• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Tak po reakcích a obdobných zkušenostech s prodlevou plynového pedálu, je mi jasné, že je to asi opravdu nějaké bezpečnostní nastavení. No v zásadě to není zas tak špatné, pokud tedy to má být jakási prevence proti záměně pedálů. Asi si budu muset tedy zvyknout. měl jsem jen obavu, že se jedná o nějakou závadu v dodávce paliva třeba, na což byla z počátku prodeje tohoto modelu svolávačka. tak jo, díky všem za postřehy, můžu klidněji spát a neotravovat servis ;)
Je to sucast toho balika i-activesense. Dnes som si to odsledoval na dialnici. Klasicka situacia. V lavom pruhu sa urobil vlacik, lebo na cele stada bol nejaky pribrzdovac a ked som sa dostal blizko autu, tak sa ta ikonka dostala do cerveneho kruhu a plynovy pedal prestal reagovat. Ked auto zmizlo do praveho pruhu, hned sa to spamatalo.
 
to @CVLRa .Jojo, předevčírem to mladej testoval na cestě z Brna po dálnici a dle postřehů členů, to opravdu funguje jak píší a píšeš i Ty. Také jel v levém v koloně aut za kamionem a svítilo to oranžově a plyn bez reakce na zrychlení, až se to rozjelo a bylo před ním dostatek místa tak plyn opět normál. Dobrá funkce ?
 
Pani, nejake rady, pripomienky k tomuto? : unamused:
Dnes cca 40 km jazda v uplne normalnom dazdi a vpravo vzadu mam vodu na gumennej rohozi.
Vyzera ze to ide spod dveri, niekde okolo tesnenia a steka to po koberci na tu gumu. Koberec pod gumou je suchy.
Oboje zadne dvere pri vyssej rychloati podfukuju, mam to na zozname veci ktore budem riesit pri nasledujucej servisnej prehliadke.

Moze to byt pricina toho ze ako dvere nedoliehaju dokonale tak sa tam dostane aj voda? Lava strana je sucha.

Su na to nejake home-made rady ptaka loskutaka alebo to mam zaniest rovno do servisu spolu s tym ze mi podfukuje od dveri?
Stretli sa niekto s takymto problemom? Ma to docela fascinuje na kolko auto je rv 2020. Dik

Mazda 3 sedan, 2020, G150 AT

20220331_161706.jpg 20220331_161712.jpg 20220331_161727.jpg 20220331_162118.jpg
 
S podfukováním dveří tady něco proběhlo, já takový problém nemám,zatím, takže servis.No ale když se na to dívám podle fotek, tak to zatéká asi z toho těsnění vespod dveří ne ? Díval ses jestli třeba není nějaké natrhnuté ? Nebo bych teda zkusil až bude pršet posadit někoho dozadu na kritické místo, třeba zjistí konkrétní místo kudy se voda dostává. Ale je to teda dost naprd, aby teklo do auta.

nebo prostě koupit těsnění v obchodě a oblepit-zesílit stávající a nebude ani podfukovat ani nepoteče voda.
 
Jo servis jsem navrhnul jako první variantu, ale někdo třeba nechce pořád jezdit do servisu s reklamací jednoho problému, a pořád když budou něco zkoušet a výsledek žádný. nechci podceňovat schopnosti servisu kam kolega @cmvr jezdí, ale pro případ že by si nevěděli rady, tak jsem jen tak střelil variantu samodoma ;)
 
Ja osobne som ten prípad že radšej nebastlím, lebo sa poznám a viem že to nedopadne dobre :)

Nenašiel som o tom nič moc viac ani na zahraničných fórach, skúsim servis.
 
to @CVLRa .Jojo, předevčírem to mladej testoval na cestě z Brna po dálnici a dle postřehů členů, to opravdu funguje jak píší a píšeš i Ty. Také jel v levém v koloně aut za kamionem a svítilo to oranžově a plyn bez reakce na zrychlení, až se to rozjelo a bylo před ním dostatek místa tak plyn opět normál. Dobrá funkce ?
IMO tato změna byla zavedena asi dvě-tři aktualizace PCM zpět. Je pak docela problém auto změřit na brzdě, normálně nechce jet. :D
 
to @shr3k .Mohl bys prosím Tě trochu blíže vysxětlit-objasnit tu, tedy ofiiální změnu která proběhla v rámci aktualizace PCM ? Díky.
 
Nemohl protože k tomu nic není, jen že bylo v poslední aktualizaci upraveno chování MRCC.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Pani, nejake rady, pripomienky k tomuto? : unamused:
Dnes cca 40 km jazda v uplne normalnom dazdi a vpravo vzadu mam vodu na gumennej rohozi.
Vyzera ze to ide spod dveri, niekde okolo tesnenia a steka to po koberci na tu gumu. Koberec pod gumou je suchy.
Oboje zadne dvere pri vyssej rychloati podfukuju, mam to na zozname veci ktore budem riesit pri nasledujucej servisnej prehliadke.

Moze to byt pricina toho ze ako dvere nedoliehaju dokonale tak sa tam dostane aj voda? Lava strana je sucha.

Su na to nejake home-made rady ptaka loskutaka alebo to mam zaniest rovno do servisu spolu s tym ze mi podfukuje od dveri?
Stretli sa niekto s takymto problemom? Ma to docela fascinuje na kolko auto je rv 2020. Dik

Mazda 3 sedan, 2020, G150 AT

Zobrazit přílohu 39887 Zobrazit přílohu 39888 Zobrazit přílohu 39889 Zobrazit přílohu 39890
Já třeba pozoruji při jízdě v silnějším bočním větru docela hlasité profukování do kabiny někde kolem A sloupků. A to i přes docela nahlas puštěné rádio (kvůli chrastění různě v přístrojovce, předních dveřích, B sloupcích,...atd). Zrovna včera pří jízdě jsme s manželkou pozorovali, jestli dovnitř i nesněží, jaký to byl fukot.
Docela bych věřil, že při silnějším bočním větru může dovnitř třeba i napršet. Může to prosáknout klidně nahoře a po těsnění stéct dolů a dole dovnitř. Já mám třeba v kufru bordel ze silnice na obložení daleko za těsněním Zkusil bych to nasimulovat třeba v ruční myčce a případně nafotit pro reklamaci.
 
@shr3k .o.k. díky, jsem jenom myslel, že k tomu třeba napsali nějaké info proč to změnili. Nevadí, už si na to zvykám :rolleyes:
 
Ahoj, při lechtani plynu kolem 2.500 otáček na jakýkoliv převodový stupeň, je slyšet jakási rezonance z oblasti motoru. Při přidání nebo naopak ubrání plynu zvuk zmizí.

Má stím někdo zkušenost?

Dale bych měl dotaz k čištění klavírního laku v interiéru. Nějaké rady čím tyhle místa čistit? Mikrovlákno mi zanechává škrábance. Auto mám měsíc nové a středový panel už má pavučin jako Spider-Man...

Díky za případné odpovědi!

Mazda 3 g150 2022 sedan manual
 
Když plyn jen tak lechtáš, tak to jede jen na dva válce, takže jsou cítít slabší vibrace z motoru. Si to tam dej schválně na monitor, ať ti to ukazuje jestlki jedeš na 2 nebo 4 válce. Klavírní lak je na hovno a poškrábe ho všechno. To je slabina všech trojek BP. Já to neřeším, mám na to nějaké nanovlákno, ale poškrábané je to také. Naštěstí tam jsou hned vidět prsty, takže ty škrábance nejsou vidět. Škrábance se dělají i na tom plexi co kryje kapličku budíků, tak pozor na to. To jsem čistil jen jednou a velmi lehce.
 
Dale bych měl dotaz k čištění klavírního laku v interiéru. Nějaké rady čím tyhle místa čistit? Mikrovlákno mi zanechává škrábance. Auto mám měsíc nové a středový panel už má pavučin jako Spider-Man...
Na klavírák je ideální nesahat vůbec ničím,stejně tak plexi budíků.Já to řeším detailingovým štětečkem a vysavačem.Stírám prach a při tom to vysávám.Je to asi nejšetrnější způsob který se mě osvědčil.Připrav se na to, že škrábance tam stejně budou.Časem to nebude tak viděl.?
 
Když plyn jen tak lechtáš, tak to jede jen na dva válce, takže jsou cítít slabší vibrace z motoru. Si to tam dej schválně na monitor, ať ti to ukazuje jestlki jedeš na 2 nebo 4 válce. Klavírní lak je na hovno a poškrábe ho všechno. To je slabina všech trojek BP. Já to neřeším, mám na to nějaké nanovlákno, ale poškrábané je to také. Naštěstí tam jsou hned vidět prsty, takže ty škrábance nejsou vidět. Škrábance se dělají i na tom plexi co kryje kapličku budíků, tak pozor na to. To jsem čistil jen jednou a velmi lehce.
Kapličku doporučuji čistit pouze stlačeným vzduchem jinak je to skoro na výměnu.
 
Co se týká klavírního laku, také jsem se hodně bál a řešil to, jak bude vypadat. Varianta byla, nechat si ho polepit hned, jak bylo nové, od toho jsem nakonec upustil a používám opravdu jemné mikrovlákno a interiérový detailer a vůbec netlačím jen lehounce přetřu a musím říct, že zatím relativně dobré, když zasvítí slunce, tak nějaké vlásečnice tam jsou, ale zatím nic dramatického. Mám doma i extra jemné štětečky od Auto Finesse přímo určené i na takové povrchy, ale zatím jsem použil jsem na čištění tlačítek, ale ta jemnost je extrémní. Důležité je nedělat to "nasucho" chce to ten detailer a tím se minimalizuje to poškrábání.
 
to @money323 .ty lehké vibrace jsou jak píše @pantauleo při dvou válcích.Klavírní lak je katastrofa. Jednou jsem to zkoušel rozleštit, jakžtakž to šlo, akorát ty hlubší zůstaly, ale to byly možná tak 2-3. No asi tak po měsíci i přes opatrné otírání jemným mikrovláknem navlhčeným interiérovým čističem na plasty je to tam zas. tady asi fakt nic krom toho nešahat, nepomůže. Prostě si na to musíš zvyknout jako já : unamused:
 
to @money323 .ty lehké vibrace jsou jak píše @pantauleo při dvou válcích.Klavírní lak je katastrofa. Jednou jsem to zkoušel rozleštit, jakžtakž to šlo, akorát ty hlubší zůstaly, ale to byly možná tak 2-3. No asi tak po měsíci i přes opatrné otírání jemným mikrovláknem navlhčeným interiérovým čističem na plasty je to tam zas. tady asi fakt nic krom toho nešahat, nepomůže. Prostě si na to musíš zvyknout jako já : unamused:
Na to bych se vybodnul. Přetáhnul bych to časem matnou černou fólií a bude. Horší je ten plexi cover budíků. Na ten jsem od koupi nešáhnul, jenom hned při převzetí auta jsem to trochu škráblý měl... :D
 
Back
Top