Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Po odomknutí diaľkovým ovládačom a potom keď sa priblížim k vozidlu, tak počujem "cvakanie" a "bzučanie". Je to aktivovanie vozidla do "prípravneho stavu" pre stlačenie tlačidla ŠTART. Pravdepodobne si mal v dosahu diaľkový ovládač, ktorý aktivoval automobil do "prípravného stavu" pre stlačenie tlačidla ŠTART. Postačí ak je diaľkový ovladač mimo dosahu vozidla, 10 metrov je postačujúce. Druhá možnosť, ak je auto v servise alebo si necháte nalepiť fólie a je potrebné odovzdať diaľkový ovladač, tak pred odovzdaním diaľkového ovladača si môžete zapnúť "funkcia úspory energie". Potom môže byť diaľkový ovladač aj na sedadle a tlačidlo ŠTART nenaštartuje motor. Alebo sa mýlim?Tak jsem si dneska užil svou první krizovku s 3jkou. Bylo venku hezký, tak sem si řekl že si umyju auto ručně a nepojedu do myčky. A jak asi tušíte skončilo to úplně vymlacenou a mrtvou baterií. To je to auto vážně tak blbé?? Jak to řešíte vy?
Nemusíš mať otvorené dvere. Postačí ak sa pohybuješ pri dverách. Ja som si to všimol pri vykladaní tovaru. Mal som otvorené zadné dvere, zobral som nákupnú tašku a vzdialil som sa asi 4 metre od vozidla na asi 10 možno 15 sekúnd a vtedy som počul "cvakanie a bzučanie" teda vypnutie "pohotovostného stavu". Potom som išiel zobrať ďaľšiu tašku s nákupom a samozrejme som mal vo vrecku diaľkový ovládač a zase som počul "cvakanie a bzučanie". Neviem čo všetko sa aktivuje. Napríklad palivové čerpadlo si pripraví palivo na stlačenie tlačidla ŠTART pre naštartovanie motora, atď. Možno to tu poniekto bude vedieť, ja nie som až taký odborník. Poradím iba máličko, len to čo viem.Tak to je potom jasné. Stačí mít klíč v autě což jsem měl a problém je na světě. Jakékoliv otevření dveří udržuje auto v aktivními stavu a baterka trpí. Příště raději uspím ten klíč. No snad se mi auto samo nezamkne.
Ale i tak by měla autobaterie vydržet , když jsem řešil ten problém tak jsem měřil odběr ve stavu než se autu uspali úplně všechny jednotky a i když bylo v pohotovostním režimu tak mělo takový odběr , že by měla autobaterie vydržet , teď už přesně nevím ,ale bylo to 8-10 hodin. Pomohla výměna baterie a od té doby mužů okolo auta blbnout jak chci a je jedno jestli mám klíč u sebe nebo ne.Takhle jsem taky seděl v autě a čekal na někoho a nic se nestalo. Ono po nějakém čase dojde k uspání a pokud nevylezes ven nebo neotevres dveře tak si myslím že se autu nic dalšího neděje. Během uklízení k uspání nedojde páč se pořád něco děje a baterka živí všechny systémy.
Z toho čo píšete sa asi po zopár minutách aktivuje spánok a zníži sa odber z baterie. Čo hodnotím ako pozitívnu zmenu a to je super.Já taky v práci nechávám auto odemcene s klíčem uvnitr a stojí tak 8 hodin a v pohodě a nic se neděje
a jejej, ďakujem, vyskúšamOno to nejsou dva postupy ale jeden dohromady. Nejprve 4x stlačit až se rozsvítí dioda a pak podržet na 2 sekundy dokud nezhasne. Hotovo. U mě funguje. Mám tak uspaný druhý klíč ať zbytečně nežere baterku v klíči.
Kdyžtak se podívej na YouTube je tam dost videí.
dlhšia výdrž batérie a nižšia spotrebaŘeknete mi k čemu to je dobre tohle?
šetrí to baterku v kľúči, nie palivo. Taktiež kto nechce keyless, tak si aktivuje úsporný režim a má "klasiku"Díky za info. Ale nemyslím si ze nějaký úsporný režim ani nevím čeho ušetří nějaké velké množství paliva.
A když už mám ty funkce a je skoda se jich zbavovat ne?