- 2 675
My jsme jeli minuly tyden Praha - Opava (skoro) a tam i zpet nas Waze vedlo radsi vrchem a po D11. Zpet jsme teda zkusili i tu D1 (chteli jsme obed v Melikane a koupani v Cestlicich), ale je to skoro jedno velke staveniste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Není zdaleka těžkáJinak pochybuji že se s těžkým naftákem se dá jezdit pod 5l po městě,to je scifi
CX3 G 120 není naftaNení zdaleka těžká
A nafta je podstatně těžší??? Rozdíl je cca 150 kgCX3 G 120 není nafta
Čili skoro 15% při prakticky stejném výkonu. Jo, tak někdo to neřeší, jestli sebou permanentně vozí 2 lidi jakoby navíc.A nafta je podstatně těžší?? Rozdíl je cca 150 kg
Mám to podobně, po městě kolem 7,5, když se jede na delší cesty, tak s opatrností i kolem 5,5, ale s radostí tak kolem 6,5 až 7 l/100km...nevím jak to děláte pánové ale dosáhnout spotřeby co tu mnozí píšete v rozsahu pod 5 l nebo těsně nad 5 l je pro mě jaksi scifi Ať dělám co dělám stále se pohybuji kolem 7 l a to po městě jezdím minimálně a několikrát do měsíce dělám dlouhé štreky kolem 200km a víc
Však to je v pořádku. Ty máš taky tu Mazdu 2 o nějaké to stokilčo těžší, větší koeficient Cx a ke všemu i větší čelní plochu. Jo a o 500 ccm větší motor. Není třeba v tom hledat žádná kouzla.Ať dělám co dělám stále se pohybuji kolem 7 l
Je vytazen nadoraz@Sedly zkus vytáhnout, jestli není někde překroucený, nedávno jsem řešil...
zadni bezpecnostni pas nejde navijet .... cx3 model 17 !! Mate nekdo radu ? Dik