• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

  • Vlákno založil Vlákno založil jaho
  • Datum založení Datum založení
No nevím, ale pro mě by bylo daleko bezpečnější nějaké stíněné pouzdro na klíč. Ať přijedu do restaurace, na parkoviště nebo na nákup, tak jsem po uzamknutí auta ještě nějaký čas v pohybu, tudíž načtení klíče je velice jednoduché. Když ho po uzamknutí auta dám do pouzdra, tak už klíč nikdo nenačte a můžu se pohybovat jak chci. To samé když přijedu domů, jen hodím klíč do pouzdra a mám klid. Sice to není nějaký komfort, ale je to podle mě lepší zabezpečení než to pohybové čidlo v klíči. A to pouzdro vyjde na pár stokorun.
 
Já slyšel, že ti zablokujou signál z klíče při zamykání tak, že nezamkneš.
Potom nějaký pouzdro na klíč jaksi ztrácí smysl.
 
To ti zablokují, pokud ti chtějí auto jen vykrást. Pokud ukrást, tak ti musí zkopírovat ovládání. Jen je podle mě zbytečné dávat 3700 Kč za odpojení baterie v ovládání, když lepší službu odvede pouzdro za 250 Kč. Kdybych byl ostražitý, tak zamknu auto, ovládání dám do pouzdra, vyzkouším dveře a pak odcházím od auta a nikdo nic nezkopíruje. S tím odpojení baterie sice auto zamknu, ale pořád jsem v pohybu a to ovládání si může kdokoliv zkopírovat dokud se někde nezastavím a nejsem v pohybu.
By mě jen zajímalo, zda se takhle už nějaká Mazda ukradla. Vím, že se takto kradou luxusní vozy na objednávku, ale u Mazdy teda nevím.
 
Zdravím pozerám po Mazde CX3 no chcel by som vedieť nejaké osobne skúsenosti konkrétne som pozeral po 2.0 110kw AWD nájazd okolo 50 000km ci je to spoľahlivé co sa týka motora ako je na tom to AWD ci sa to náhodou nejak nekazi plus ako je na tom Mazda s karosériou co sa týka korózie

Za každé info budem veľmi vďačný
 
Ahoj,
Mám nové mazdu cx-3, už se skyactiv G (2021). Může mi někdo potvrdit, že motor vypíná válce? Je to 2.0 benzín, 89kw. Manuál. Auto super, jen mě to zajímá. Protože jsem to nevypozoroval. Možná lehce na spotřebě. Nemám zrovna lehkou nohu.
 
Ahoj,
Mám nové mazdu cx-3, už se skyactiv G (2021). Může mi někdo potvrdit, že motor vypíná válce? Je to 2.0 benzín, 89kw. Manuál. Auto super, jen mě to zajímá. Protože jsem to nevypozoroval. Možná lehce na spotřebě. Nemám zrovna lehkou nohu.
Ano máš tu eko blbost v podobě vypínání válců

IMG_20211119_221104.jpg
 
Takovou animaci vidím prvně. Pošlu pak, co vidim na obrazovce sledování stavu vozidla.. a i-stop vypinam. Možná má také vliv..
 
Ahojte, menili ste už niekto predné tlmiče? Ja ich mám KO pri 65tis. km. Dávali ste aftermarket alebo originály ?
 
to @Onicx . Tlumiče v háji s tak malým nájezdem? CX-3 už sice nemám, ale zajímalo by mně, na jakých kolech jezdíš ? 16 nebo 18ˇˇ ? A jak jsi to poznal ? Pokud jsou opravdu v háji, tak originál určitě ne, ale aspoň zjistíš kdo je dodává do prvovýroby a toho můžeš vyloučit. Já mám na jiném autě jiné značky dobré zkušenosti s japonskou Kayabou.
 
to @Onicx . Tlumiče v háji s tak malým nájezdem? CX-3 už sice nemám, ale zajímalo by mně, na jakých kolech jezdíš ? 16 nebo 18ˇˇ ? A jak jsi to poznal ? Pokud jsou opravdu v háji, tak originál určitě ne, ale aspoň zjistíš kdo je dodává do prvovýroby a toho můžeš vyloučit. Já mám na jiném autě jiné značky dobré zkušenosti s japonskou Kayabou.
Jazdím na 16" a poznal som to tak že keď mi koleso spadne do jamy tak počuť buchot a bol som aj na teste tlmičov a ľavý je na 59% a pravý na 70%. Akurát že sa dajú zohnať len originály za nekresťanské peniaze a neoriginály vôbec žiadne nie sú dostupne.
 
No tak jsem se díval na ty KYB a tady fakt nejsou k sehnání. Leda zkusit zajít třeba do Elit a zeptat se jestli by šly sehnat nebo jaké by Ti nabídli alternativy.
 
Jen pro informovanost. Aplikoval jsem levný plugnplay upgrade pro těsnění dveří a musím si to pochválit. Má to zamezit vstupu prachu na B sloupek, ale hlavně se redukovalo hučení od dveří na dálnici.
 
Back
Top