- 568
@Vladimír81 to není můj graf, to je výsledek měření na válcové zkušebně.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A ten točivý moment je priamo úmernú objemu paliva vo valci že ty "trol"?Toto je nějaký trol?
Výkon = (točivý moment * otáčky) / 9549
Auto | Krútiaci moment | Otáčky s max. výkonom |
---|---|---|
Mazda CX-3 2.0 (atmo) | ~204 Nm | ~6000 ot/min |
VW Golf 1.5 TSI (turbo) | ~250 Nm | ~1500–3500 ot/min |
Auto | Krútiaci moment | Otáčky s max. výkonom |
---|---|---|
Mazda CX-3 2.0 (atmo) | ~204 Nm | ~6000 ot/min |
VW Golf 1.5 TSI (turbo) | ~250 Nm | ~1500–3500 ot/min |
Čo chceš s riadiacou pákou pri predbiehaní robit?Tolik příspěvků kvůli té poslední větě. A k čemu je ten klacek mezi sedačkama?
A ten točivý moment je priamo úmernú objemu paliva vo valci že ty "trol"?
A o tom ja hovorím. Kde je ten krútiaci moment keď mám nohu na podlahe?
Čo chceš s riadiacou pákou pri predbiehaní robit?