BigBen
nový člen
- 24
To je chytrý, to by mě nenapadlo... jenže já to chci za pár měsíců prodat a ne do servisu opět dávat zbytečně nějakých deset tisíc.Udělat servis a nastavit příští prohlídku.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To je chytrý, to by mě nenapadlo... jenže já to chci za pár měsíců prodat a ne do servisu opět dávat zbytečně nějakých deset tisíc.Udělat servis a nastavit příští prohlídku.
Sorry, nenapsal jsi, že chceš návod na podvod.To je chytrý, to by mě nenapadlo... jenže já to chci za pár měsíců prodat a ne do servisu opět dávat zbytečně nějakých deset tisíc.
Vozový park si obměn dle libosti, ale když prodáváš auto, které vyžaduje pravidelný servis a ty ho už nechceš platit, můžeš auto prodat i se svítící kontrolkou, ať nový majitel ví, co má kdy dělat. Ale když kontrolku zhasneš a potřebu servisu utajíš, je to podvod. Jiný důvod pro zhasnutí kontrolky prostě není.Nerozumím tomu proč mě hned obviňujete z nějakého podvodu. Autu bude v lednu 7 let, má každoroční údržbu, je garážovaný a je na něm najetých 56 tisíc km. Takže když si to logicky spočítáte, tak každoročně je na něm najeto kolem cca 8 tisíc km. Takže nic co by ohrozilo motor nebo jiné "choulostivé" součásti. Jsem s ním maximálně spokojený, tedy až na ten servisní tým v Liberci. Prostě chci jen změnit a obnovit vozový park, tak co je na tom divného?
Přesto za jakýsi návod děkuji.
Kupoval jsem auto záměrně z rozsvíceným klíčkem (kilometry rezerva, ale datum prošel). Olej filtr jsem po koupi samozřemně měnil hned, ostatní bylo ok takže jen olej. Každý nový majitel by to měl udělat nezávisle co je psáno. Jenže ty v tom leda tak uděláš zmatek, a jestli to zatajíš, nebo nějak obejdeš.. nezapomeň, že nový majitel má půl roku záruku na skryté závady, a jestli by se mu z autem něco stalo tak tě na blbém klíčku může pěkně potrápit...Jednal bych na rovinu a budeš z obliga, 7 let už není nutný autorizákNerozumím tomu proč mě hned obviňujete z nějakého podvodu. Autu bude v lednu 7 let, má každoroční údržbu, je garážovaný a je na něm najetých 56 tisíc km. Takže když si to logicky spočítáte, tak každoročně je na něm najeto kolem cca 8 tisíc km. Takže nic co by ohrozilo motor nebo jiné "choulostivé" součásti. Jsem s ním maximálně spokojený, tedy až na ten servisní tým v Liberci. Prostě chci jen změnit a obnovit vozový park, tak co je na tom divného?
Přesto za jakýsi návod děkuji.
Jsi prostě zaujatý. Jde mi jen o to aby mi to ten půl rok nesvítilo, je to protivné. Samozřejmě že to prodejci nebo novému majiteli oznámím. Mimochodem, úplně lehce se servisní zásahy dají zjistit z elektronické servisní knížky. A tu si přece potencionální kupce vždycky zkontroluje.Vozový park si obměn dle libosti, ale když prodáváš auto, které vyžaduje pravidelný servis a ty ho už nechceš platit, můžeš auto prodat i se svítící kontrolkou, ať nový majitel ví, co má kdy dělat. Ale když kontrolku zhasneš a potřebu servisu utajíš, je to podvod. Jiný důvod pro zhasnutí kontrolky prostě není.
CX 3 čtvrtá ve spolehlivosti (zatím), někdo to sem dával..Brzdu neřeš, to tak je, když chceš mladší.. klima myslím ty první (svolavačka myslím), jinak klasika zadní pásy, zrcátka.. Jinak asi nic, prostě super autoAhoj vsem,
mam v umyslu si poridit CX 3, benzin, manual, G121, r.v. 2018, s elektronickou parkovací brzdou, s nájezdem do 40000 km.
Četl jsem tu o problémech s chladičem klima, jen doufám, že od roku 2017 je to už vychytane.
Mam Mazdu 3, G120, 2015, manual, kterou asi, ač nerad, pustim do sveta.
Chci se jen zeptat, na co si dat u CX 3 - ky pozor. Mam v planu ji koupit v Nemecku, od autorizovaneho autosalonu Mazda.
A též, jak si stojí elektronická ruční brzda s klasickou, která je s ohledem na možné budoucí problémy lepší (předpokládám, že elektronická má kabely od tlačítka až k brzdičům a na nich jsou motorky, nebo se mýlím)?
Díky předem za jakýkoliv podnět, nápad, zkušenost, připomínku.
Bílá Ceramic.Dekuji Ti za tabulky a prehled, vypada to, ze hmotnostni rozdil neni az takový, a Mondsteinweiß je nemecky nazev, preklad bila-mesicni kamen.Je to takova lehce sediva, nevim, jak to nejlepe popsat.
Myslím ,že se chceš bavit dle roku výroby co uvádíč ne o CX-30, což je jiné a hlavně mladší auto, ale o CX-3 ? Pokud ano, tak rok 2015-17, nájezd 150t km,tzn. 15t ročně není žádná hrůza, pokud tedy chceš,jak předpokládám benzín,nikoli naftu. Já měl CX-3 od novoty, rok 2018, cca 1,5 roku, pak jsem ji vyměnil za Mazdu 3 BP. Za mně, já mám radši manuál,a i když se bojíš vysokého nájezdu, není důvod, pokud je k autu elektronická servisní knížka od Mazdy, kde je jasně vidět co a kdy se na autě dělalo. Bez ní bych Mazdu asi nekupoval. Jo lak na Mazdách je profláklej problém, resp. je na všech modelech malá vrstva laku (úspora, ale to už tak šetří skoro všichni výrobci). Tak nejhůř je na tom přední kapota, která je dle stylu jízdy a dodržování vzdáleností za auty,sem tam nějaká dírka od kamínků, ale lze to v pohodě zakápnout nejlépe po zimě opravnou tužkou,kterou prodává Mazda,nebo si můžeš do malé lahvičky nechat namíchat. Jinak je dobře ošetřený podvozek,je tam vosk ještě z přístavu v Antverpách kde to dělají. Takže když necháš jednou za cca 4 roky vystříkat aspoň dutiny,případně dle stavu i podvozek, tak ti auto vydrží hoodně dlouho. Technický problémy jsem neměl a myslím ,že žádné fatální s tímto autem nejsou. Np a ceny servisů, to si musíš zjistit, jsou celkem rozdíly ve stejném úkonu v různých servisech. Musíš si obvolat jich více v okolí a zjistit cenu za třeba roční prohlídku.Zdravím, zháňam auto a nie som žiadny znalec aut mám v tom celom doslova guláš...
No ale legendy hovoria že najlepšie je mať "japonca". No a vyskytla sa Mazda cx-30
Tak sa chcem spýtať na nejaký stručné zhodnotenie tohoto auta. Snažil som sa prečítať toto fúrum ale je toho moc prečítal som asi 10 strán...
Zaujímajú ma tieto veci.
Je nájazd 150 000km moc? Koľko ste s nim najazdili vy?
Je rok 2015 alebo 2017 ok? Nieje to moc staré auto?
Počul som že má problém s lakom. Je to pravda?
Aké sú drahé servisy pre Mazdu?
Ďakujem.