- 619
I syn to poznal !A je to fakt tolik poznat jo? Ptám se pač mám Stage1 ale nikdy se mi nestalo že by to vrátili do defaultu.
Samsung S22 256GB Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
I syn to poznal !A je to fakt tolik poznat jo? Ptám se pač mám Stage1 ale nikdy se mi nestalo že by to vrátili do defaultu.
Samsung S22 256GB Tapatalk
Sorry, spletl jsem si uživatele. Ty máš naposled před 6 lety, 4.10.2018.ECU L509 označení řídící jednotky? Vždyť ten model byl v prodeji 2013 až 2018 tak jak mohla být poslední aktualizace x let před uvedením
Samsung S22 256GB Tapatalk
Nemám nástroj ke stažení obsahu, jen k nahrání. Čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole a pomocí bFlash, který se mi nevyplatí kupovat. Jinak jsou tam běžné tabulky požadované akcelerace na jednotlivé rychlosti (poloha pedálu vs. rychlost > zrychlení/zpomalení).Nechci zakládat nové vlákno ,jen dotaz na @shr3k je možná úprava na Sky X180 zrušit tu letargickou reakci na přidání plynu? Děkuju.
Děkuju za rychlou odpověď.Nemám nástroj ke stažení obsahu, jen k nahrání. Čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole a pomocí bFlash, který se mi nevyplatí kupovat. Jinak jsou tam běžné tabulky požadované akcelerace na jednotlivé rychlosti (poloha pedálu vs. rychlost > zrychlení/zpomalení).
Třeba se to Olegovi podaří rozběhat, ten samý problém mám i s novou 2 DJ s jednotkou PV10, a určitě ho budou mít všechny nové BP/DM od 2023. Pak bude úprava pedálu plynu "piece of cake" (jinak se ten motor ani nevyplatí nijak výkonově tunit, je už skoro na hranici možností).Děkuju za rychlou odpověď.
Proberu to s @Ondrej Suma .Třeba se to Olegovi podaří rozběhat, ten samý problém mám i s novou 2 DJ s jednotkou PV10, a určitě ho budou mít všechny nové BP/DM od 2023. Pak bude úprava pedálu plynu "piece of cake" (jinak se ten motor ani nevyplatí nijak výkonově tunit, je už skoro na hranici možností).
A oprava, poslední zpráva je, že čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole, takže jestli chceš... bylo by fajn se předtím zastavit v servisu a nechat si tam nahrát poslední software (speciální servisní program AP022A).
Šlo by nechat upravenou jednotku z 88 kW na 121 kW a nechat volnoběžné otáčky snížené kvůli měření emisím za další dva roky? @shr3kČau tak včera na emisích jsem se opotil mám chip a asi zároveň zvednutý volnobezny otáčky na 700 ot/min jenže v počítači měl že má mít od 500-600 ot/min prý je to od výrobce Mazda 3 bm rok 2013 nakonec ten samý motor 2.0 benzín od roku 2015 má volnoběžný otáčky předepsané od 600-700 tak tam dal novější ale nadával u toho pěkně a navíc tam mám jiný výfuk a trend koncovku a prý další roky budou už měřit hluk tak to budu muset vyměnit
Jistě, zastav se pátek, pondělí. Případně jsou tu soukromé zprávy.Šlo by nechat upravenou jednotku z 88 kW na 121 kW a nechat volnoběžné otáčky snížené kvůli měření emisím za další dva roky? @shr3k
Tak určitě je možné zkontrolovat, jestli je tam originál nebo ne... Více v soukromých zprávách.Ahoj. Taky nechci zakládat nove vlákno.
Mam dvě mazdy 6 2.2skyactiv D 110KW jedna je z dovozu po-face a s ni problém není.
Problém je s tou druhou před-face 2013. Kontrolovala se vačka - v pořádku, dělaly se podložky pod vstřiky, novy olej, a nechalo se čistit DPF v Krnově ( Hodnota tlaku před čištěním 25Mbar a po vyčistění 5Mbar (ucpání). Servis mi už když dělali ty podložky sdělil, že jim nejde vyresetovat interval servisu, a že si s jednotkou někdo hrál. Problém který řeším spočívá v tom, že když se sundávalo DPF tak se zjistilo ze je tam Bi-turbo pokud se nepletu to se dávalo do té silnější verze ne 129kw. Svítí mi kontrolka motoru a proti skluzu a v tu chvíli se hodí auto do nouzáku, cca do 1800ot táhne pak se výkon ztratí. je fakt že po městě se mi zda živější než ta z dovozu. Takže bych se chtěl zeptat jestli, je tu někdo schopen zjistit co je tam za problém popř. jestli opravdu ta ŘJ je upravovaná a nevznikl tam nějaký problém. Jsem ze Šumperka ale da se dojet teoreticky kamkoli, ale osobě mohu jen o vikendech přez týden sem v zahraničí. V mazdě jsou celkem nekonečné termíny tak bych chtěl zkusit jestli shr3k nebo někdo šikovný kdo dělá zvedání výkonu by mi někoho poradil. popr dal přímo kontakt na někoho.
Jen doplněno o EGR off elektronicky (bez odpojování).Je nejaka nova verzia upravy na L5? Na uprave som bol 8/2020.