Auto tam opravdu stojí (není to jen lákadlo "Právě si ho odvezli"), a vypadá dobře, jen poškozené kolo a důlek v blatníku. Ale co se skrývá uvnitř těžko říct. Motor jsem běžet neslyšel.Zobrazit přílohu 50257
Uběhl další měsíc a auto tam stále je.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Auto tam opravdu stojí (není to jen lákadlo "Právě si ho odvezli"), a vypadá dobře, jen poškozené kolo a důlek v blatníku. Ale co se skrývá uvnitř těžko říct. Motor jsem běžet neslyšel.Zobrazit přílohu 50257
Protože typicky Čech potřebuje ojetinu s nájezdem do 115 tisUběhl další měsíc a auto tam stále je.
Sakra jsi mě naštval chtěl bych zajet ještě míň ale asi to psychicky nevydrzim. Já taky jezdím jen na 100 oktan se Stage 1.Jo dokáže to překvapit.. Natankoval jsem 100-oktan a s ním je můj rekord 4,5 (necelých 50km trasa). S N95 jsem měl nejmíň asi taky těch 4,8. Ale super je právě to, že i když se jede svižně, tak to nevyleze nějak moc přes 6
Až tak bych to neřešil. Tohle auto není o spotřebě... Většinou jezdím tak za těch 6. Je třeba si tu jízdu i užít, když to tak pěkně jede Mimochodem Stage 1 je ta verze, kdy se musí jezdit jen na 100oktan? Máš nějaké porovnání s tou "klasickou" odemčenou verzí? Stage 0,5 ? To mám teď já, tak si říkám, jestli má význam ještě ta druhá verze Líbila by se mi možná ještě trošku rychlejší reakce na plynSakra jsi mě naštval chtěl bych zajet ještě míň ale asi to psychicky nevydrzim. Já taky jezdím jen na 100 oktan se Stage 1.
Stage 0,5 a Verva 100 dostačujici ! Vždyť to jede a tahá ve všech směrech krásně. Na tohle auto optimum a maximum.Až tak bych to neřešil. Tohle auto není o spotřebě... Většinou jezdím tak za těch 6. Je třeba si tu jízdu i užít, když to tak pěkně jede Mimochodem Stage 1 je ta verze, kdy se musí jezdit jen na 100oktan? Máš nějaké porovnání s tou "klasickou" odemčenou verzí? Stage 0,5 ? To mám teď já, tak si říkám, jestli má význam ještě ta druhá verze Líbila by se mi možná ještě trošku rychlejší reakce na plyn
Vyzkousej Stage 1 a budeš mluvit jinak.Stage 0,5 a Verva 100 dostačujici ! Vždyť to jede a tahá ve všech směrech krásně. Na tohle auto optimum a maximum.
Nemuze to byt takovy hop rozdil. Tohle vážně taha jede spodek střed vršek plyn reakce jak kdyby bylo lanko nataženy jak struna proste odezva okamžita.Vyzkousej Stage 1 a budeš mluvit jinak.
No a na Stage 1 je to lepší.Nemuze to byt takovy hop rozdil. Tohle vážně taha jede spodek střed vršek plyn reakce jak kdyby bylo lanko nataženy jak struna proste odezva okamžita.
Mě pomohla výměna autobaterie. A už dva roky mám klid.Tak jsem si dneska užil svou první krizovku s 3jkou. Bylo venku hezký, tak sem si řekl že si umyju auto ručně a nepojedu do myčky. A jak asi tušíte skončilo to úplně vymlacenou a mrtvou baterií. To je to auto vážně tak blbé?? Jak to řešíte vy?