• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

No ale mě to nedělá vůbec nic... Myslíte, že opravdu pomůže jen aktualizace? A jak se to dělá?
Předem díky za info.
-Aha, teď sem si přečetl o tom čudlíku u budíků - vyzkouším. Jenže když snížím jas budíků, tak na ně moc neuvidím. Teď mám asi max a na sluníčku nic moc :-(
 
Kontrolní otázka zní. Je origo číslo, olejového filtru pro CX-3 G-88kw. W6018?
 
já dnes poptával Mazdu CX-3 v automatu Revolution. Tohle je odpověd.

Vámi poptávaný model není skladem a muselo by se čekat na facelift, který by měl dorazit na přelomu srpna/září.

Kromě pár designových změn bude Vámi zvolená výbava navíc obsahovat přední parkovací senzory. Mimo jiné dostane přepracovaný středový tunel vč. elektronické ruční brzdy a loketní opěrky.

tak mazdu, kterou jsem objednával v červnu stále nevlastním. Termín dodání měl být v září posléze, že bude v říjnu a máme tu konec října a mazda nikde :) tak nějak mi dochází trpělivost :)
 
tak mazdu, kterou jsem objednával v červnu stále nevlastním. Termín dodání měl být v září posléze, že bude v říjnu a máme tu konec října a mazda nikde :) tak nějak mi dochází trpělivost :)

Tak přece není nic snazšího, než si vybrat skladovku. CX-3 ve výbavě Revolution je snad nejčastější výbava. Trochu slabší to bude v automatu, ale i takové vozy jsou skladem, nebo jsou na cestě do ČR a je možné je rezervovat. Facelift nabízí o něco lepší výbavu a lépe utlumený interiér, ale není to nic zásadního. Jako problém ale vidím to, že CX-3 v modelovém roku 2017 nezlevnila a stojí tolik, co novější 2018. Pak asi nemá smysl kupovat starší generaci, když za podobné peníze pořídím novější model.

https://www.mazdaihned.cz/index.xhtml

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/cx-3/17964761?goFrom=list
 
Tak přece není nic snazšího, než si vybrat skladovku. CX-3 ve výbavě Revolution je snad nejčastější výbava. Trochu slabší to bude v automatu, ale i takové vozy jsou skladem, nebo jsou na cestě do ČR a je možné je rezervovat. Facelift nabízí o něco lepší výbavu a lépe utlumený interiér, ale není to nic zásadního. Jako problém ale vidím to, že CX-3 v modelovém roku 2017 nezlevnila a stojí tolik, co novější 2018. Pak asi nemá smysl kupovat starší generaci, když za podobné peníze pořídím novější model.

https://www.mazdaihned.cz/index.xhtml

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/cx-3/17964761?goFrom=list

no trochu nerozumím. Nevidím důvod proč kupovat skladovku, to už jsem mohl udělt přímo v tom červnu. Auto jsem chtěl po faceliftu, složil jsem zálohu a auto mělo být na konci září doma, po problémech v Japonsku mě bylo řečeno prodejcem, že auto bude v říjnu. Nevím čemu věřit, protože po podepsání smlouvy a následné informace, že auto jde v červenci do výroby mě trochu překvapilo když mi v srpnu řekli, že auto jde do výrobu začátkem září a do konce října auto bude zde. Pokud jsem pochopil s těchto diskusí, tak jenom doprava z Japonska a převoz do Čech trvá cca 2 měsíce tzn už tehdy mě tahali za nos.
No uvidíme s čím vyrukuje prodejce, snad se dočkám.
 
no trochu nerozumím. Nevidím důvod proč kupovat skladovku,

Protože u Mazdy jsou konfigurace tak omezené, že skladovka, pokud bude mít správnou barvu a výbavu, se nebude lišit od auta, které sis objednal do výroby. Nějaké speciality se pak dodělávají až po příjezdu vozu. Já jsem byl na tom podobně. Chtěl jsem facelift 2018, proto jsem objednal auto do výroby. Dnes už jsou ale i faceliftované modely skladem a dají se koupit hned. Kdybych kupoval model CX-3 dnes, tak bych nemusel čekat. Zcela nová červená G150 AWD A/T Revolution je skladem. :)

Mimochodem, prodejce ví, kdy bylo auto vyrobeno, jestli už je na lodi a kdy asi přijede do ČR. Požádej ho o tyto informace. Posílají takovou tabulku, kde jsou veškeré informace uvedeny.
 
no trochu nerozumím. Nevidím důvod proč kupovat skladovku, to už jsem mohl udělt přímo v tom červnu. ......

Když jsem před třemi týdny poptával CX-3 měl jsem vícero možností:

1) objednat auto do výroby, pak bych čekal cca 3-4 měsíce (viz tvůj případ) s nejasným přesným termínem dodání
2) zkusit přes dealera najít auto ve výbavě, motorizaci a barvě již vyrobené a naložené na loď do Evropy, pak bych čekal cca 1 měsíc
3) najít nové auto v motorizaci, barvě a výbavě již vyrobené a s dodáním ihned. Např. auto ze show roomu.

Už jsem byl rozhodnut jít cestou dle bodu č.2 (auto mi dealer našel) ale nakonec se podařila varianta č. 3 . Na auto jsem čekal přesně 5 dnů, než se vyřídily papíry, je to i model 2018, vyrobený 06/2018 , auto úplně nové, s cenou o 22tis Kč nižší než stejný vůz s požadovanou barvou a výbavou za ceníkovou cenu do výroby, metalíza grátis, navigace grátis, prodloužení záruky grátis.

Já jsem spokojený, chce to jenom hledat a nespoléhat na první informaci a řešení co se nabízí :)
 
Protože u Mazdy jsou konfigurace tak omezené, že skladovka, pokud bude mít správnou barvu a výbavu, se nebude lišit od auta, které sis objednal do výroby. Nějaké speciality se pak dodělávají až po příjezdu vozu. Já jsem byl na tom podobně. Chtěl jsem facelift 2018, proto jsem objednal auto do výroby. Dnes už jsou ale i faceliftované modely skladem a dají se koupit hned. Kdybych kupoval model CX-3 dnes, tak bych nemusel čekat. Zcela nová červená G150 AWD A/T Revolution je skladem. :)

Mimochodem, prodejce ví, kdy bylo auto vyrobeno, jestli už je na lodi a kdy asi přijede do ČR. Požádej ho o tyto informace. Posílají takovou tabulku, kde jsou veškeré informace uvedeny.

dík za info, požádam je o informace.
 
Když jsem před třemi týdny poptával CX-3 měl jsem vícero možností:

1) objednat auto do výroby, pak bych čekal cca 3-4 měsíce (viz tvůj případ) s nejasným přesným termínem dodání
2) zkusit přes dealera najít auto ve výbavě, motorizaci a barvě již vyrobené a naložené na loď do Evropy, pak bych čekal cca 1 měsíc
3) najít nové auto v motorizaci, barvě a výbavě již vyrobené a s dodáním ihned. Např. auto ze show roomu.

Už jsem byl rozhodnut jít cestou dle bodu č.2 (auto mi dealer našel) ale nakonec se podařila varianta č. 3 . Na auto jsem čekal přesně 5 dnů, než se vyřídily papíry, je to i model 2018, vyrobený 06/2018 , auto úplně nové, s cenou o 22tis Kč nižší než stejný vůz s požadovanou barvou a výbavou za ceníkovou cenu do výroby, metalíza grátis, navigace grátis, prodloužení záruky grátis.

Já jsem spokojený, chce to jenom hledat a nespoléhat na první informaci a řešení co se nabízí :)

tak ještě jednou. Auto jsem objednával v červnu a nejdříve než jsem skutečně objednal, dělal jsem poptávku auta( vystačil bych si i před faceliftovým modelem) - automat, 2 litr, bohužel v té době nebyla už žádná skladem, proto se to auto muselo objednat.Dnes už skladem jsou, proto by bylo jednodušší už koupit přímo skladové auto. No kdybych to věděl v tom červnu, tak si počkám do září a koupím auto. "kdyby" co na to říci jiného :) Věštit z koule bohužel neumím.
Ale díky za některé užitečné informace.
 

je mi to jasné. Spíš si ale myslím že pro tebe dealer neudělal všechno co pro tebe mohl v červnu udělat. Toť vše. Přesně jak psal Krabat. Pravděpodobnost, že se auto najde rychleji byla už tehdy značná. To že se dají stáhnout auta přímo z lodi platí u mazdy už mnoho let a vzhledem k omezenosti příslušenství a konfigurovatelnosti je šance na úspěch víc než velká. Teď už s tím ale toho moc neuděláš, takže ať se konečně podaří a auto konečně dostaneš.
 
Mazda dokonce umí stáhnout auto z jiné evropské země, i to je řešení. Mně nabízeli několik možností, jak získat auto rychleji, ale mnou vybraný model tehdy nikde nebyl.
 
Tak mazda umí různá kouzla s auty, třeba jedno slíbí dodat na Kladně a po zaplacení zálohy ho prodá v Mikulově. Stačí přečíst téma o prodejci V group Kladno, tam byly potíže s CX - 3 už letos v květnu. :)
 
Ahoj, dneska se mi podařilo vyfotit první pěkné kilometry, udělat jednu fotku v garáži, a trochu to umejt :)
 

Přílohy

  • 666 km.jpg
    666 km.jpg
    126,9 KB · Zobrazení: 51
  • 021118.jpg
    021118.jpg
    515,4 KB · Zobrazení: 55
OK, funguje dle vašich rad - díky :)
Ahoj, můžeš mi pls poradit, jak jsi to vyřešil? Klidně trochu polopaticky, jsem u Mazdy úplný nováček. Mě taky režim Auto nefunguje, musím si denní a noční podsvícení přepínat sám, což vadí hlavně u navigace.
 
Ahoj, můžeš mi pls poradit, jak jsi to vyřešil? Klidně trochu polopaticky, jsem u Mazdy úplný nováček. Mě taky režim Auto nefunguje, musím si denní a noční podsvícení přepínat sám, což vadí hlavně u navigace.
Stačí tím vystouplým ovladačem u tachometru otočit o jeden stupeň (klik) proti směru hodinových ručiček a pak ti režim Auto bude fungovat dle toho, v jakém režimu máš světla.
 
Stačí tím vystouplým ovladačem u tachometru otočit o jeden stupeň (klik) proti směru hodinových ručiček a pak ti režim Auto bude fungovat dle toho, v jakém režimu máš světla.
Bylo to easy, problém byl jen v tom, že ten zmiňovaný kolíček mi zakrývá věnec volantu:) Takže teď už i vím, kde se nulují kilometry (A/B), jsem si říkal že by bylo divné, že by tohle Mazda neměla.
 
Ahoj, můžeš mi pls poradit, jak jsi to vyřešil? Klidně trochu polopaticky, jsem u Mazdy úplný nováček. Mě taky režim Auto nefunguje, musím si denní a noční podsvícení přepínat sám, což vadí hlavně u navigace.
U mě to funguje na zapnutí tlumených světel - když máš zaplé tlumené kolíčkem ztmavíš displej a při vypnutí se mi pak rozsvítí a při opětovném zapnutí ztlumí
 
Back
Top