• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Dneska jsem si jí v mezičase, než mi prohodí kola, konečně taky vyzkoušel a interiér je podle mě velký skok kupředu. Hodně mě překvapil podvozek a naprosto perfektní řazení i u nezajetého auta. O to větší mi přijde škoda ta motorizaceo_O. Přesednout zpět do své trojky bylo jako přesednout do rakety;).
 
Dneska jsem si jí v mezičase, než mi prohodí kola, konečně taky vyzkoušel a interiér je podle mě velký skok kupředu. Hodně mě překvapil podvozek a naprosto perfektní řazení i u nezajetého auta. O to větší mi přijde škoda ta motorizaceo_O. Přesednout zpět do své trojky bylo jako přesednout do rakety;).
Presne takhle na me bezprostredne sestricky zapusobily.
 
Tak jsem při přezouvání na letní pneu pozoroval novou Mazdu 3, když otevřeli zadní dveře. Rázem se zvýraznila silně tvarovaná linka pravého rámu zadních dveří a zadní bočnice přestala vypadat fádně. Zkuste si to. Za mě tedy stačí páskou zvýraznit konturu mezidveřní škvíry, aby opticky nesplýval střed a zadek auta a jsem esteticky konečně spokojen. Je to samozřejmě individuální :)
 
Tak jsem včera četl test nové trojky ve Světě motorů. Jak už tady někdo zmínil, autor si povšiml vibrací při dvouválcovém režimu. Kdo se v tom trochu vyznáte, myslíte, že to může mít výrazný vliv na životnost a spolehlivost motoru, nebo to je prostě jen nekomfortní?
 
Nevím jak životnost ale mrkni na vlákno o nové šestce - tam se to hodně řeší a mě by to pilo krev.
 
Jojo, já to někde myslím zmiňoval ten test. Doslova tam myslím uváděl, výrazné vibrace při dvouválcovém režimu. Asi bych tomu i věřil, protože to byla snad jediná alespoň trochu kritická recenze (možná místy až moc), kterou jsem na 3ku viděl/četl. A některé věci byly za mne pravdivé a všichni ostatní uvádějí jen superlativa.
 
Tak teď si vyber, když jinej novinář napíše, že režim na dva hrnky je neznatelný. Nechtěl bych být v kůži někoho kdo si jí už objednal a teď si přečet Svět motorů. Já když kupoval M3, byla na you tube hromada testů a musím přiznat, že i díky nim jsem si jí nakonec koupil. :)
 
No právě. Ono podle mne stačí to, že minimálně jeden kus toho auta se chová, jako některé 6ky a tím pádem každý budoucí majitel může jen doufat, že bude mít zrovna štěstí.

V tomhle případě se spíše ale přikláním k SM. U 6ky taky snad až na Autičkář, kde to lehce zmínili nikdo o vibracích nic nenapsal a to všichni testovali stejné auto. Novináři si v Mazdě užívají atmosferický motor bez turba, jízdní vlastnosti a nejspíš nějaká jíza bez zátěže moc nehrozí - u 3ky navíc většina měla jen krátké/první jízdy, kde všichni hledají odpověď jestli horší náprava vzadu jde poznat a nebo ne.;)
 
Také si myslím, že je to stylem, pokud s tím většina novinářů jezdí dynamicky, dvouválcový režim nemají šanci spustit. ;) Co se týče nápravy, odhlučnění a zpracování, je znát, že BP poněkud "zgolfovatělo". Otázkou je, jestli je to dobře nebo ne, ale průměrný kupec spíš ocení ticho a lepší zpracování, než zábavu v zatáčkách.
 
Nevím jak životnost ale mrkni na vlákno o nové šestce - tam se to hodně řeší a mě by to pilo krev.

Jj, bedlivě to sleduju. Jsem zvědav, co ty vibrace udělají s motorem dejme tomu po 100.000 km...
 
To samé, co s ním dělají (mnohem větší) vibrace při každém statu kvůli start-stop, který drtivá většina lidí nevypíná - tedy nic. Nevím kolik procent motorových hodin v dvouválcovém módu při nájezdu 100 tis km průměrnému řidiči vyjde, ale pochybuju že by to mohlo mít větší vliv, než třeba kvalita ježděných silnic nebo motoristické návyky (a to i ty dobré, ale pokud třeba někdo hodně řadí a střídá otáčky). To vše pravidelně s motorem cvičí a zřídka někdo mění zavěšení motoru ve 100tkm :)
 
Vyborna recenzia M3 2019 AWD

Jako vzdy.. Precizni a detailni avsak.. jinym smerem nez ji delaji ostatni.. Auto se opravdu posouva jinam.. Bude to o zvyk, ale jiste je to spravny smer. A az budu chtit udelat sportovni autak zaklad maji skvely.. Staci pridat vykon motor a je to.. Podvozkove to auto v klidu bude stihat(skoda jen, ze v teto generaci se toho jiste nedockame) uz se tesim na novou M6 a pak se v klidu rozhodneme co nas bude vozit dal:))

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Konečně jsem viděl novou Mazdu 3 v provozu. Na Slovensku, v Prešově, právě odjížděla z prodejny a čuměl jsem jako puk. Doslova zazářila jako diamant. Naprosto nepřehlédnutelné auto. Udělala na mě dojem. Ten C-sloupek na hatchbacku nevypadá ve skutečnosti tak divně.
 
Me vzdycky pobavi, jak se nadsene v clanku o necem pise a na zaver tam podotknou, ze v EU smula :D.
 
Back
Top