• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

@Lp.ViSuAl - Waaaaauuuuu :wideyed: Thx mate! Čierna bola veľmi dobrá voľba!!! A kombinácia čierno-červená je moja favoritka! :cool:
 
@Lp.ViSuAl Mě se tvoje mazda moc líbí. Hezky sladěné to máš. Pěkná práce :). Já si plánuji, že si svou mazďuchu taky špetku poupravím, jen to budu mít laděné do black and white. Auto bude za pár týdnů, tak už si to nějak chystám dohromady co tam nahodím hnedka na začátku a co odložím na později.
Btw. ten spodní červený difuzor je originál (jen si ho přebarvil) co tam je nebo jsi kupoval nějaký jiný?
 
Hoši, jsem v tom totální amatér, tak se chci zeptat. Mám vyhlédnuté 18" alu disky. Píšou tam u toho tohle:
Průměr : 18
Šířka : 8
Rozteč: 5x114,3
ET: 48
Středová díra 71,6

Budou tyto alu disky pasovat na CX-3?

Dobrý prodejce by měl mít k diskům atest(dokumantaci) kde by bylo přímo uvedeno pro které vozy je určen. Ve velkém TP je 7Jx18,ET50.Rozteč je vpořádku.Středová díra může být 67.
 
5159-38c9bc8112f308a199ea47de0678bdbe.png CX-3 je doma. Dojmy zatial prevazne pozitivne, len tak narychlo:
- pozitiva: design, motor (88 kW vazne staci), brzdy, odhlucnenie od podvozka, riadenie, radenie (klasika Mazda)
- negativa: v interieri chybaju odkladacie priestory, trochu uzke sedadla bez nastavitelnej bedrovej opierky, manualne nastavitelne spätne zrkadlo

Auto neprekvapilo, ale ani nesklamalo. Celkovo spokojnost. Mozno casom dam nejake potahy od MAD, ak zacne vadit kozenka na sedackach...
 
@Lp.ViSuAl Mě se tvoje mazda moc líbí. Hezky sladěné to máš. Pěkná práce :). Já si plánuji, že si svou mazďuchu taky špetku poupravím, jen to budu mít laděné do black and white. Auto bude za pár týdnů, tak už si to nějak chystám dohromady co tam nahodím hnedka na začátku a co odložím na později.
Btw. ten spodní červený difuzor je originál (jen si ho přebarvil) co tam je nebo jsi kupoval nějaký jiný?

Díky za pochvalu, všechny červený prvky jsou polepy uvedenou červenou carbon fólií, tzn. i ten plastový spodní difuzor je polep. Bývá problém s polepováním plastových dílů (i profící to neradi dávají na plastové díly), ale mám ověřený postup, tak pokud budeš mít zájem, rád poradím ...
 
@Lp.ViSuAl - Waaaaauuuuu :wideyed: Thx mate! Čierna bola veľmi dobrá voľba!!! A kombinácia čierno-červená je moja favoritka! :cool:
:D Doufám, že se mi Tě podařilo alespoň trochu potěšit při čekání na tu "Tvoju vysnívanú frajárku...". Taky jsem se nemohl dočkat, ale stojí za čekání. Fakt jóóó!!!
Ještě se podívej do sekce Ozvučení CX-3 - hudba, muzika , něco Ti tam píšu :joyful:
 
Neřešte barvu . ta přece nejezdí.

Odesláno z mého GT-I9195 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Tmave farby na CX-3 moc nejdu, aspon pri Revolution a vyssie zanikaju tmave disky a tmave plasty.
Takze najlepsie biela alebo Ceramic.
 
Tmave farby na CX-3 moc nejdu, aspon pri Revolution a vyssie zanikaju tmave disky a tmave plasty.
Takze najlepsie biela alebo Ceramic.
Za mne je to věc osobního vkusu, mně osobně zase vadí výrazné tmavé plastové oblouky kolem blatníků /boční silueta auta se mi zda pak taková "nekompaktní" - mám radši čistější linie, kdy vynikne celkový tvar auta/, takže každý podle svého...;).
Máme štěstí, že si každý může vybrat, co se mu líbí! I když H. Ford říkal: " Dodáme Vám vůz v jakékoliv barvě, kterou si budete přát, pokud to bude černá." Ford model T (Tin Lizzie):cool:
 
Tak ti teda pekne dekuju :). Byl jsem rozhodnuty pro cervenou, ale tohle se mi libi moc moc hodne .... sakra :)

Červená je pěkná (hlavně za slunečného počasí, kdy nádherně září), ale už jich jezdí docela dost a taky v černé jsou obsaženy vlastně všechny barvy. V každém případě ta Tvoje
konečná volba bude určitě ta nejlepší...
Ať Ti dělá jen radost.:cigar:

P.S. V případě, že by se začala vyrábět Mazda RX Vision /viz avatar/ a nabídli mi ji v RED SOUL, tak ji ale beru z fleku....:cool:
 
Neřesti barvu . ta přece nejezdí.

Odesláno z mého GT-I9195 pomocí Tapatalk

Pravda, prachy za příplatek za barvu raději investuji do něčeho smysluplnejsiho - do nějakého praktického doplnku :D
 
Zase je to tady,jaká barva je lepší.Ať si každý vybere tu svou.Někdo na příplatek má,někdo ne,nebo mu to příjde zbytečné.Já měl to,štěstí že jsem tu lepší dostal
zdarma.Citoval jsem příspěvek,že barva nejezdí.Ano to je pravda,ale 99%lidí si zvolí barvu svého auta.Barva a pěkný kola dělaj auto,zbytek buď auto vylepší nebo zabije.Čtyřkolka nebo předokolka zase dle svého,někdo ji využije někdo ne.Výbava to samé,někdo na to má nebo ne,nebo mu to příjde zbytečné.
@Lubos1 nerozumim,manuální nastavení zpětného zrcátka,málo odkládacího prostoru?Kam ho chceš dát do toho koťátka,uzká sedačka?To neni obývák.Bederní opěrka?Nakupuj v jiném segmentu.I-STOP napsáno spoustu informací mě nic neříkající,tok proudu kolik voltů nebo ampér,nejsem elektrikář.
Jeden člen klanu už to má dávno vyřešeno a umí ho odpojit. A bez zbytečných komentářů!!
Dle mého názoru zde by měly být dobré rady,vylepšení,řešení konkrétních problémů.To co už je vyrobené nezměníme.
Majitelé,čekatelé a potencionální zájemci:Ať jste si vybrali nebo vyberete CX-3 v jakékoli barvě a výbavě udělali jste dobře.
CX-3 v benzinové verzy u mne super;)
@Lubos1 ať slouží manželce k její spokojenosti:)
 
- manuální nastavení zpětného zrcátka - aha, moja chyba, myslel som manualne "stmavovanie"
- málo odkládacího prostoru - nejde mi o velke priestory, ale nemam kde odlozit ani ovladac na garaz
- uzke sedacky - to je konstatovanie, manzelke vyhovuju :)
- nastavitelna bederna opierka chyba, to je fakt - a je bezna vo vyssich vybavach aj v nizsich segmentoch (u inych znaciek)
- i-stop mi nevadi

Preco neskritizovat nieco, co sa nepodarilo? Napr. v mojej Mazde 6 sa neda vyskovo nastavovat sedadlo sppolujazdca a nastavitelnu bedernu opierku ma iba vodic :)
Ale inak je CX-3 vydarena.
 
- manuální nastavení zpětného zrcátka - aha, moja chyba, myslel som manualne "stmavovanie"
- málo odkládacího prostoru - nejde mi o velke priestory, ale nemam kde odlozit ani ovladac na garaz
- uzke sedacky - to je konstatovanie, manzelke vyhovuju :)
- nastavitelna bederna opierka chyba, to je fakt - a je bezna vo vyssich vybavach aj v nizsich segmentoch (u inych znaciek)
- i-stop mi nevadi

Preco neskritizovat nieco, co sa nepodarilo? Napr. v mojej Mazde 6 sa neda vyskovo nastavovat sedadlo sppolujazdca a nastavitelnu bedernu opierku ma iba vodic :)
Ale inak je CX-3 vydarena.
Jasně rozumim.Ještě jednou mnoho šťastných km.bez nehod:)
 
Takže ludia najneskorší termin mojej CX3 je 2.5. tešim sa jak maly chlapec. Inak je pravda že niektoré veci by som z vybavy nepotreboval a niečo by som si prikupil (ak by sa dalo), ale aj tak je CX3 v sučasnosti najkrajšie auto a to som doteraz nebol vôbec Mazda pozitiv :D. Tato bude moja prva....
 
@romin, @Lubos1 - áno, farbu si podľa mňa tiež ľudia vyberajú podľa vkusu a ostatné si asi najpravdepodobnejšie vyberú podľa financií. Môj rozpočet 15.000€ stačí na CX3 v Jet Black v základe. Mohol by som si dopriať za tú cenu plnú paľbu, no to by som musel vypnúť moje senzory na zachytenie sexappealu a zvoliť nejakého z francúzov, alebo rumunov, či kórejcov. Auto má všetko čo má mať, klíma je síce manuálna, ale stačí, nie?! Farba nejazdí, ale auto sa mi musí páčiť :wideyed: Ak pocítim nedostatok odkladacieho priestoru, prikúpim lakťovú opierku. Stmavenie vnútorného spätného zrkadla vyriešim aplikáciou fólie na 5 dvere a úzke sedačky som nepostrehol, mám 180cm a 100kg, takže nie som drobček. Mazdu CX3 som si vybral kvôli dizajnu a benzínovému motoru bez turba!!!
 
Zatial najazdenych par stoviek km. Vcera som auto prevetral na trase Bratislava - Vieden a naspät. Na dialnici auto slusne zrychluje do 150 km/h. Viac som nechcel kvoli vysokym otackam motora, kedze ma este malo najazdene. Malo by byt sice zabehnute, ale predsa... Tak sa snazim nevytacat auto nad 3000 otacok. Od 500 km pojdem do 4000 a od 1500 uz naplno.
Pri tachometrickych 130 km/h toci 3000 otacok, co je o nieco menej ako na mojej M6. Prijemne ma prekvapila spotreba, ked som sa dostal pod 6 litrov pri normalnej jazde so zapocitanim poriadnej zapchy vo Viedni aj za nou. Inak dialnica 130-140, okresky 115, mesto do 60, vsetko tacho, neviem, aka je odchylka. Takze spotreba viac ako slusna, hlavne pri surovom motore.
Co trochu vadi, je odporny vypinac domontovanych prednych senzorov pod tlacitkami na lavej strane. Originalnych od Mazdy!!! Akoby nemohla Mazda dorobit tlacitko do pristrojovej dosky ako je na Mazde 6. Je tam na to miesto. Inak je vsetko ako ma byt.
Kedze je auto uzke a ja si nemam kde vylozit ruky (som posunuty dalej, takze laktova opierka na lavu ruku na dverach uz nie je a prava nie je vobec), tak som nuteny mat obe ruky na volante tak, ako maju byt :) .
Manzelka je s autom nadmieru spokojna, takze je vsetko ako ma byt.
 
Poslední úprava:
počkej, až ji zažiješ. Pak teprva budeš "Mazda pozitiv" ,-)

Pro Ty, kteří jste to "náhodou" nezaregistrovali, tak v prestižním, odborném novinářském hodnocení Světové auto roku v kategorii
World Car Design Of The Year ign Of The Year 2016 byly nominovány Jaguar XE, Mazda CX-3 :cool:
a Mazda MX-5
. T
To je fakt hodně dobrá společnost!;)
Vitězství se dočkal japonský roadster Mazda MX-5, který se již od svého představení těší neuveřitelné oblibě novinářů a veřejnosti.
Celkovým vítězem a Světovým autem roku 2016 se stala Mazda MX-5!!! :p
 
Poslední úprava:
Back
Top