• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

Vitus - GH už odvozila 2 kluky a je fakt, že velký kořár se mi tam vlezl v pohodě (půlka kufru) a druhá byla volná a po cca roce jenom golfáč, ten se pěkně vlezl u čela kufru a za podběhy (nemusely se sundávat kolečka).
 
zdarec, chtel jsem se zeptat majitelu cx3..
1.)nekde jsem cetl ze pri nizsich teplotach nefunguje ,,sytic¨ ale už bylo -1 a otacky pri studenem motoru stale 1500..je to nejaka fama nebo pri jeste nizsi teplote to delat nebude? jinak dneska jsem cekal v autoservisu a po kazdem popojeti porad 1500 otacek jsem si tam pripadal jak lojza(studeny motor neni zrovna nejtissi)... a jeste k studenemu motoru..vyjizdite hned nebo cekate az ty otacky klesnou?

2.)po 2 tis km mi pripada ze je mazda cim dal vice hlucnejsi co se tyce povrzavani na nerovnostech(18ky i 16ky u 16 je to lepsi)...urcite displej a pak neco v pravych dverich..kazdopadne jak se auto zahreje tak to je lepsi..mate stejne zkusenosti? zima asi bude ve stylu vrzani a hlasitejsi hudby :) v praci jsme dostali nove ochcavky 3 a ty jsou v klidu a to je nesetrim jak magdicku...
 
Vyjíždím když klesnou otáčky. I při dnešních ranních teplotách je to otázka pár vteřin. Nastartuju dojdu cca 10 metrů otevřít vrata a když se vrátím do auta jsou už otáčky nižší cca kolem 1000. Jinak povrzavani zatím nijak výrazně nepozoruji ( mám najeto 13500 km )
 
Presne ako @vladas75 , naštartujem a kým otvorím pomalším tempom bránu, tak otáčky klesajú skoro na 1000 a ráno sme tu mali -3. Potom vyparkujem a zavriem bránku a keď sa vrátim k autu, zvyčajne sú otáčky na hodnote cca 600-800 a ja pomaly z kopca začínam jazdu. Takže sa dá povedať, že počkám na mierne zahriatie motora a potom vyrazím.

Čo sa hlučnosti týka, ja osobne nepozorujem žiadne výrazné a trvalé vŕzganie. Teraz, keď teploty klesli a všetko sa zmršťuje, sa objavuje mierne vŕzganie spod prístrojovky pred vodičom, asi vľavo pod volantom. No toto prestane hneď ako sa auto vyhreje, alebo nabehnem na rovnú cestu I.triedy. Totiž z domu máme asi 3,5km úsek cesty tak rozbitý, že tam vŕzga aj svokrov Mercedes. Píšeš, že ti to vŕzga v pravých dverách. Toto možno nebude mať súvis s tvojím problémom, ale môže to niekomu pomôcť. Tiež som pozoroval nejaké zvuky vpravo pri dverách počas jazdy a keď som to sledoval, prišiel som na to, že po tom čo manželka vystúpila z auta zostal pás pretočený a tou plastovou časťou sa dotýkal stĺpika a to spôsobovalo tie zvuky. Postačilo pás pretočiť späť a problém bol fuč :D
 
tak dnes jsem zaplatil zálohu na předváděčku a v únoru bude moja, už se nemůůůůžu dočkat jak bude v garáži, neznáte někdo nějakej způsob jak prospat tři měsíce? :)
 

Přílohy

  • 14732350_1967220300171615_9154803898716108499_n.jpg
    14732350_1967220300171615_9154803898716108499_n.jpg
    111,2 KB · Zobrazení: 50
Nemusíš je prospat, můžeš začít nakupovat doplňky a dělat si pomalu radost ;)
 
@nevrlacek Gratulace :). Teď už jen vyčkat :). Ale neboj, to uteče. Já taky čekal tři měsíce a nejhorší bylo posledních cca. 14 dní, kdy se mě zdálo, že ten čas snad ani neletí :).
Jinak já si krátil čas tím, že jsem prolézal net a kukal jsem na věci, čím si zkrášlím nové auto :D.
 
jj ja už mám právě vše prolezlí, už pul roku nedělám nic jinýho než zjištuju vše o CX-3 a čim ho zkrašlit (je krásny samo o sobě), jak ho zabezpecit, jak zakonzervovat podvozek atd.
 
Kolegové, řešil jste někdo mírně povolený zadní difuzor na pátých dveřích? Dneska jsem zjistil, že krajní krytky zevnitř dveří sice ukrývaj dva šrouby, ale nejsou od dotažení difuzoru. To se skrývá pod plastem pod třetím brzdovým světlem? Díky za reakci.
 
Presne ako @vladas75 , naštartujem a kým otvorím pomalším tempom bránu, tak otáčky klesajú skoro na 1000 a ráno sme tu mali -3. Potom vyparkujem a zavriem bránku a keď sa vrátim k autu, zvyčajne sú otáčky na hodnote cca 600-800 a ja pomaly z kopca začínam jazdu. Takže sa dá povedať, že počkám na mierne zahriatie motora a potom vyrazím.

Čo sa hlučnosti týka, ja osobne nepozorujem žiadne výrazné a trvalé vŕzganie. Teraz, keď teploty klesli a všetko sa zmršťuje, sa objavuje mierne vŕzganie spod prístrojovky pred vodičom, asi vľavo pod volantom. No toto prestane hneď ako sa auto vyhreje, alebo nabehnem na rovnú cestu I.triedy. Totiž z domu máme asi 3,5km úsek cesty tak rozbitý, že tam vŕzga aj svokrov Mercedes. Píšeš, že ti to vŕzga v pravých dverách. Toto možno nebude mať súvis s tvojím problémom, ale môže to niekomu pomôcť. Tiež som pozoroval nejaké zvuky vpravo pri dverách počas jazdy a keď som to sledoval, prišiel som na to, že po tom čo manželka vystúpila z auta zostal pás pretočený a tou plastovou časťou sa dotýkal stĺpika a to spôsobovalo tie zvuky. Postačilo pás pretočiť späť a problém bol fuč :D

To s tým pásom sa podarilo aj mojej manželke :)
 
Zdravím, nejspíš budu vypadat jak blb, ale nějak se nemůžu prokousat v žádném návodu k tomu jak zapnu denní svícení na CX3. Může mi někdo zkušenější poradit, jak aktivovat denní svícení. Ideálně chci používat funkci auto na světla, ale když to zapnu ve dne, nesvítí nic, jsem z toho mírně řečeno zmatený.

edit Vitus: sloučeno
 
Poslední úprava moderátorem:
Denní svícení se zapíná automaticky jak se auto rozjede. "Auto" režim funguje sám od sebe podle toho jak je venku (případně jde s tím trošku štelovat v nastavení v infotaimentu). Když je šero, tak se zapnou potkávačky. Ale když auto vyhodnotí, že je prostě dobrá viditelnost, tak ti bude svítit jen denní svícení. (a to žádný ukazatel na palubovce nemá).

Pokud chceš ale svítit potkávačkama, i když je dobrá viditelnost a "auto" režim to sám nezapne, tak si to přepni na páčce kde se ovládají světla.
 
Denní svícení se zapíná automaticky jak se auto rozjede. "Auto" režim funguje sám od sebe podle toho jak je venku (případně jde s tím trošku štelovat v nastavení v infotaimentu). Když je šero, tak se zapnou potkávačky. Ale když auto vyhodnotí, že je prostě dobrá viditelnost, tak ti bude svítit jen denní svícení. (a to žádný ukazatel na palubovce nemá).

Pokud chceš ale svítit potkávačkama, i když je dobrá viditelnost a "auto" režim to sám nezapne, tak si to přepni na páčce kde se ovládají světla.

Jenže mě jde právě o to, že když to nechám na auto, tak nesvítí nic, ani to denní, zkoušel jsem i různě popojíždět, ale nesvítilo to. Nebo musím jet nějak rychleji?
 
Já měl ten stejný problém jak ty. Nastartoval sem auto a přítelkyně na mě huláká, že mě nesvítí denní světla. Jsem lítal kolem auta jak blázen, hledal v manuálu...volal do servisu :D. Prostě se stačí rozjet. Nevím jak moc, ale světla se zapínají automaticky při rozjetí auta. Aspoň teda u mě to tak je :). A mám to taky nastavené na "auto".
 
Já měl ten stejný problém jak ty. Nastartoval sem auto a přítelkyně na mě huláká, že mě nesvítí denní světla. Jsem lítal kolem auta jak blázen, hledal v manuálu...volal do servisu :D. Prostě se stačí rozjet. Nevím jak moc, ale světla se zapínají automaticky při rozjetí auta. Aspoň teda u mě to tak je :). A mám to taky nastavené na "auto".

Tak to je jak kdyby si popisoval můj dnešek, probíhalo to úplně stejně, jen do servisu jsem nevolal, jelikož vím, že pán má volno :D Tak já tedy zkusím postavit přítelkyni na silnici a objet kolečko, snad bude hlásit, že světla svítí a stěrače stírají... :D
 
Já mám světla zapnutý pořád a je klid, alespoň to svítí i vzadu
 
@TomT - máš pravdu. Denné sa rozsvieti po rozjazde a zhasne keď zatiahneš ručku. Aspoň v Emotion výbave to takto funguje. ;)
 
Denní se rozsvěcují od 20km/h.Zhasinaji když zatahneš
ruční brzdu.
 
Back
Top