• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Napadlo mě něco podobného.. Ale já bych si na to asi netroufnul.. minimálně bych chtěl vidět co se tam japonským soudruhům tak strašně nepovedlo když u Passata co jsem měl před tím to fungovalo úplně dokonale a byl x let starý..
 
Zdravím, možná hloupý dotaz.. mám M6 2017 z druhé ruky cca 2 týdny tak se stále seznamuju.. chtěl jsem si při nenastartovaném autě zapnout infotainment a poslouchat hudbu, ale nějak jsem nenašel způsob (v předchozím autech ford focus, volvo S40) s tím nikdy nebyl problém, max bylo omezení na hodinu kvůli baterce .... v návodu jsem nepochodil, díky za radu
 
@Chomijar stačí pouze stisknout startovací tlačítko, bez sešlápnutí pedálu a dojde k zapnutí pouze infotaimentu, když stiskneš startovací tlačítko pak ještě jednou, tak se zapnou i budíky atd. Jakoby první poloha klíčku
 
@Chomijar stačí pouze stisknout startovací tlačítko, bez sešlápnutí pedálu a dojde k zapnutí pouze infotaimentu, když stiskneš startovací tlačítko pak ještě jednou, tak se zapnou i budíky atd. Jakoby první poloha klíčku
Ahoj. A dá se nastartovat auto bez sešlápnutého pedálu spojky? :-/
 
Mazdu mám v AT tak nevím, ale třeba u Renaultu co jsem měl to fungovalo tak, že pokud bylo vyřazeno, tlačítko startovalo motor i jen s brzdou, vždycky ale člověk musel držet jeden z těch dvou pedálů...
 
No ten pedál je tam hlavně kvuli ochraně aby to nenastartrovalo třeba dítě..a zase opačně, někdy potřebuješ..třeba u diagnostiky mít jakoby postaru otočeny klíček do první polohy (rožlé kontrolky ale motor nenastarttovany) a to by jaksi pak nešlo, leda že by to měl někdo z nějakeho duvodu ošefovany nějak softwarově
 
Tak mně silentbloky vydržely cca 200.000km, nechal jsem ramena vyměnit teď při 213.000km. Jak jste na tom vy

7FC471ED-CE12-44E0-9582-BAF30D3E6B64.jpeg
 
Ahoj všichni, potřebuji udělat nějakou údržbu svého auta a věřím, že je třeba opravit nebo vyčistit vstřikovače.
Víte o nějaké garáži, která dokáže tuto práci?
Nebo místo, které čistí injektory ultrazvukem.
My Mazda6 je 2,2 Diesel 110 Kw
dík
 
Podívej a co tě vede k tomu, že je potřeba je čistit? Měls špatný podložky a zakarbonovalo se ti to?
 
[QUOTE = "Reddwarf, post: 91521, member: 3582"] Hey, what makes you need to clean them? Did you have the wrong pads and did it carbonize? [/ QUOTE]
moje auto třeba opravit kvůli svolavaci akce, kod AK016A, klapka sání.

řekli mi, že musím vyměnit vstřikovače, ale myslím, že je mohu opravit nebo vyčistit, prostě nevím, kde mohou opravit Mazdu, protože to vypadá, že nikdo s dieselovým vstřikovačem Denso v Praze nikdo nepracuje. Uskutečnil jsem mnoho hovorů, ale to dokáže pouze jedna garáž, v Holešovicích.
Ví někdo o nějaké jiné garáži, kde pracují s Mazdy?

s pozdravem a zůstaňte zdraví
 
AK016A je svolávací akce na kontrolu klapky sání, nahrátí nového softwaru -to nemá nic společného se vstřikovači. Denso vstřiky velice pravděpodbne nepujde opravit, vyrobci totiž obvykle nedodávají opravné sady. Pokud by to opravdu byly vstřiky..možná ..ale nevím jistě by šel někde nějaký repas? Podobně jako když se řeší turbo..ale spíš bych zapátral jestli opravdu máš vadné vstřiky...a když už..tak všechny? Kdo ti to tak řekl? Předpokládám že pokud se tě týkala svolavací akce AJ024 tak tu máš hotovou a u té vstřiky neměnily? Co konkrétně to auto dělá?
 
Back
Top