• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

  • Vlákno založil Vlákno založil jaho
  • Datum založení Datum založení
Zajímavá kola i barva. Takovou kombinaci vidím poprvé. Vypadá to moc dobře. Tak ať slouží spolehlivě a bez nehod.
 
Přesně jak napsal Krabat, na barvu jsem jen udělal wow a na kola řekl twl ty jsou skvělý
 
Přesně jak napsal Krabat, na barvu jsem jen udělal wow a na kola řekl twl ty jsou skvělý

v reálu ta barva vypadá ještě lépe, jen to bude vyžadovat častější mití. Kola jsou už na 16 zimních a jsem zvědav jak to bude vypadat na 18 :-)
 
Zdravím. potřebuji poradit s mapama do navigace. Mám legální od Googlu z května 2018 a už od podzima se snažím opět legálně, stáhnout novější verzi. Ale ta stále není k dispozici. Je to normální aby aktualizovali mapy jednou za rok? Při koupi je přitom danné, že se dá aktualizovat 3x ročně.
 
Zdravím. potřebuji poradit s mapama do navigace. Mám legální od Googlu z května 2018 a už od podzima se snažím opět legálně, stáhnout novější verzi. Ale ta stále není k dispozici. Je to normální aby aktualizovali mapy jednou za rok? Při koupi je přitom danné, že se dá aktualizovat 3x ročně.
Já dělal update v říjnu 2018
 
Mám tu samou zkušenost, nabízí poslední aktualizaci květen. V pondělí jedu na servis, tak se přeptám.
 
Mapy se aktualizují přibližně dvakrát ročně. Pokud Vám aplikace Mazda Toolbox update nenabídne, tak ještě není novější verze k dispozici.
 
Ahoj, na která kola u 2WD DK působí ruční tlačítko simulující ruční brzdu? Na zadní? Přes ABS na přední?
 
Ahoj, na která kola u 2WD DK působí ruční tlačítko simulující ruční brzdu? Na zadní? Přes ABS na přední?
Myslíš tlačítko elektronický ruční brzdy EPB ? Na zadní brzdy.... Prostě místo lanka který přes šroubovici (u starších modelů ještě přes kloubkový otočný mechanismus) povytáhne brzdový pístek v zadních třmenech a tím stiskne destičky ke kotouči to u EPB dělá elektromotůrek úmístěný na zadních třmenech.
 
Honzo, takže když za to tlačítko zátahnu, je to to samé jako kdybych zatáhl za klasickou ruční brzdu, tzn. že se bloknou zadní kola a auto se stane přetáčivé?
 
Honzo, takže když za to tlačítko zátahnu, je to to samé jako kdybych zatáhl za klasickou ruční brzdu, tzn. že se bloknou zadní kola a auto se stane přetáčivé?
Ano, dojde k zablokování zadních kol. Bohužel u EPB není dávkovatelné jako u lankového (klasický auta) nebo hydraolického (závodní auta) mechanismu ovládaným pákou.
Zároveň při drtivý většině oprav na zadních třmenech se musí uvést EPB do "servisního módu" což naštěstí pro domácí kutily a i běžný servisy nedělající jen mazdy se dá udělat i bez diagnostiky.
Jak se auto začne chovat pri "zatažení" elektronický ručky, na jak dlouho se ručka zatáhne a jak rychle, když se EPB zmáčkne při jízdě je nejlepší si vyzkoušet sám někde na odstavený ploše nebo prázdnym parkovišti.
 
Je možné, že u DK je to jinak. Bohužel u poslední verze 6ky to funguje tak, že při parkování jsou zabrzděny pouze zadní kola (poznám tak, že při rychlejším rozjezdu z parkovacího místa jde poznat, že přední kola se protočí a zadní jsou ještě zabrzděny). Což mi dávalo naději pro jízdu. No při zkoušce na sněhu se při zatažení EPB aktivují brzdy na všech kolech - tzv. nouzové brzdění. Jak ale píše @Max6 . je potřeba někde vyzkoušet, možná se bude CX-3 chovat jinak.
 
U Mazdy 6 GL 2017 se blokují jen zadní kola. Už jsem to zkoušel minulou zimu a dokládám i video na YT, kde to borec ukazuje. Auto jde skutečně otočit na bok, jen je tam menší zpoždění a pochopitelně, nelze dávkovat sílu. Funguje to však překvapivě dobře, auto jsem bez problémů dostal do smyku..

Čas 2:35
 
Takže se zdá, že s faceliftem došlo ke změne. :/ Nyní se to chová jako koncernová auta. Tak to jsem zvědav, kterou verzi má nynější CX-3.
 
Back
Top