• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

ECU L509 označení řídící jednotky? Vždyť ten model byl v prodeji 2013 až 2018 tak jak mohla být poslední aktualizace x let před uvedením

Samsung S22 256GB Tapatalk
Sorry, spletl jsem si uživatele. Ty máš naposled před 6 lety, 4.10.2018.
 
Nechci zakládat nové vlákno ,jen dotaz na @shr3k je možná úprava na Sky X180 zrušit tu letargickou reakci na přidání plynu? Děkuju.
 
Nechci zakládat nové vlákno ,jen dotaz na @shr3k je možná úprava na Sky X180 zrušit tu letargickou reakci na přidání plynu? Děkuju.
Nemám nástroj ke stažení obsahu, jen k nahrání. Čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole a pomocí bFlash, který se mi nevyplatí kupovat. Jinak jsou tam běžné tabulky požadované akcelerace na jednotlivé rychlosti (poloha pedálu vs. rychlost > zrychlení/zpomalení).
 
Nemám nástroj ke stažení obsahu, jen k nahrání. Čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole a pomocí bFlash, který se mi nevyplatí kupovat. Jinak jsou tam běžné tabulky požadované akcelerace na jednotlivé rychlosti (poloha pedálu vs. rychlost > zrychlení/zpomalení).
Děkuju za rychlou odpověď.
 
Děkuju za rychlou odpověď.
Třeba se to Olegovi podaří rozběhat, ten samý problém mám i s novou 2 DJ s jednotkou PV10, a určitě ho budou mít všechny nové BP/DM od 2023. Pak bude úprava pedálu plynu "piece of cake" (jinak se ten motor ani nevyplatí nijak výkonově tunit, je už skoro na hranici možností).

A oprava, poslední zpráva je, že čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole, takže jestli chceš... bylo by fajn se předtím zastavit v servisu a nechat si tam nahrát poslední software (speciální servisní program AP022A).
 
Poslední úprava:
Třeba se to Olegovi podaří rozběhat, ten samý problém mám i s novou 2 DJ s jednotkou PV10, a určitě ho budou mít všechny nové BP/DM od 2023. Pak bude úprava pedálu plynu "piece of cake" (jinak se ten motor ani nevyplatí nijak výkonově tunit, je už skoro na hranici možností).

A oprava, poslední zpráva je, že čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole, takže jestli chceš... bylo by fajn se předtím zastavit v servisu a nechat si tam nahrát poslední software (speciální servisní program AP022A).
Proberu to s @Ondrej Suma .
 
Musím taky pochválit, ve čtvrtek @shr3k poladil moji 3BP 90kw na stage 1, o víkendu jsem udělal pár výletů abych to pořádně vyzkoušel a rozdíl je fakt znát, velká spokojenost a doporučuji všem
 
Čau tak včera na emisích jsem se opotil 🫣 mám chip a asi zároveň zvednutý volnobezny otáčky na 700 ot/min jenže v počítači měl že má mít od 500-600 ot/min prý je to od výrobce Mazda 3 bm rok 2013 nakonec ten samý motor 2.0 benzín od roku 2015 má volnoběžný otáčky předepsané od 600-700 tak tam dal novější ale nadával u toho pěkně 😁 a navíc tam mám jiný výfuk a trend koncovku a prý další roky budou už měřit hluk tak to budu muset vyměnit 🫣
 
Čau tak včera na emisích jsem se opotil 🫣 mám chip a asi zároveň zvednutý volnobezny otáčky na 700 ot/min jenže v počítači měl že má mít od 500-600 ot/min prý je to od výrobce Mazda 3 bm rok 2013 nakonec ten samý motor 2.0 benzín od roku 2015 má volnoběžný otáčky předepsané od 600-700 tak tam dal novější ale nadával u toho pěkně 😁 a navíc tam mám jiný výfuk a trend koncovku a prý další roky budou už měřit hluk tak to budu muset vyměnit 🫣
Šlo by nechat upravenou jednotku z 88 kW na 121 kW a nechat volnoběžné otáčky snížené kvůli měření emisím za další dva roky? 😇 @shr3k
 
Zdravím asi největšího mistra tady shr3k , měl bych možná "hloupý" dotaz: mazda 6 GH motor 2007 L5 125 kW, PCM : L509 , LPG : solaris 2 + přímaz ventilů, najeto 320tis , minulý rok jsme začli cestovat ( karavan 1400kg) do té doby výkon stačil,ale s tou zátěží už nic moc. Je vhodné vzhledem k stáří, nájezdu a plynu jít do stage 1?
 
Ahoj. Taky nechci zakládat nove vlákno.
Mam dvě mazdy 6 2.2skyactiv D 110KW jedna je z dovozu po-face a s ni problém není.
Problém je s tou druhou před-face 2013. Kontrolovala se vačka - v pořádku, dělaly se podložky pod vstřiky, novy olej, a nechalo se čistit DPF v Krnově ( Hodnota tlaku před čištěním 25Mbar a po vyčistění 5Mbar (ucpání). Servis mi už když dělali ty podložky sdělil, že jim nejde vyresetovat interval servisu, a že si s jednotkou někdo hrál. Problém který řeším spočívá v tom, že když se sundávalo DPF tak se zjistilo ze je tam Bi-turbo pokud se nepletu to se dávalo do té silnější verze ne 129kw. Svítí mi kontrolka motoru a proti skluzu a v tu chvíli se hodí auto do nouzáku, cca do 1800ot táhne pak se výkon ztratí. je fakt že po městě se mi zda živější než ta z dovozu. Takže bych se chtěl zeptat jestli, je tu někdo schopen zjistit co je tam za problém popř. jestli opravdu ta ŘJ je upravovaná a nevznikl tam nějaký problém. Jsem ze Šumperka ale da se dojet teoreticky kamkoli, ale osobě mohu jen o vikendech přez týden sem v zahraničí. V mazdě jsou celkem nekonečné termíny tak bych chtěl zkusit jestli shr3k nebo někdo šikovný kdo dělá zvedání výkonu by mi někoho poradil. popr dal přímo kontakt na někoho.
 
Ahoj. Taky nechci zakládat nove vlákno.
Mam dvě mazdy 6 2.2skyactiv D 110KW jedna je z dovozu po-face a s ni problém není.
Problém je s tou druhou před-face 2013. Kontrolovala se vačka - v pořádku, dělaly se podložky pod vstřiky, novy olej, a nechalo se čistit DPF v Krnově ( Hodnota tlaku před čištěním 25Mbar a po vyčistění 5Mbar (ucpání). Servis mi už když dělali ty podložky sdělil, že jim nejde vyresetovat interval servisu, a že si s jednotkou někdo hrál. Problém který řeším spočívá v tom, že když se sundávalo DPF tak se zjistilo ze je tam Bi-turbo pokud se nepletu to se dávalo do té silnější verze ne 129kw. Svítí mi kontrolka motoru a proti skluzu a v tu chvíli se hodí auto do nouzáku, cca do 1800ot táhne pak se výkon ztratí. je fakt že po městě se mi zda živější než ta z dovozu. Takže bych se chtěl zeptat jestli, je tu někdo schopen zjistit co je tam za problém popř. jestli opravdu ta ŘJ je upravovaná a nevznikl tam nějaký problém. Jsem ze Šumperka ale da se dojet teoreticky kamkoli, ale osobě mohu jen o vikendech přez týden sem v zahraničí. V mazdě jsou celkem nekonečné termíny tak bych chtěl zkusit jestli shr3k nebo někdo šikovný kdo dělá zvedání výkonu by mi někoho poradil. popr dal přímo kontakt na někoho.
Tak určitě je možné zkontrolovat, jestli je tam originál nebo ne... Více v soukromých zprávách.
 
Je nejaka nova verzia upravy na L5? Na uprave som bol 8/2020.
 
Zdravím, dá se nějak zjistit, třeba přes forscan, jestli předchozí majitel dělal v autě nějakou úpravu výkonu? Mám auto z bazaru, info téměř žádné. Nebo vytočit motor a změřit stopkama zrychlení, jestli tam mám tu špičku? Díky
 

Podobná vlákna

Back
Top