• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Měrka hladiny oleje

Potvrzuji, že měrka na GH je skutečně shit. Doporučuji vychytávku s tím navrtáním, odzkoušeno.;)
Co se spotřeby týká, tak jsem na své vypozoroval spotřebu max.0,2l na 1000, což je normální. Do minulého opla jsem naléval min.0,8l a při dálničních dálkách klidně i litr, což byl teprve masakr.:(
 
Tyo vždyť to je na 15 000 km 3 litry oleje. To mi přijde celkem hukot. Z toho bych měl špatný spaní a dost by mě otravovalo, že to musím hodně často kontrolovat. S mým najezdem, zhruba 20tkm ročně, by to bylo + 4 litry olejeo_O A to by byl přesně důvod, proč bych to chtěl dát prič:rolleyes:
Mě 2,5 Mzr spotřebuje zhruba 0,6 litru za +- 12tkm...
 
Tyo vždyť to je na 15 000 km 3 litry oleje. To mi přijde celkem hukot. Z toho bych měl špatný spaní a dost by mě otravovalo, že to musím hodně často kontrolovat. S mým najezdem, zhruba 20tkm ročně, by to bylo + 4 litry olejeo_O A to by byl přesně důvod, proč bych to chtěl dát prič:rolleyes:
Mě 2,5 Mzr spotřebuje zhruba 0,6 litru za +- 12tkm...
Malá oprava, ke dnešku jsem to ze zvědavosti změřil ještě jednou po tisíci a úbytek je úplně minimální. Nakonec něco pod 0,1l, asi chyba měření.;)
Tím "dát to pryč" myslíš, že bys přemýšlel nad prodejem auta? Však jsou některé typy motorů napříč všemi výrobci, které mají vyšší spotřebu oleje psanou přímo v rodném listu.
 
To je spotřeba lehkoběžných olejů typu 5W-30 a nižších. Při používání 5w-40 a vyšších by měla být zanedbatelná samozřejmě je potřeba volit normu s ohledem na používání. Ja jdu třeba u své 2.5 do 5W-50 kvuli častým studeným startům a vyšší zátěži motoru v otáčkách.
 
Čím to je urobené?
No budem musieť asi zohnať ďalšiu mierku:(.
Zajtra odfotím to moje nešťastie;)
 
Dělal jsem to teď 1,5mm vrtákem , není to sice tak přesný jak kdybych to dělal na stojanovce, ale myslím že to účel splní ;) když jsem to zkusil, bylo to pěkně vidět, akorát stojím z kopce tak mě to teď ukazuje nad maximum
 
Musím si nasypať popol na hlavu aký som blbec :(.

Začal som opatrne dolievať olej a po 2l som tam tú hladinu prvý raz od kúpi videl krásne a jasne :woot:. Takže som za debila čo si nevie ani skontrolovať olej :banghead:.
Na moju obranu, po kúpe bola mierka vždy od oleja zaprasené ale nikdy na nej tá hladina nebola. Žil som v tom že je to takto správne, hlavne po informáciách, že odčítať hladinu je pri tomto type motora problém :shifty:.
Vyzerá to rovnako ako výššie postol @kiwibibo , takže úprava funguje, len tam musí byť dosť oleja
 
Musím si nasypať popol na hlavu aký som blbec :(.

Začal som opatrne dolievať olej a po 2l som tam tú hladinu prvý raz od kúpi videl krásne a jasne :woot:. Takže som za debila čo si nevie ani skontrolovať olej :banghead:.
Na moju obranu, po kúpe bola mierka vždy od oleja zaprasené ale nikdy na nej tá hladina nebola. Žil som v tom že je to takto správne, hlavne po informáciách, že odčítať hladinu je pri tomto type motora problém :shifty:.
Vyzerá to rovnako ako výššie postol @kiwibibo , takže úprava funguje, len tam musí byť dosť oleja
Ted se jen modli, že sis nezapekl kroužky.Velmi častá závada,olej totiž také chladí a pokud je ho málo,přepaluje se,vytváří karbon a s 20 tisícovými výměnnými lhůtami vytváří živnou půdu pro tuto závadu.
 
Ted se jen modli, že sis nezapekl kroužky.Velmi častá závada,olej totiž také chladí a pokud je ho málo,přepaluje se,vytváří karbon a s 20 tisícovými výměnnými lhůtami vytváří živnou půdu pro tuto závadu.
Mám pocit, že vďaka tým intervalom a kontrole bývalého majiteľa mi odiešiel prvý motor.
Zostáva mi len dúfať, že to bude OK.
 
Ktorý inžinier v hirosime vymyslel na GH to odcitavanie oleja? Tam není nič vidieť len je to celé zaprasene od oleja :D
 
Ktorý inžinier v hirosime vymyslel na GH to odcitavanie oleja? Tam není nič vidieť len je to celé zaprasene od oleja :D
Vytáhneš, utřeš měrku, zasuneš, vytáhneš a je to. Neměl jsem nikdy problém s přečtením.
 
Pravda je že i přes rysky co jsem udělal, teď po proplachu a výměně musím taky chvíli hledat na světle než se objeví mokrej odraz :D navíc ta 0W-40 i za studena je dost řídká tak občas to měření chce opakovat
 
Back
Top