• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Model 2025 s motorem PY (2.5 Skyactiv-G140 103 kW)

davidf

nový člen
5
Zdravím,
objednával už někdo M3 s motorem 2,5 + AT? Slíbil Vám prodejce termín dodání?
 
Poslední úprava moderátorem:
Moc pekné auto a tá farba Nr.1
Nech slúži k spokojnosti spústu kilometrov.
Tuším presne ako u mňa. Prvá jazda s predajni, natakovať na Shell a spraviť prvé foto :)
IMG_8020.jpeg
 
Poslední úprava moderátorem:
Teď koukám na parametry ve srovnání s 2.0 AT a nepochopil jsem, jaký smysl ta motorizace vlastně má, když je 2.5 AT výkonově výrazně slabší i dynamicky o dost horší než 2.0 AT. Něco jsem přehlédl?
 
Neprehliadol je to tak, zase eko teroristi z Bruselu a nové emisné normy, spôsobili že to má menej kW.
 
Teď koukám na parametry ve srovnání s 2.0 AT a nepochopil jsem, jaký smysl ta motorizace vlastně má, když je 2.5 AT výkonově výrazně slabší i dynamicky o dost horší než 2.0 AT. Něco jsem přehlédl?
jde o charakter motoru - je potřeba se kouknout na křivky kW-Nm vs. otáčky

Moc pekné auto a tá farba Nr.1

Nech slúži k spokojnosti spústu kilometrov.

Tuším presne ako u mňa. Prvá jazda s predajni, natakovať na Shell a spraviť prvé foto :)



Zobrazit přílohu 53977
já chtél sice černou, tedy barva mě moc nezajímala ,jen ne červenou. a tohle bylo skaldem( na cestě ) tak jsem to vzal.ikdyź to byla vyšší výbava neź potŕebuji
 
Tak ale čierna to je des. Mal som zopár služobných a každý druhý deň som bol na umyvárke. Túto platinium Quarz som umýval iba raz a to niekedy v apríli. To sa vôbec nešpiní a aj keď za zašpiní tak po prvom daždi je to zase čisté. Je zase pravda že čierne muselo byť stále naleštené a druhé je súkromné :)
 
jde o charakter motoru - je potřeba se kouknout na křivky kW-Nm vs. otáčky
Tak na křivky jsem se nedíval, ale maximum točáku mají prakticky stejné, ale hlavně zrychlení 2,5 litrového motoru o dost horší oproti 2litru? Ale třeba to srovnání dopadne o dost lépe při rychlostech nad 100 km/h.
 
OK. I přesto, že 2.0 produkuje míň CO2 podle specifikací Mazdy? Sice zatím neplánuji výměnu svého kočáru za menší, byť to do budoucna připadá v úvahu, ale aspoň pro ukojení mé zvědavosti - dá se ta 2,5 přemapovat na standardní výkony, ubvyklé u M6?
 
G150 AT má 140 g/l, tak si asi řekli, že je to jedno a že udělají ten jejich "rightsizing". Ohledně přemapování je tu na to příslušné téma, kde se to rozebíralo.
 
Kukám že máš čerstvo natankované a plnú nádrž, tam nieje zrada? Benzín a pumpa ako obvykle?
 
Back
Top