• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

12.7. v AutoEfekt Zlín odpojení obou EGRů a navýšení výkonu na 147Kw od Shreka. Cíl této úpravy? Prodloužení regenerací DPF a snad i snížení spotřeby.
Regenerace DPF před úpravou 165-175Km po úpravě 250Km, spotřeba před cca 7,2 po 6,3(na 2000Km všechny druhy cest). Takže za mě velké díky Shrekovi a móóóóc velká spokojenost. Zvýšení výkonu totiž zvedne i dost krouťák, takže pokud jedete úplně stejným stylem, jako předtím( tedy nejde vám o tu metu MAX power), spotřeba jde dost dolů. Auto se totiž rozjíždí na požadovanou rychlost s větším momentem, což v praxi znamená za míň paliva.
 
Náhodou @shr3k neplanuješ byť v Zlíne medzi 3-11.8? Žeby som sa objednal na vypnutie i-stop, a nahodenie 0.5 (1.0 mám zatiaľ celkom strach keďže človek nikdy nevie či po ceste nájde 100oktan)
 

Podobná vlákna

Odpovědi
218
Zobrazení
33K
Back
Top