ještě.. je to tak v pořádku...? zapomněl jsem se na to v servisu zeptat tak ať tě sebe nedělám blbce... Mám GL/107kw...
 
Teď mě vezl kamarád v nové verzi Octávie IV., která slouží pro testování a byla X krát rozebírána a ticho. I přesto, že to není můj šálek kávy, tak musím u poslední Mazdy 6 GL facelift 2018 konstatovat, že se Mazda opravdu neubírá dobrým směrem. Má skvělé jízdní vlastnosti, slušný motor, průměrný automat, ale kvalita zpracování kokpitu a elektroniky v autě je tristní.

Oba soudíte podle jednoho auta. OIV má celkem rozsáhlý problém kvůli vrzání dveřních výplní. Záleží na verzi výbavy, ale vrzání je velmi hlasité a hledá se řešení. V OIII zase nelícují výdechy klimatizace. Mezi chromovaným rámečkem a měkčeným plastem je patrný schod. Vrzání asi nikoho nepřekvapí. Superb po pár letech vrže kompletně, tam už to nikdo ani neřeší. Snad poslední facelift na tom bude líp, brzy se o tom přesvědčím. Ale asi budu muset nahrát ty pazvuky, co se mi derou z auta po nastartování, abyste se zasmáli. To auto sténá jak pornoherec po třech číslech. :rolleyes: Těch problémů bylo tolik, že bych tady mohl sepsat seznam, bez legrace. Nejvíce mě pobavilo otevírání skříňky před spolujezdcem za jízdy. Kdyby to nebylo nebezpečné, bylo by to jen velmi vtipné.

Takhle bych mohl pokračovat. Ve srovnání se Škodovkou řeší Mazda minimum problémů pokud jde o kvalitu zpracování. A konkrétně Mazda 6 má materiálově daleko hodnotnější interiér než cokoliv, co Škodovka doposud vyrobila. Jde i o typy plastů a použité technologie. Model GL 2017 neměl s vrzáním problém. GL 2018 přišel s poměrně výraznou proměnou interiéru, to je jednoznačná příčina. Bylo by zajímavé zjistit, zda si stěžují i majitelé aut 2019-2020.
 
Myslím že to určitě nejde úplně soudit podle nového auta ale obecně mám naježděno statisíce v passatech, Oktávkach a určitě lze říct že auta z cca 10 let zpátky měli Díky měkčeným plastům lepší vlastnosti než ty novější.. Oktávka lll je od dvojky v tomhle ohledu fakt osizena.. Nedávno jsem seděl ve Volkswagen T roc a tam snad není jedinej měkčený plast To je neuvěřitelný při ceně toho auta... myslím že v tom srovnání je Mazda ještě v pohodě..
 
Presne tak...nechapu co kdo resi na krasnem interietu sestkove mazdy...to uz musi byt hnidopich co snad nesedel v nicem jinym..obzvlast jak rikas koncernu
 
Mě rezonuje stropní panel někde kolem schránky na brýle (asi nějaký kablík, či drobná součástka, protože je to velmi tiché rezonování) a pak se ozvalo něco kolem displeje, když teplota spadla jedno jarní ráno někam k 5°C... Spíš mě teď trápí občasné škytnutí motoru kolem 2000ot/min při ustálené jízdě...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Cau,

Pri posledni prohlidce v Mazde mi technik, mimo jine, spatne nastavil dalsi vymenu oleje (na 10tkm misto 20tkm) a kdyz jsem to sel reklamovat, tak mi rekli, ze zrovna nemaj nikoho kdo by to prenastavil. Po tom co zkazili asi dalsich deset veci jsem jim rekl ze jsou amateri a ze tam uz nikdy neprijdu. Nicmene, ted uz me to dobehlo a auto chce vymenit olej (i kdyz to neni pravda), coz je skvele nacasovani pred dovolenou, kde planuju ujet c. 3,000km. Moje otazka je, muzu si to sam nejak vyresetovat bez kabelu? Pripadne, nevadi to kdyz ten limit prejedu o nekolik tisic?

Diky
 
U mě jde toto nastavení měnit normálně v menu u systému..Tam je možno si nastavit ten interval na olej a také na rotaci pneu....
 
Cau,

Pri posledni prohlidce v Mazde mi technik, mimo jine, spatne nastavil dalsi vymenu oleje (na 10tkm misto 20tkm) a kdyz jsem to sel reklamovat, tak mi rekli, ze zrovna nemaj nikoho kdo by to prenastavil. Po tom co zkazili asi dalsich deset veci jsem jim rekl ze jsou amateri a ze tam uz nikdy neprijdu. Nicmene, ted uz me to dobehlo a auto chce vymenit olej (i kdyz to neni pravda), coz je skvele nacasovani pred dovolenou, kde planuju ujet c. 3,000km. Moje otazka je, muzu si to sam nejak vyresetovat bez kabelu? Pripadne, nevadi to kdyz ten limit prejedu o nekolik tisic?

Diky
Pokud jste šel reklamovat špatně nastavený interval, domnívám se že z Vas museli mít v servisu slušnou srandu. Tento interval si můžete bez problémů, sám nastavit v menu auta. Jinak až budete mít přesně 10k km neprejizdel bych to ani o metr a auto dostavil. Hrozí totiz totální destrukce :)
 
Pokud jste šel reklamovat špatně nastavený interval, domnívám se že z Vas museli mít v servisu slušnou srandu. Tento interval si můžete bez problémů, sám nastavit v menu auta. Jinak až budete mít přesně 10k km neprejizdel bych to ani o metr a auto dostavil. Hrozí totiz totální destrukce :)
Aha, diky moc. Podivam se na to :)
No reklamoval jsem to jeste s tim, ze mi i spatne nastavili kilometry do elektronicke servisni knizky (rozdil asi 8,000km), coz uz muze byt problem pri prodeji auta. Nakonec to obnaselo napsat email primo nekam do Mazdy.
 
Občas když auto roztáhnu na dálnici, hlavně při výjezdech ze zpomalených úseků, naskočí mi v head up displeji trojúhelník v něm jakýsi joystick ( fofrklacek automatu) a nad ním šipka nahoru. Myslím, že je to na 99% nějaké varování na přeřazení, ale zaboha tu ikonku nemůžu nikde najít, abych se dočetl přesný význam :D
 
Občas když auto roztáhnu na dálnici, hlavně při výjezdech ze zpomalených úseků, naskočí mi v head up displeji trojúhelník v něm jakýsi joystick ( fofrklacek automatu) a nad ním šipka nahoru. Myslím, že je to na 99% nějaké varování na přeřazení, ale zaboha tu ikonku nemůžu nikde najít, abych se dočetl přesný význam :D
Nikdo nic? Nikde jsem to nenašel, tak jsem to alespoň hodil na papír, takhle nějak to vypadá...

IMG_20200622_092952.jpg
 
Možná blbá připomínka ale napadlo tě se podívat na display.. mě cokoliv se objeví na kontrolkach tak v menu většinou píšou pod položkou "sledování stavu vozidla"...píšou o co jde..
 
Zrovna při rozjezdu kdy rozjizdim 3,4,5, 6 plný bych se v menu moc nešťoural :p
 
Back
Top