• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Oni ho tam fakt nedali a kompenzijí to brzdama. Takže mě napadá jedna věc - to zas bude lidí co se budou strašně divit že mají po 10tkm zkroucený kotouče a desky mění po 20tkm a nechápou proč .....:D

@Max6 to bych pochopil, jenže tady je klasickej multilink ale prostě tam nedali stabilizátor a místo toho přibržďují vnitřní zadní kolo ....
 
Byl jste již někdo projet MY2025 CX-60? Je to nějak zásadně lepší než poslední revize podvozku? Má prý být komplet přepracované řízení i komplet zadní náprava (bez stabíku, jiné pružiny i tlumiče). Zajímá mě, jestli to je posun a zda půjde retrofit do pre-face...

Mě opět zlobí řízení, na které byla u mě již dvakrát provedena svolávačka a jednou vyměněno komplet celé řízení (nájezd na dálnici táhlá zatáčka, náhlý odpor řízení...).

Podvozek je akceptovatelný s poslední mě známou revizí zadních tlumičů, ale stále by to mohlo být lepší.

Ostatní věci jako klepání a cvakání při přejezdu drobných nerovností také pozoruji (myslím, že to je nějaká podložka u nádrže ostřikovače, byla na to TSB), nicméně mě již nic zásadně na autě neprudí a funguje spolehlivě.

01/2023 PHEV 30850 km...
 
Back
Top