Tak jsem dnes byl vyskouset novou M6 2.5L a rozhodl jsem se, že si ji koupim.
Poznatky ze zkušebky:
Plusy
- 194G je oproti 165G mnohem živější (překvapivě
) a automat si s tím atmosférickým motorem umí hezky hrát a reaguje rychle. Na silnější motor se těším nejvíc.
- Auto je znatelně více odhlučněné (oproti IPM2) a netušil jsem že zdvojená okna = dvě okna nalepený k sobě, ale funguje to dobře.
- Auto má hezčí a asi i větší koncovky výfuku a vypadají líp, obzvlášť v tom lakovaném nárazníku
- Kamera 360°
- HUD do skla, i když s polarizačníma brýlema to není tak výrazné
- Semi-digitální přístrojovka působí přirozeně
- FL interiéru i masky
- Odvětrávání sedaček - dnes bylo vedro a měl jsem mokrá záda. Odvětrávání funguje krásně - nebyla mi zima ani mi to nefoukalo na záda/zadek.
Mínusy
- Rozlišení 360° kamery - čekal bych od nového auta mnohem lepší rozlišení. Lze přepnout záběr vyloženě na kola u obrubníků, ale našel jsem jen možnost záběru na přední kola a ne na zadní, u kterých to potřebuju více - možná jsem ale jen špatně hledal.
- Absence elektronického zavírání kufru - dohromady s rozlišením kamery to vnímám jako největší mínus. Obzvlášť když ho nová CX5 má.
- Takumi - Je to věc vkusu, ale hnědou jsem podle fotek čekal tmavší a chromové prvky navíc působí spíš levněji. K mému překvapení je kryt pod střešním oknem ručně odtahávací místo elektronického posouvání, to na mě také působí levně.
- Škoda, že wagon je zezadu téměř nezměněn (až na výfuk a lakovaný spodní nárazník). Sedan aspoň má upravenou tu stříbrnou lištu mezi světlama.
- Nepřišlo mi, že by byly větší brzdy, i když mě prodejce ujišťoval, že ano
- Stále není Android Auto, aspoň jsem si nevšiml
- Do Revolution Top není možnost nákupu bezrámečkového vnitřního zrcátka
Možná si ještě na něco vzpomenu
Teď mě napadá, že Takumi mělo tmavý strop a Rev Top ho měl určitě světlý. Ta tmavá vypadá líp, akorát nevím, že by byla možnost si to vybrat do Rev Top.