• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

  • Vlákno založil Vlákno založil jaho
  • Datum založení Datum založení
Zdravím všechny. Mám CX-3 chvilku a chystám se přezout na zimní. Mám dotaz k matkám kol... lze použít původní uzavřené matky z litých kol i na plechové disky? Ty šrouby kol mi přijdou dost dlouhé. Pokud ne, musím koupit otevřené matky, nebo se dělají uzavřené i hlubší?
 
matice z alu jdou i na plechy, přesto jsem si já osobně na plechy koupil otevřené matice ;)
 
Hezký den, pánové (a samo i dámy, pokud tu nějaké přibyly)!
1/ Ráda bych se zeptala na nezávislé topení Webasto, pokud někdo zvažoval nebo již má v CX-3. Poptala jsem v CB a čekám na nabídku. Kolik stálo Vás, pokud máte? Díky za jakékoli zkušenosti.
2/ Dokupovali jste zástěrky? U nás se nesolí, jen sype drtí a když jedu, připomíná to střelbu samopalem. Za chvíli budu mít auto otříkaný až po zrcátka...
1) Nezávislé vytápění Webasto - obecně
2) Loketní opěrka / zástěrky - varianty, náhrada ;)
 
Ahoj,Mazďáci,prodám svoji Mazdu CX-3 Revolution v barvě Red-soul,r.v.2017,koupeno 11/2017,ještě jeden rok v záruce,vozidlo servisováno,najeto 29000,motor benzín,auto jako nové.Vozidlo je na zimních kolech,na střeše příčníky na stř.box.Cena 409 000,s letními koly 419 000.Případní zájemci pište do zpráv,nebo e-mail:mi.stepan@seznam.cz.IMG_20180214_105448.jpg
 
Zdravím, mám dotaz na majitele příčníků na CX3. Jde mi o to, jestli se na uzavřené příčníky WHISPBAR vejdou 3 držáky na horská kola (2x dospělé 29" + 1x dětské 20"), nebo jestli jsou na to lepší např. origo příčníky z katalogu Mazda
 
Čím širší, tím lepší (nemusíš se bát, že bys o ně zavadil hlavou při nastupování, až tak široké opravdu nejsou). Po zkušenostech už bych se nebál tam narvat rovnou originální z Mazdy 6, samozřejmě s patřičným protažením kotvící drážky na požadovaný rozměr.
 
Chtěl bych upozornit majitele CX3 v provedení AWD,aby nepodcenili výměnu oleje v rozvodovce a diferencialu.Ve středu,když jsem touto procedůrou prošel a bylo zjištěno následující.Objem náplně v diferáku má být 350ml vypuštěno 200ml.(žádný únik okolo),rozvodovka má mít 400ml vypuštěno 300ml opět žádný únik okolo.Takže už z Japonska je minimalistická nápln ještě krácena.
A nenechte se odbýt v servisu,že se toto nemění.
 
Neni to tim, ze z diferencialu a rozvodovky se bez nejakeho toho tlakoveho vytlaceni oleje neda nikdy dostat vsechna napln? (Neco jako u prevodovky, je tam prilis ploch a mist, odkud ten olej sam od sebe nevytece)
 
Neni to tim, ze z diferencialu a rozvodovky se bez nejakeho toho tlakoveho vytlaceni oleje neda nikdy dostat vsechna napln? (Neco jako u prevodovky, je tam prilis ploch a mist, odkud ten olej sam od sebe nevytece)

Ne při plnění se tam vešlo co má plus pár mililitrů navíc.
Do diferáku se vešlo 400ml má být 350ml a do rozvodovky 420ml má být 400ml.Přesně po kontrolní šroub.
 
Poslední úprava:
Hm, tak to je docela masakr spotreba. Kolik jsi mel pri tehle vymene najeto?

Ptam se teda vyhledove kvuli nasi CX5, ale pocitam, ze ty komponenty budou plusminus stejny... Mazda jako Mazda.
 
Hm, tak to je docela masakr spotreba. Kolik jsi mel pri tehle vymene najeto?

Ptam se teda vyhledove kvuli nasi CX5, ale pocitam, ze ty komponenty budou plusminus stejny... Mazda jako Mazda.
Má se to dělat při 45000 měl jsem 49000.Dělal mě to Honza (@Max6 ) V Ůstí u Beka mě s tím vyhodili,že prý se to nedělá.
 
Veci, co nejsou Mazdou predepsane, nikdy nechteli delat... Ale to nechteli ani v Kladne, ani ve Stodulkach, ani v Car Staru. Proste autorizaky :D

Kdyby na ne clovek zatlacil, jestli mu to udelaji, tak to ale asi vsude udelaji. Jen se jim do toho vubec nechce.
 
Mně třeba při druhé garančce neměnili brzdovou kapalinu. Když jsem se servisního technika ptal,co obnáší 2.prohlídka, řekl že nic. Jen olej+filtr.
 
Back
Top