Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
jestli to je někde kolem cca 2500-3000 otáček mělo by to být normální. To je většinou interval kdy zapíná kompresor. Dělalo mi to tak u všech aut s klimou co jsme mělMě je záhadou, že pokud je to klimou, proč to necukalo minulé léto. A to jsem si setsakrametsky jíst, že necukalo. U nového auta se vždycky řeší sebemenší prkotina...
Dnes jsem jel z Liberce do Zlína a zkoušel jsem klimu střídavě zapínat a vypínat, ale cuknuti bylo sporadické. Pravdou je, že byl tak pitomý provoz, že nebylo možné dostat auto do otáček.
Zkusím ještě pročistit filtr vzduchu (K&N).
Jj, taky to občas cítím...... apropo, tuto neděli jsem si toho u mého auta taky všiml (možná s ohledem na toto téma co sleduji). Dřív to nedělalo. Venku bylo 36°C a klima jela na plné pecky a já jel po dálnici. Většinou to lehce cuklo při akceleraci při předjížděni.
V zimě pokud se topí je většinou klima offline, neboť teplota se koriguje pouze mícháním teplého a studeného vzduchu. Maximálně při režimu odmlžování oken se zapíná, ale pouze v tomto programu. Takže v zimě, protože se nezapíná kompresor většinou žádné cukání není cítit. Myslím ale že to opravdu je normální, kompresor se zapíná a vypíná u všech klimatizací, pouze u některých aut to ale není takový znatelný kopanec a tak si toho spousta lidí ani nevšimne...V zimě pokud používám klimu společně i s topením tak to nedělá.......
Pro xPeta tak u mě je to naopak se spotřebou ve městě se v létě s klimou vlezu do 5 l,bez používání klimy 4,7 až 4,8 l,ale jak jedu dálkovou tak 5,1 s klimou až 5,3l. Pokud jedu ve městě a moc nezastavuji, jedu 50-60 km/h na čtyřku tak je minimální odběr paliva.Ve městě vlastně není kde spěchat stejně se sejdeme na dalším semaforu.Ale i ve městě motor protahuji a vytáhnu 2 až k 90 km/h a potom zase klídek .Něco jiného mimo město kopcovité okresky tak je motor třeba točit aby to solidně jelo,tak spotřeba stoupá.Za týden jedu z Ostravy na Hlubokou ,tak uvidím za kolik to zajedu pak dám vědět.Teoreticky bych to měl zajet na nádrž.Je to 800 km.Minulý měsíc jsem na nádrž najel 780 km a 30 km jsem měl dojezd.Ale ted je otázka co naše slavná D1 ? Nevíte někdo jak je na tom z Ostravy na Jihlavu? Mám si kupovat vůbec známku? Nemám jet okreskama?Děkuji za opovědi. Jinak pochybuji že se s těžkým naftákem se dá jezdit pod 5l po městě,to je scifi,ale benzínové mazdy to prostě, umí naftáky jsou prostě na dlouhé trasy, když budou naložené i se zapnutou klimou a nebudou se nějak omezovat tak tam bude možná lepší spotřeba u nafty.Já se snažím na klimu jezdit pořád. A ač je automatická, to "cukání" tam prostě je. Ale je fakt, že na režim AUTO jezdím jen prvních 10 minut, nebo když je jaro/podzim. Pak raději přepnu na první stupeň ventilátoru (maximálně 2., když jsou ta extrémní vedra) ať to tolik nehučí. Se spotřebou na těch delších cestách už je to také lepší - 4,6 až 4,8. Donedávna mě deptalo, že ve městě jsem se nemohl dostat pod 5,6. Ale v tom městském poskakování pochybuju, že s dieselem by to bylo lepší. Takže vlastně taky spokojenost. Ostatně nafta přece patří do kamen.
Já si Mildo také myslím, že v zimě se moc ke slovu ta klima nedostane. Jako, že by jsi to chladivo ohříval? To nevím, jestli to takto u té mazďácké klimy může vůbec fungovat.