- 3 506
mě se líbí , dokážu si představit ji vyměnit za svou současnou CX3 , hlavně se mi líbí tyto body :
" Pohonná jednotka 2,0 Skyactiv-G má po zásahu inženýrů větší točivý moment v celém rozsahu otáček, lepší spotřebu paliva a snížilo se i vnitřní tření. Agregát nabízí tak nově výkon 150 koní a točivý moment 201 Nm. Automobilka vyvinula i nové 18palcové pneumatiky, které lépe absorbují rázy a snižují brzdnou dráhu. Kabina je uvnitř tišší, a to díky tlustším dveřním panelům, sklům zadních dveří, střešnímu oknu a švům na dveřích."
hlavně kdypak navštíví Evropu, abychom si jí mohly vyzkoušet
" Pohonná jednotka 2,0 Skyactiv-G má po zásahu inženýrů větší točivý moment v celém rozsahu otáček, lepší spotřebu paliva a snížilo se i vnitřní tření. Agregát nabízí tak nově výkon 150 koní a točivý moment 201 Nm. Automobilka vyvinula i nové 18palcové pneumatiky, které lépe absorbují rázy a snižují brzdnou dráhu. Kabina je uvnitř tišší, a to díky tlustším dveřním panelům, sklům zadních dveří, střešnímu oknu a švům na dveřích."
hlavně kdypak navštíví Evropu, abychom si jí mohly vyzkoušet