• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 GL - facelift 2018

V ČR se taky připravujou na zdražení :D
upload_2018-5-28_9-39-58.png
 
V ČR se taky připravujou na zdražení :D
Zobrazit přílohu 14253
ono na zdražení to že 6FL bude dražší cca o 50k vím dlouho vždyť tu byl už ceník ke stažení kde
Mazda 6 2.5 stojí nejlevnější Attraction 809 400,- ,Revolution TOP 900 900,- Takumi Plus 941 900,-
Mazda 6 2.0 121kw Revolution 796 400,- ,Revolution TOP 844 900,-
 
ono na zdražení to že 6FL bude dražší cca o 50k vím dlouho vždyť tu byl už ceník ke stažení kde
Mazda 6 2.5 stojí nejlevnější Attraction 809 400,- ,Revolution TOP 900 900,- Takumi Plus 941 900,-
Mazda 6 2.0 121kw Revolution 796 400,- ,Revolution TOP 844 900,-
Jasně, ten ceník tu byl. Jen jsem se chtěl podívat, jestli ho maj už oficiálně na stránkách, ale pobavilo mě, že tam maj takovou chybu :)
 
Jasně, ten ceník tu byl. Jen jsem se chtěl podívat, jestli ho maj už oficiálně na stránkách, ale pobavilo mě, že tam maj takovou chybu :)
vypadá to že ta chyba je způsobena lidským faktorem Ajtákem:D nepřeklopil správně web
edit: jinak tato cena už tam je cca půl roku a je to pouze zůsobeno tím že jako první dávaj konfiguraci Attraction v Naftě 4x4
 
Musí se nechat, že design je 1a, Insignia je taky hezká, ale toto je super. Asi i ten sedan bych zkousnul
 
edit: jinak tato cena už tam je cca půl roku a je to pouze zůsobeno tím že jako první dávaj konfiguraci Attraction v Naftě 4x4

Ano tato cena je tam jiz nekolik mesicu a nepatří ani novemu modelu (dle meho nazoru) ...
 
Zajímavá je i inovace světlometů. Nově AHL má 20 segmentů v každém světlometu a ne 4. Navíc umí měnit sklon a využívá matrix led i pro mlhovky takže proto nejsou. Inovovaná je i kamera s vyšším rozlišením a rychlejší reakcí na okolní provoz.

Já fakt přemýšlím o výměně a to ta moje je stará 18 měsíců a má najeto 24tis km.
 
Ano, je tam min. 90 kg narast, u novej je udavana 1 466 - 1 535 a u starej 1 375 kg. Je tam viac tlmiacich materialov, urcite tazsie sedacky, trochu viac vybavy, ale ten narast hmostnosti je enormny. Mozno aj to vysvetluje vyssiu spotrebu a horsie zrychlenie.
 
Ja mam u me gj po fl v papirech napsanou hmotnost 1280KG.
Ty asi pises o pohotovostni hmotnosti ze?
 
Tak kolik teda vazi gj po fl s 2 litrem benzin a nova 2018 s dvou litrem?
 
Jeste do toho HUD promitany primo na sklo ...
Každopádně ač zastánce promítání na sklo musím uznat, že v polarizačních brýlích je info z "plastového štítku" lépe čitelné, než ze skla :) Teda aspoň co se promítání na sklo týče u KF..

Ohledně hmotnosti je to obdobné jako s KF. Tišší, ale "pomalejší" a žravější. Já vždycky říkám, že kdo chtěl, tak si dodatečně odhlučnil, kdo nechtěl nemusel. Teď není možnost volby, každopádně zavděčit všem se nedá a FL je opravdu povedený :)
 
No tak hmotnost zase není tak tragická, vždyť moje GH váží 1575kg prázdná. Takže relativně malý rozdíl, když sedan má rozpětí od 1534 - 1613kg a to podle výbavy. Tedy když porovnávám sedany. A za další, asi díky nové metodice měření spotřeby udávají konečně skutečnou pohotovostní hmotnost, jelikož při starém měření a homologaci se dávaly úplně očesané auta, tedy ty nejzákladnější.
 
To by jeden blil, ten čínský dodavatel kůže i pěny stojí poslední dobou za prd.
 
Hlavne aby byly ty sedaky delsi a sirsi nez v soucasne verzi
 
To je teda pekne na ... Mi se ty sedadla celkove vubec nelibi,uz i lip vypadaji ty z gj...
 
Back
Top