• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

  • Vlákno založil Vlákno založil jaho
  • Datum založení Datum založení
Ten losí manévr je někdy docela síla. Je vidět jak hodně záleží taky na reakci řidiče. Největší problém je když se dostane nějaké kolo(a) úplně do vzduchu. To pak má ESP mnohem větší problém. Slalom na konci byl úplně v pohodě.

Taky si myslim. Prijde mi, ze na ruznych videich losich testu trhaji za volant rozdilnou intenzitou, nebo to tak aspon vypada. Nejspis se tomu nejde vyhnout, protoze kazde auto ma jinou strmost rizeni a jiny odpor... Pak to ale nikdy neni uplne stopro fer. Asi kazdej, kdo podobnej manevr obcas musi udelat na silnici, i min extremni, nebo to nekam na posledni chvili lame o 90 stupnu na krizovatce ve vyssim tempu, ma vyzkouseny, ze na utrhnuti auta staci s volantem jen o neco vic zakmitnout nebo i jen silneji trhnout, a plynulost a pevnost vedeni volantu je klicova, aby se to netrhlo...

Ale teda konkretne Cx3 mi prijde jizdnima vlastnostma taky takova trochu rozporuplna, kdy nase verze s pohonem dvou kol je strasne snadno silne nedotaciva, za oslizleho mokra umi hrabnout kolama pri mirnym natoceni i na trojku, na plnych brzdach to taky slusne znervozni a da to s tim odlehcenym zadkem snadno hodit do smyku, a tak. Takze je mozny, ze proto i spatne skoruje v losim testu. Mne tohle chovani prijde extremne zabavny, i kdyz rychlosti na silnici zrovna nepomaha, ale treba moje zena se toho logicky spis boji. Nemam teda srovnani s jinyma miniSUV, takze kdyz ji novinari chvali, asi je to porad nadprumer, ale zvlast treba proti Mazde 3, ktera sedela neskutecne, je ta Cx3 na zatackovity okresce takova adrenalinova zalezitost. A proti sestce zase asi kvuli nizky hmotnosti (a taky kvuli ty poloze motoru a tezisti) nechce moc jezdit po sneholedu do kopce. ESP a trakcni systemy mam pocit, ze u Mazdy skoro nezasahuji (nebo jejich zasah necitim a kontrolka neblika).

Samozrejme to jde pouzivat i umyslne, mam ve meste par svych oblibenych mist, kde je viceprouda silnice, a kdyz je tam uplny prazdno (ideal jeste vlhko) a chci se pobavit, necham si u sve Mazdy 6 hezky lehce ulitnout zadek (na beznejch silnicich si na to netroufam, prijdou mi moc uzky, a rychlost moc velka :)).
 
Stačí si přečíst ty titulky, že řidič tam nejdřív hledá optimální rychlost, nájezd i stopu. Jinak pochopitelně poloha těžiště a nutnost nějakého tvrdšího naladění se promítá i na to, jak jde auto na dvě kola.
 
No myslím že řidič žádnou optimální rychlost nehledá. Tu má na každou jízdu danou. Podle normy se začíná na 60 km/h a v postupných krocích se zvyšuje a testuje se chování vozidla. Samozřejmě hledá nájezd a jak reagovat natáčením volantu. A v tom je to právě složitý, že za stejných podmínek to někdo zvládne víceméně v pohodě, jiný je schopný to auto převrátit. Ten lidský faktor tam určitě je a dost silný. Proto se to asi víckrát opakuje aby se to dalo nějak "relativně objektivně" zhodnotit.
 
Je to opravdu pěkný, ale mám takový nejasný pocit, že asi ještě nemáš děti... ;)

A jestli jo, tak dlouho nepřežije buďto potah, nebo to dítě. :-D
 
Odrostlé děti ještě neznamenají konec všech nebezpečí. :D Manželka nedávno přijela domů a úplně bublala vzteky. Vezla svou babičku na nákupy. Cestou zpátky si milá babička rozbalila chlebíček z rychlého občerstvení a začala jíst. Nejenže všude nadrobila, ale po jídle si ještě utřela prsty do sedačky, protože neměla ubrousek. A když jí to žena vyčetla, tak jí rázně odpověděla:

"No, bóže. Ty jsi strašně nóbl."

Takže to chce nejen odrostlé děti, ale i prarodiče pamatující si základy společenské etiky. Já aspoň od minulého týdne vím, že manželčinu babičku do bílé Mazdy rozhodně nevezmu. :D
 
Odrostlé děti ještě neznamenají konec všech nebezpečí. :D Manželka nedávno přijela domů a úplně bublala vzteky. Vezla svou babičku na nákupy. Cestou zpátky si milá babička rozbalila chlebíček z rychlého občerstvení a začala jíst. Nejenže všude nadrobila, ale po jídle si ještě utřela prsty do sedačky, protože neměla ubrousek. A když jí to žena vyčetla, tak jí rázně odpověděla:

"No, bóže. Ty jsi strašně nóbl."

Takže to chce nejen odrostlé děti, ale i prarodiče pamatující si základy společenské etiky. Já aspoň od minulého týdne vím, že manželčinu babičku do bílé Mazdy rozhodně nevezmu. :D
:-) :-) :-) Chudák babička :-) :-) :-)
 
Neviem či poviem správne ale take zásahy by som nerobil kým mám garanciu ..akýkoľvek zásah do rj sa podľa mna rovná strate garancie ...keď som chcel prehodiť svetla za full Led tak mi bolo povedané že sa musí siahnuť do RJ a to znamená stratu garanciu..ale viac informácií ti podľa mna dá Shrek
 
Tu je to oficiálne aj z ich stránky
Pokud nechám na vozidle provést chiptuning – nepřijdu o záruku na vozidlo?
Na tuto otázku nelze odpovědět úplně snadno. Každý autorizovaný prodejce/servis vozidel Mazda, má jinak nastavené záruční podmínky. Vždy doporučujeme zákazníkům, aby oslovili svého dealera/prodejce vozidla. Z naší zkušenosti můžeme říct, že jsme se setkali s několika odpovědmi v rámci jedné automobilky. Někde Vám řeknou že přicházíte o celou záruku na vozidlo, jinde že přicházíte pouze o záruku na řídící jednotku vozidla a někde s tím nemají žádný problém. Důležité je také uvést, od jaké společnosti si chcete vozidlo nechat nachipovat. Quantum Tuning Česká republika spolupracuje s řadou autorizovaných prodejců/servisů a je uznávanou značkou ve světě chiptuningu.
 
Tu je to oficiálne aj z ich stránky
Pokud nechám na vozidle provést chiptuning – nepřijdu o záruku na vozidlo?
Na tuto otázku nelze odpovědět úplně snadno.

Pokud nechám na vozidle provést chiptuning – nepřijdu o záruku na vozidlo?

Na tuto otázku lze odpovědět úplně snadno. Dokud se něco nevysere, budou se tvářit, že záruka platí. Ale jakmile cokoliv na motoru v záruce odejde, svedou to na chiptuning. Na to člověk nemusí být raketový inženýr, aby si dal dvě a dvě dohromady. ;) Dělat chiptuning v záruce jen na vlastní nebezpečí!
 
Caute... Je novy update na CX3?

Pokud máš registraci na mail, tak chodí oznámení:

Dear valued MZDConnect user,

A new map update is available for your MZDConnect navigation system as of February, 2019.
With each map update thousands of roads, street names, restrictions and POIs are added or modified. Get the latest update now!
 
Oznámení asi nechodí všem. Já mám registraci od 15.10.2018 a do dnešního dne nepřišla ani jedna zpráva nebo jakékoli upozornění. Kdybych nečetl fórum netušil bych, že jsou dostupné nové mapy. :-(
 
Back
Top