• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Ahoj mam nejeto 60000km motorově v pohodě.V úterý jdu na servis a budu řešit řízení uz mi ho komplet měnili a porad to není ono
Tak řízení mám také nové a zase se sere.... Jak kdyby tam byla vůle a v jednom místě volant jakoby poskoci...
 
Po vsem, co (nejen) tu bylo napsano, to presto risknout a jit do toho, to je nejaka forma sebemrskacstvi?
 
Po vsem, co (nejen) tu bylo napsano, to presto risknout a jit do toho, to je nejaka forma sebemrskacstvi?
Tak mám dojem z tohoto vlákna že CX60 neujede ani 50km bez nějakého problému

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
CX-60 se prodá 40-50 měsíčně. Tolik tady uživatelů rozhodně není.
 
To neznamená že i ostatní nemají potíže. Jen nemají potřebu psát to třeba někam na fórum.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
V listopadu minulý rok za mnou přijel na dílnu můj zubař se pochlubit že si v létě koupil CX60 PHEV (přešel z CX5KF 2.5).
Jedna z otázek na kterou jsem se ho zeptal bylo jestli má s autem nějaký problémy, že se o tomhle autě trochu víc mluví ve špatném slova smyslu než by bylo zdrávo.
Tak mi řekl, že úplně v pohodě. Jen mu za 3 měsíce stihlo prasknout uchycení sedačky, auto občas odmítne nastartovat ICE, občas se auto neotevře a občas tak nějak divně cuká.
Tak jsme se na sebe podívali a oba jsme se začali nahlas smát. :joy:
 
Celé to je o tom, jak velký hype kolem daného problému nastane. Řeší se tu (a to nejen u CX-60) každé cvaknutí, každé zavibrování, každé vrznutí, prostě cokoliv, co je vzdáleno subjektivní představě o dokonalém voze. Pro jednoho je dvouválcový režim PEU/PYU nesnesitelný, druhý si toho ani nevšimne nebo to nepovažuje za negativum, další není téměř schopen zařadit ve své převodovce kvalt, sedneš do toho samého auta a prostě jen vymáčkneš poctivě spojku a rychlost tam přesně padne. Samozřejmě, spousta problémů je zapříčiněna elektronikou, ale tak není to Ineos Grenadier, že... ;)
 
Zároveň to neznamená, že potíže mají.
Je to tak, asi mnoho z těch, co potíže nemají, taky nemají potřebu to někam psát.
Takže za mě: CX-60 D254 mám od prosince, najeto cca 10 tis. km a bez problémů. Doufám, že to tak zůstane :)
 
No já potíže s PHEV nemám a tedy to napíšu, aby bylo i nějaké kladné hodnocení :) No a samozřejmě, že nějaké vrznutí při nízké rychlsoti nebo trochu se chvějící zrcátko neberu jako potíž ....
 
Mám diesel D254, ročník 2024 a najeto téměř 30 000km. Auto jezdi každý den bez nejmenších problémů.
 
Včera jsem byl na servisní prohlídce po 60000 km a ohledně toho řízení že Mazda zatím žádné vyjádření nedala tak musím počkat. Ptal jsem se na zrcátko u řidiče že se za jízdy třepe budou tam neco měnit. Jinak auto v pořádku akorát cena za naftovej filtr 9500 Kč
 
Back
Top