• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Nechci zakládat nové vlákno ,jen dotaz na @shr3k je možná úprava na Sky X180 zrušit tu letargickou reakci na přidání plynu? Děkuju.
 
Nechci zakládat nové vlákno ,jen dotaz na @shr3k je možná úprava na Sky X180 zrušit tu letargickou reakci na přidání plynu? Děkuju.
Nemám nástroj ke stažení obsahu, jen k nahrání. Čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole a pomocí bFlash, který se mi nevyplatí kupovat. Jinak jsou tam běžné tabulky požadované akcelerace na jednotlivé rychlosti (poloha pedálu vs. rychlost > zrychlení/zpomalení).
 
Nemám nástroj ke stažení obsahu, jen k nahrání. Čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole a pomocí bFlash, který se mi nevyplatí kupovat. Jinak jsou tam běžné tabulky požadované akcelerace na jednotlivé rychlosti (poloha pedálu vs. rychlost > zrychlení/zpomalení).
Děkuju za rychlou odpověď.
 
Děkuju za rychlou odpověď.
Třeba se to Olegovi podaří rozběhat, ten samý problém mám i s novou 2 DJ s jednotkou PV10, a určitě ho budou mít všechny nové BP/DM od 2023. Pak bude úprava pedálu plynu "piece of cake" (jinak se ten motor ani nevyplatí nijak výkonově tunit, je už skoro na hranici možností).

A oprava, poslední zpráva je, že čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole, takže jestli chceš... bylo by fajn se předtím zastavit v servisu a nechat si tam nahrát poslední software (speciální servisní program AP022A).
 
Poslední úprava:
Třeba se to Olegovi podaří rozběhat, ten samý problém mám i s novou 2 DJ s jednotkou PV10, a určitě ho budou mít všechny nové BP/DM od 2023. Pak bude úprava pedálu plynu "piece of cake" (jinak se ten motor ani nevyplatí nijak výkonově tunit, je už skoro na hranici možností).

A oprava, poslední zpráva je, že čtení Mitsubishi HF01 je možné jen s vyndanou jednotkou na stole, takže jestli chceš... bylo by fajn se předtím zastavit v servisu a nechat si tam nahrát poslední software (speciální servisní program AP022A).
Proberu to s @Ondrej Suma .
 
Čau tak včera na emisích jsem se opotil 🫣 mám chip a asi zároveň zvednutý volnobezny otáčky na 700 ot/min jenže v počítači měl že má mít od 500-600 ot/min prý je to od výrobce Mazda 3 bm rok 2013 nakonec ten samý motor 2.0 benzín od roku 2015 má volnoběžný otáčky předepsané od 600-700 tak tam dal novější ale nadával u toho pěkně 😁 a navíc tam mám jiný výfuk a trend koncovku a prý další roky budou už měřit hluk tak to budu muset vyměnit 🫣
 

Podobná vlákna

Odpovědi
211
Zobrazení
31K
Back
Top