• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

  • Vlákno založil Vlákno založil jaho
  • Datum založení Datum založení
Zdravím, potrebujem pomoc. Zoznamujem sa s tým autom a pred dvoma dňami sa mi rozsvietila oranžová kontrola brzdného systému.
Podľa návodu som pochopil že tam mám naliať DOT3. Jedna vec čo nechápem kde tá kvapalina zmizla lebo auto mám 3 táždne. Otázok mám hneĎ niekoľko.
1. Ako sa dostanem ku elektronickej servisnej knižke?
2. Oranžová sa môže zmeniť aj na červenú? Je to len výstraha aby som dolial alebo je to už nebezpečné?
3 Ako často dolievate brzdovú kvapalinu vy? Ja nemám predstavu toto je moje prvé auto.
 
3) Brzdová kapalina by se neměla dolévat nikdy během své životnosti, pokud je vše v pořádku. Výměna/životnost brzdové kapaliny je běžně 2 roky (kvalitní vydrží i dýl, ale proč pokoušet štěstí pokud nemáš měřák na určení bodu varu). Pokud je vše v pořádku, tak brzdová kapalina neubývá, pouze s opotřebením brzd se z nádobky přesouvá dál do brzd. S výměnou brzdových kotoučů a destiček se opět natlačí zpět do nádobky. Ta nádobka je konstruována tak, že pokud je s novýma brzdama kapalina u rysky MAX, tak s opotřebovanýma brzdama je stále bezpečně nad MIN (většinou lehce pod polovinou). Pokud ale kapalina ubývá a musí se stále dolévat, tak se jedná o nebezpečnou závadu na brzdovém systému (netěsnost).

Jinak příště místo DOT3 kup raději DOT4. Osobně už vůbec nevím proč se DOT3 ještě vyrábí (asi z nostalgie).
 
Aha moment som si zrejme pomýlil kontrolku brzdného systému s kontrolkou tlaku v pneumatikách. Pardon trochu sa podobajú.
Brzdovej kvapaliny je podľa všetkého dosť.
Ono to vyzerá takto keď štartujem a to pípanie sa mi prvý krát ozvalo počas jazdy na diaľnici a bol som z toho dosť na nervy....
 
Poslední úprava:
Tak som tu znova. Bol som na pumpe nafukol som podľa dokumentácie predné na 230kp a zadné na 210kp ale stále mi to pípa a svieti.
Vie niekto čo s tým treba urobiť?
 
Tak som tu znova. Bol som na pumpe nafukol som podľa dokumentácie predné na 230kp a zadné na 210kp ale stále mi to pípa a svieti.
Vie niekto čo s tým treba urobiť?
Když vozidlo stojí, podržte stisknutý
spínaþ SET systému monitorování
tlaku v pneumatikách, dokud varovná
kontrolka systému monitorování tlaku
v pneumatikách v pĜístrojovém panelu
neblikne dvakrát a nezazní jeden
zvukový signál.
V pĜípadČ pĜístrojového panelu typu A
se na pĜístrojovém panelu zobrazí
zpráva potvrzující, že inicializace byla
dokonþena.
 
Back
Top